Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Oppgave, ja... Jeg må definitivt jobbe med min i dag.

Jeg klarer ikke å "let go", så bruker altfor mye tid på flisespikkeri og enn-hvis-om. Dessverre finnes ikke den perfekte analyse; hvis man tar høyde for alt, blir det hele bare kjedelig. Selv mener jeg at jeg har en skikkelig bra case, men veileder vil gjerne være 1000% sikker...

Dagen i dag skal derfor brukes til å avslutte dette kapitlet, så kan jeg heller se over det i mai, eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Analyser er blæ. Det synes i hvert fall jeg... Men, men. Jeg prøver desperat å få veiledningstime med veilederen min i morgen, men hun har ikke svart på mailen jeg sendte i går. Kjenner jeg begynner å bli rimelig frustrert av hele veiledergreia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR er det slik at shoppinglysten er omvendt proporsjonal med mengden av penger på kontoen :murvegg: ? Kunne godt tenkt meg en bytur nå; nye jeans, fancy solbriller, you name it. Hvis en god fe leser dette, så har jeg vært eksepsjonelt snill i 2005, og har til og med nesten lært å beherske temperamentet mitt. *hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR del II: Hvorfor frister SATS så ufattelig lite for tida? HVORFOR vurderer jeg heller en joggetur i fem minus enn en behagelig runde på tredemølla?

Jeg spørger kun, mitt kall er ei at svare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR vurderer jeg heller en joggetur i fem minus enn en behagelig runde på tredemølla?

Kan jo prøve å svare jeg da! Fordi det fortsatt er lyst ute! Jeg har hatt skikkelig energikick idag jeg, var lyst og fint når jeg dro på jobb, og når jeg dro fra jobb. Til og med lyst nå som jeg er kommet hjem fra trening!

(Tjoho, endelig er nyttårsforsettfolka borte og det er mer levelig på trening, var ikke fullt på timen en gang idag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt SJUK :( , ingen energi whatsoever, og i tillegg fikk jeg skikkelig mageknip av en halvliter med Tinemelk Smak. Den er jo laktoseredusert, så jeg trodde det skulle gå bra. Nå, fem timer senere, er magen fortsatt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til deg og! :blomst:

Du... har du forslag til noen kule jeans jeg bør prøve/kjøpe?

Har fått så lyst på nye etter den "Hvorfor bruker du jeans?" tråden. (Må bare vente til jeg har fått energi til å tråle butikker...)

Liker i utgangspunktet Diesel, men jeg synes så mange av lommene på buksene er så utrolig små + sitter så høyt, at jeg ikke har giddet å prøve dem engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, i hvertfall oppe, men i dag gidder jeg ikke å være optimistisk og tro at jeg er på topp, så treningstøyet får bli hjemme. Eneste treningen jeg har klart i det siste har uansett vært å bære en full sekk med treningstøy med meg overalt.

I dag er det dags for frisørbesøk, så nå kan jeg vel bare lene meg tilbake og vente på komplimentene: "Du er så fin på håret, har du vært hos frisøren?", "Ja, i morgen" :-? Har innviet kjæresten i mine spare-håret-litt-planer, han ble ikke engang sjokkert, og dét tror jeg sier mer om meg enn om ham :oops: Bra at håret mitt vokser fort, for nå er det vel pån igjen med 1.5-2 år med frustrasjon og høye frisørregninger. Bra at jeg bare vil ha skulderlangt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Suzy og Litjmæ :) Jeg er vel ikke akkurat knallsyk; antar at immunforsvaret mitt er sterkt nok til at det akkurat IKKE bryter ordentlig ut, men til gjengjeld blir jeg gående og hangle en stund, som også er kjipt.

Her er det værforandring på gang: seks minus i går, en eller to pluss i dag :o

Fikk forresten et bilde av meg selv fra bursdagen jeg var i for to uker siden, der jeg hadde blond parykk på meg. Jeg så ikke helt klok ut, for å si det sånn :ler: Dumme sambo har lagt det ut på test-hjemmesiden sin, som jeg foreløpig ikke har adresse til. Jeg truet med å ta bilder av en blek gutterumpe til gjengjeld, og legge ut hvis han ikke fjerner det.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg barnepris hos frisøren :o Holder jeg på å gå i barndommen, eller var hun rett og slett grei fordi det bare var en minimal stuss? (betalte 150kroner for klippen, og det hos en av de 'kule' frisørene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

150 kroner...Det var billig det...

Gang det med 10, så får du prisen jeg må betale hver gang. (Ja, sånn ca)

Skulle vært hos frisøren på lørdag, men det måtte avlyses, ny time er om nesten TO UKER! (Blæh!) :-?

Ja, ja, så har jeg noe å glede meg til. Har endelig funnet superduper-kjempeflink-frisør, som jeg alltid blir fornøyd hos. Hun er flink, og skjønner tydeligvis hva jeg liker og ikke liker, så jeg gir henne (nesten) frie tøyler.

Eneste kriterien jeg har er at jeg må få håret i en hestehale. Sist klippet hun det skikkelig opp, men beholdt lengden (til midt på ryggen), og laget sånn relativt tung skrå pannelugg. Driiitkult! :Hehe: Ble kjempefornøyd, men nå er det som sagt tid for å freshe opp klippen + farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å spare håret, og så lite har jeg ikke betalt siden jeg var barn (og ikke betalte selv), normalt sett stemmer 1500 bedre, ja. :) Men jeg klager ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å spare håret' date=' og så lite har jeg ikke betalt siden jeg var barn (og ikke betalte selv), normalt sett stemmer 1500 bedre, ja. :) Men jeg klager ikke![/quote']

:o 1500 for frisør?

Nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri går til frisør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
og i tillegg fikk jeg skikkelig mageknip av en halvliter med Tinemelk Smak. Den er jo laktoseredusert' date=' så jeg trodde det skulle gå bra. Nå, fem timer senere, er magen fortsatt oppblåst.[/quote']

Isj a meg :-x Jeg skulle prøve Tine Bringebær Smak i dag, og de megastore forventningene ble knust etter første slurk. Holdt på å brekke meg, så dårlig var det!! Som en blanding av tynn bringebærmelk og såpe (!).

Får håpe du kommer i form igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for hilsen, Libertas :) Jeg har holdt meg unna melk i litt under en måned, for å se om mine diffuse mageproblemer kan skyldes melk. Og det ser ut til å funke, selv om jeg innrømmer at jeg spiser en vaffelplate i ny og ne. :)

Ellers skikkelig guffent vær her i dag, regnet øser ned, og det er ikke spesielt festlig når det i utgangspunktet er 1.5m snø :( Æsj, ble våt av å vente på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, for en interessant bok jeg leser. I utgangspunktet ment for språkvitere, men er mer populærvitenskapelig vinklet, så alle som er interesserte i språk kan lese den. :)

Boka: Randy Allen Harris. 1993 The Linguistic Wars, Oxford: Oxford University Press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare den med kaffesmak som er god, altså.

Jeg har bestilt meg time hos frisøren selv, har ikke klipt meg siden før sommerferien :oops:

Jeg betaler aldri mer enn 200 kr, klipper meg hos en privatfrisør som etter fleres mening er like flink som mange av de "kule".

Hvordan er formen nå, Lilith?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...