Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #421 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå skal det bli deilig med litt trening, kjenner at jeg er skikkelig tung i hodet, så det siste jeg gjorde, må nok leses godt over i morgen tidlig. Men jeg har vært rimelig effektiv i dag, og har funnet ut av noen av de tingene jeg lurte på. Nå burde jeg vel egentlig printe ut hele greia for n-te gang, men det blir så mye papir....tror jeg venter til jeg har fått inn de siste endringene. Er skikkelig fornøyd med at jeg har masse moteksempler til påstandene til en person som oppførte seg som en arrogant drittsekk mot hele gruppa på et kurs jeg deltok i i fjor. Skal innrømme at jeg kanskje anstrengte meg litt mer for å finne moteksempler siden han var så uspiselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #422 Del Skrevet 16. februar 2005 Halvbra økt, holdt ut en halvtime på tredemølla, trente deretter biceps, triceps, trapezius og mage. Nå er jeg sulten så det holder, og skikkelig trash-mat står i ovnen; Mia pizza, bolognese eller noe slikt. Jeg merker at jeg er blitt tynnere de siste ukene, så litt pizza er sikkert ikke så dumt. Stress gjør at man glemmer å spise, men resten av kvelden skal det slappes skikkelig av her. Snille sambo har kjøpt diger flaske Sebamed dusjolje til meg, og den skal testes ut. Forhåpentligvis funker det mot sandpapirhuden som plager meg i øyeblikket (til tross for at jeg følger alle gode råd jeg kjenner til; St Tropez tørker ut, og jeg er avhengig av farge på kroppen :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #423 Del Skrevet 17. februar 2005 Nå må jeg snart bestemme meg: skal kjæresten få spill eller sambuca som ekstragave fra meg. Skulle egentlig dra innom byen på veien, men visste ikke åpningstider på polet, så drar heller i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #424 Del Skrevet 17. februar 2005 Hmm, nå er jeg litt redd for å miste oversikten igjen her...Bra at min sidemann på andre siden av korridoren er inne i hva jeg holder på med, og har lest det jeg har skrevet. Jeg får holde tunga rett i munnen, skrive sammendrag av det jeg leser, og diskutere med veileder når jeg tror jeg har en slags oversikt. Ellers har jeg vært i byen en tur; fant de siste gavene til kjæresten, og kjøpte et kjempekort kappeskjørt fra Killah (dongeri) hos Bik Bok. Nedsatt med 70%, så jeg betalte bare 210 Av og til lønner det seg å bruke små størrelser (XS). I tillegg ble det ny lommebok fra TIGER for resten av gavekortet mitt. Etter det har jeg spist mitt første gode kantinemåltid, faktisk fiskeburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #425 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm, nå er jeg seriøst stresset her, eller jeg burde være det....Veileder har fått en fiks ide om at jeg burde holde foredrag på et workshop med et spesifikt tema, men problemet er (1) fristen for å sende inn har gått ut (kan forlenges til søndag) og (2) jeg har absolutt ikke vinklet arbeidet mitt på den måten. Så hvis jeg skal satse, går hele helga til helvete. Helga er jo egentlig full nok som den er; kjæresten har bursdag, jeg har lyst til å trene, må shine leiligheten (ellers blir vi anmeldt til leilighetsvernet), og ikke minst: bake kake! Men jeg skal prøve, jeg er en jævel til å jobbe under press, det gir en egen type adrenalin. Sikkert ikke sunt, men definitivt bra for egoet (og bra slankekur, for den som trenger det; selv prøver jeg å få i meg NOK mat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 #426 Del Skrevet 18. februar 2005 Huff.. håper du finner tid til å slappe av litt i helgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #427 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm, jeg har en slags vag ide om hva jeg skal skrive, men er litt redd for at det kan vise seg å bli for vagt for dem som skal plukke ut bidrag....Håper jeg klarer å argumentere på en overbevisende måte, to sider er ikke all verden, så ordene må velges med omhu. Deadlinen mir: om maks 4 t, 45 min, dvs kl 20.00. Da har jeg fortjent pizza, øl og søvn, siden jeg da har vært på jobb i 11 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #428 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har et utkast klart, etter under tre timers arbeid Nå skal det sendes til vurdering, så får jeg heller jobbe litt videre på det i morgen. :fornøyd: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #429 Del Skrevet 19. februar 2005 Sukk, hvem har stjålet energien min? Jeg trodde jeg hadde en utømmelig kilde av energi, men nå trenger tydeligvis lading. Men jeg skal være den første til å innrømme at jeg kanskje har drevet meg selv litt hardt de siste ukene... Plan for dagen: handle, trene (rolig, pga energien), hente pakke på Posten, kjøpe mer kosttilskudd. Senere skal jeg bake kake, og begge to skal vaske til helga. Og ikke minst: i kveld skal vi på finere restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 19. februar 2005 #430 Del Skrevet 19. februar 2005 Og ikke minst: i kveld skal vi på finere restaurant Høres koselig ut! Ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #431 Del Skrevet 19. februar 2005 Trening hjalp litt, i hvertfall på humøret, men jeg tror jeg må gire meg ned litt, ellers blir det lite levering i juni. Nytter ikke å stresse seg til døde, heller. Jeg gleder meg til i kveld, Xavia. Antrekk har jeg ikke bestemt, hva høres finest ut av følgende: *Den lysegrå/sølvfargede "nattkjole"-kjolen i ren silke (legglang) som jeg brente 1500 på forrige helg, sammen med hvite støvletter til midt på leggen (stiletthæl) og naturhvit skinnjakke (etter tips fra butikken) *Svart dressbukse og jakke, med singlet under, og svarte støvletter med stilett. Innspill ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 19. februar 2005 #432 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg synes det første hørtes helt nydelig ut! Er det bursdag, så er det bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. februar 2005 #433 Del Skrevet 19. februar 2005 Av prinsipp burde du ta den nye kjolen (men jeg er ikke så glad i hvite støvletter, da, men vet jo at det er mote). Men det andre hørtes også fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #434 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk for innspill, folkens Jeg har bestemt meg for å teste kjolen, selv om jeg er såpass pysete at jeg trives best i bukse...Vi får bare håpe på kort taxikø når vi skal hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 19. februar 2005 #435 Del Skrevet 19. februar 2005 Trening hjalp litt, i hvertfall på humøret, men jeg tror jeg må gire meg ned litt, ellers blir det lite levering i juni. Nytter ikke å stresse seg til døde, heller. Jeg gleder meg til i kveld, Xavia. Antrekk har jeg ikke bestemt, hva høres finest ut av følgende: *Den lysegrå/sølvfargede "nattkjole"-kjolen i ren silke (legglang) som jeg brente 1500 på forrige helg, sammen med hvite støvletter til midt på leggen (stiletthæl) og naturhvit skinnjakke (etter tips fra butikken) *Svart dressbukse og jakke, med singlet under, og svarte støvletter med stilett. Innspill ønskes! Jeg er kanskje litt sent ute... likevel: kjoleantrekket hørtes flott ut, men brrr så kaldt! Pass på deg selv så du ikke blir syk i disse influensatider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #436 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg tar kåpe utenpå antrekket, hvis ikke hadde jeg nok dødd i taxikøen. Normalt sett er jeg varmblodig, men å stå i ro i tynn kjole i tre minus er kanskje ikke det aller lureste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. februar 2005 #437 Del Skrevet 20. februar 2005 Takk for hilsen i dagboken min! Nå...hvordan var kvelden i går??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #438 Del Skrevet 20. februar 2005 Maten var ekstremt bra, kanskje med unntak av desserten (fransk nougatis), som ble altfor søt for min smak. Men ellers koste vi oss, og ble så mette at vi dro hjem igjen kl 23...Planen var å dra på bar, men barene løper ikke akkurat fra oss. Nå blir det busy her; jeg skal gjøre de siste endringene på utkastet mitt, og få det avsted. Så skal vi vaske, jeg skal bake kake, og så får vi besøk senere. God hvitvin: Petit Bourgeois (sauvignon blanc), må sjekke ut det eksakte navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #439 Del Skrevet 20. februar 2005 Helvete, at det skal være så vanskelig å flette sammen en TITTEL! :evil: Spesielt når den må strekkes for å inkludere enkelte ord. Grr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #440 Del Skrevet 20. februar 2005 Jaja, det ble verdens lengste tittel...Men nå er i hvertfall sammendraget sendt avsted, og alt er nå utenfor min kontroll. Kanskje ikke lett å komme med som en av fire, men samtidig ble jeg anbefalt å sende inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg