Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #441 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har bakt kjæresten Arkanas Mississippi Mudcake, og han holdt på å spise opp røra Sjokoholiker...
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #443 Skrevet 20. februar 2005 Kaken fikk bein å gå på, faktisk bare kvart kake igjen (laget i 24cm form, så tok 1,5 ganger oppskriften.)
Gjest Lilleulv Skrevet 21. februar 2005 #445 Skrevet 21. februar 2005 Murr :-( :-x Hva er det vennen? :trøste: Ikke bra å være i dårlig humør. Jeg fikk svar på prøvesvar i dag, og de var helt normale. Så hvorfor føler jeg meg så crappy da?? Jeg er i dårlig form om dagen... I morgen reiser jeg til bergen, så da blir jeg uten nett i 4 dager!!
Gjest Litjmæ Skrevet 21. februar 2005 #446 Skrevet 21. februar 2005 Bra at prøvene dine var normale Lilleulv, kanskje det bare er en normal forkjølelse eller noe sånt denne gangen? Uansett, håper du blir i bedre form snart! Og dagbokeier - hva skjer?
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #447 Skrevet 21. februar 2005 Dagbokeieren har stått opp med feil fot i dag...Plutselig er sola for skarpt irriterende, og jeg tenker bare at jeg ikke har kjøpt solbriller. I tillegg dunker hodet noe infernalsk, og så tror jeg noen har glemt en full jerngryte oppå der *sjekker*, tungt er det, i hvertfall. Det kan bare gå oppover.
Gjest Litjmæ Skrevet 21. februar 2005 #448 Skrevet 21. februar 2005 Huffda... Hvis det er noen trøst så er det samme her i dag. Hadde hodepine hele ettermiddagen i går og våknet opp med samme i morges. Og så bars det rett til tannlegen og borring i en time Håper det bedrer seg - om ikke annet regner jeg med at det slipper på treninga i kveld, det bruker å funke sånn.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #449 Skrevet 21. februar 2005 Tror ikke det blir noen trening på meg i dag, jerngryte på hodet kjennes ikke bra, og nakken er skikkelig stiv :-?
Gjest Litjmæ Skrevet 21. februar 2005 #450 Skrevet 21. februar 2005 :trøste: Noen ganger er det bare sove som hjelper, jeg sovna rett etter ni i går jeg
-Fisken- Skrevet 21. februar 2005 #451 Skrevet 21. februar 2005 Huff :trøste: Håper hodet er bedre nå!
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #453 Skrevet 21. februar 2005 Litt søvn kurerer det meste, i hvertfall føler jeg meg litt bedre nå Håper jeg er tilbake for fullt i morgen, både med jobb og trening.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #454 Skrevet 21. februar 2005 Egentlig burde jeg tatt ansiktsmaske eller noe slikt, for jeg fikk sjokk i morges da jeg forsøkte meg på Bare Escentuals-foundation. Så ut som om huden min var sandpapir! Rett av igjen... Men jeg er normalt for lat for slikt, ansiktsmaskene mine pryder stort sett hyllene i skapet.
Gjest Litjmæ Skrevet 21. februar 2005 #455 Skrevet 21. februar 2005 Godt å høre at formen er litt bedre! Samme her, treninga gjorde susen i dag gitt, nå er jeg :hoppe: Burde kanskje ikke være det klokka 21 da, men... Men jeg er normalt for lat for slikt' date=' ansiktsmaskene mine pryder stort sett hyllene i skapet.[/quote'] Samme her... Det er en typisk sånn ting som er mye morsommere å kjøpe enn å bruke!
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #456 Skrevet 21. februar 2005 Skummelt å føle seg gira så sent, jeg kjenner til den, for å si det sånn :oops: Hvis ingenting forandrer seg til i morgen, blir det trening (og en soltime) da, for det nytter ikke ellers. Og for å unngå ansiktsmasker og andre ting som tar tid, har jeg mine cheats; konstant bruk av Facial Cream fra MD Formulations under kremen (unntatt i solariumstider), og av og til Multivitamin Power Recovery Complex kapsler fra Dermalogica. Stinker, men funker for meg.
Bokalven Skrevet 21. februar 2005 #457 Skrevet 21. februar 2005 Bra at du er bedre! Ansiktsmaske kan være veldig deilig!
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #458 Skrevet 21. februar 2005 Giddet ikke ansiktsmaske :oops: (sikkert ikke overraskende for den som kjenner meg), har i stedet jaget forkjølelse med to glass hvitvin, og skal krype til køys snart.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #459 Skrevet 22. februar 2005 Har sovet kjempegodt, og våknet av meg selv et par minutter før klokka ringte. Den snikende følelsen av sykdom er nesten forsvunnet, så i dag kan jeg forhåpentligvis trene. Nå sitter jeg med et glass juice og sminker meg litt, og venter på at kjæresten skal komme hjem fra jobb. Har lyst til å se ham vel i seng før jeg stikker, vi ser ikke så mye til hverandre i disse nattevakttider. Jeg ham, han er et unikt menneske. I dag skal jeg mimre; har funnet fram permen fra et hovedfagskurs jeg tok for mange år siden. Han som nå er veilederen min, la opp et kurs til meg utfra mine interesser, og det kurset har vært nyttig for meg i mange henseende. Nå skal jeg skrive et kapittel basert på noe av det stoffet, og må friske opp hukommelsen litt. Heldigvis har jeg fått et ganske mer nyansert syn på hvordan ting funker i ettertid, noe jeg ser fra de gamle notatene mine. Men det er heldigvis det utdanning gjør med et menneske.
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #460 Skrevet 22. februar 2005 Oppgave, ja... Jeg må definitivt jobbe med min i dag.
Fremhevede innlegg