Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Skrevet

LITT shaky, for å si det sånn. Men kvelden i går var meget vellykket, over all forventning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilith hates Dagen Derpå :-x Rastløs, men for sløv til å gjøre noe...Har tydeligvis også snakket altfor mye i går, for halsen er skikkelig sår.

Jaja, jeg har i det minste ryddet litt i stua, og dratt støvmoppen over gulvet der pluss på kjøkkenet.

Skrevet

Lurer på om halsen min er sår pga all snakkingen i går, eller om jeg brygger på en forkjølelse. Det er i hvertfall lenge siden sist. Får håpe den såre halsen er bedre når jeg står opp i morgen :cry:

Skrevet

Minus SJU her i dag :o, bilen var dekket av et tykt lag stålis...

Ellers er det helt klart (naturlig nok), og nydelig lys ute, alt er lyseblått og dekket av et teppe puddersnø. I slike stunder begynner jeg NESTEN (men bare nesten) å like vinteren :)

Jeg er totalt feilkledd for dagen, i tynn, vid dressbukse, men har i hvertfall kåpe utenpå, så det går sikkert greit.

Dagen startet forresten med sju års ulykke: jeg knuste sminkespeilet mitt :-?

Skrevet

Murr, smerten i bekkenet/rumpa er vendt tilbake igjen, og jeg har ikke gjort noe som helst av rare aktiviteter i det siste. Jeg skal i hvertfall holde meg unna steptime i dag, for det forverrer smerten. :-x

Skrevet

Brr, fortsatt iskaldt, og min evne til å planlegge antrekk er ca den samme som hos en fireåring :oops: Derfor koker jeg nå en kopp tevann, i håp om å få varmen i kroppen.

I morges våknet jeg uthvilt en time før klokka ringte, så har allerede vært oppe i to timer. Håper det ikke slår tilbake på meg med et smell i ettermiddag.

Det var godt å få trent styrke igjen, faktisk klarte jeg å holde løftet mitt om å trene kun styrke. Ikke helt uten hjelp...Sambo: "Du klarte ikke å holde deg unna tredemølla?" jeg: "nei, men jeg skal bare varme opp". Jeg DIGGER å løpe intervaller. :)

Skrevet

Forresten var jeg ekstremt kreativ i går; klarte å finne original gave til treårig niese, kjøpte et marihønesmykke med gullkjede til henne :)

Gjest Litjmæ
Skrevet

:o Våkna av deg selv 05:40, eller enda tidligere? Huff og huff... Men det er vel kanskje bra for deg da, for da er du vel uthvilt :) Jeg la meg ikke tidlig nok i går til den slags, våkna med et rykk ti på sju og skyndet meg i dusjen :roll:

Skrevet

Nåja, uthvilt og uthvilt...Jeg har vel sovet i ca fem timer, kan jeg anslå. Jeg våknet 05.15, klokka stod på 06.25, for å ha litt slingringsmonn. :roll:

Skrevet
Åh' date=' hva var vitsen med det da liksom? :-?[/quote']

Er det ikke fint å kunne ligge et kvarter til, uten å tvinge seg opp? Jeg er nok verdensmester i selvbedrag der, men klarer ikke å stå opp med en gang klokka ringer.

Skrevet

Klarer du å stå opp etter et kvarter da? Bruker mobilen til vekking jeg, og på forrige telefonen kunne jeg utsette alarmen så mange ganger jeg ønsket. På den jeg har nå går det bare en halvtime. som regel klarer jeg å dra meg opp da jeg vet at den ikke vil ringe en gang til om jeg utsetter mer, men enkelte ganger er jeg så sløv at jeg ikke ser at det ikke går å utsette mer. Trykker på knappen og sover videre :oops:

Skulle ønske jeg spratt opp ved første ring jeg. Det hadde vært noe!

Skrevet
de eneste gangene jeg er virkelig flink til å stå opp, er hvis sambo begynner tidlig på jobb. Da kan jeg bli kjørt til døra, og det hjelper. Det at jeg bestemmer dagsrytmen selv, gjør at jeg blir latere... :oops:
Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg tenkte mest på det å våkne 70 min før når du allerede har litt slingringsmonn jeg da ;)

Selv tviholder jeg på prinsippet at det beste er å sove skikkelig helt til jeg MÅ stå opp, så jeg står alltid opp med en gang klokka ringer. Men jeg skal innrømme at hvis jeg våkner før klokka ringer så blir jeg alltid glad hvis det er leenge igjen til den skal ringe, slik at jeg kan snu meg rundt og sovne igjen :ler:

Skrevet
SKUFFA :( Uten skall ble appelsinen halvparten så stor, og tørr og ekkel og sur var den også. Nei, jeg skal kjøpe Cevita neste gang. Grr.... :evil:
Skrevet

Sitter og lurer på om jeg skal gidde å farge håret....:klø: det passer jo bra nå, som jeg ikke skal forlate huset. Ellers har jeg treningsverk i rygg , skuldre og lår, men det er bare godt å kjenne at man lever. I morgen tidlig blir det intervalltrening før jobb. :)

Skrevet
Jeg vil ha ignore-funksjon her inne, eventuelt en bimbo-alarm som piper og advarer meg....Ellers koker jeg snart over av hjernedødheten
Skrevet
Fy f...de borer i betong her i bygget!:kjempesinna: trenger jeg å si hva det gjør med konsentrasjonsevnen? :-?
Skrevet

Føner er heller ikke så dumt, så jeg får LITT kontroll på håret.

Jo, men det går uansett kjappere. For meg tar det en del tid å tørke håret selv med føner. Ikke at jeg ikke liker å ha langt hår, altså. ;)

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg vil ha ignore-funksjon her inne' date=' eventuelt en bimbo-alarm som piper og advarer meg....Ellers koker jeg snart over av hjernedødheten[/quote']

Ja takk, tar gjerne et eksemplar av den jeg også.....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...