Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Satt på jobb til 21.00. Riktignok bare fra 16.00, men den siste tiden var jeg faktisk ganske effektiv. Det er så deilig å sitte der om kvelden når det er helt rolig, og til og med lufteanlegget er skrudd av.

Så syklet jeg en lang omvei (med motvind!) hjem, handlet litt, og har støvsuget og ryddet litt. Utrolig hva litt Dimitri from Paris kan hjelpe til med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Kjæresten: "Skal du ha treningstøy i dag IGJEN?"

Jeg: "Ja, jeg skal sykle."

Han virket ikke videre fornøyd, men jeg sykler til jobb, og treningstøy (tights, topp og sykkelhansker) er mest komfortabelt når man har harde bakker å forsere.

Været er skikkelig fint i dag også. Det ser ut som sommer, men var bare 14 grader da jeg stod opp. Sannsynligvis blir det varmere etterhvert. Nå har jeg fått en glup ide som jeg må ned på bib. for å teste, men først må jeg drikke kaffen jeg akkurat har laget.

Jeg :hjerte::hjerter_rundt: presskanna mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kneet krangler igjen (som det har gjort konstant de siste dagene), ergo må jeg holde meg i ro for å ha mulighet til å bli med på fjellet i morgen. Deilig med fint vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Siden jeg ikke fikk bli med å sykle pga. kneet, har jeg tatt en liten styrkeøkt hjemme. Jeg har treningsstrikk og matte, og stoler til dips. Og en diger golvvifte pluss god musikk.

Jeg har tatt push-ups: 4X20 (strake)

Mageøvelser: 3x50 sit ups pluss skrå situps, planken, pluss 3x20 "leg raises" med strake bein.

Deretter 4x15 bicepscurl med strikket så stramt jeg klarte.

4x15 drag til hake

2x20 dips

Litt er bedre enn ingenting når sola steker inn vinduet på treningsstudioet og det er uutholdelig varmt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Hellu! Bare innom og vinker litt i ferietider jeg, så flink du er som jobber på. Stå på :-D Håper kneet ditt bedrer seg fort, sånt er noe skit.... Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Skal du til Bukta i dag?

Hadde ikke tenkt meg dit i dag; i morgen, derimot.... :) Gleder meg til Ralph Myerz, spesielt, og så må vi jo få med oss Madrugada på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er jeg så sliten i hodet at det synger, eller er det bare kjøleskapet, tro? :hoho:

Ikke giddet jeg å være med på blomstervanningstur til svigers, heller. Jeg skal sove, er planen. Men hvordan i huleste sove på kommando?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

OK, et glass vin, så blir det skifting (ikke gå i fryse-i-hjel-fella igjen), men til hva? Jeg MÅ ha goretex-jakke, så blir det vel jeans og langermet t-skjorte. Og tykk ullgenser utenpå. Det burde holde. På beina sneakers, men Ulvang-sokker inni. Festival i nord er ikke noen spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

For en dag....Jeg er totalt sløv, men også så rastløs at jeg snart flyr på veggene. Konsertene i går var knall, men jeg ble friket ut av at dokøen var på en halvtime hver gang. Jeg holdt meg til hvitvin, men allikevel ble det noen turer :sur:

Jeg dro hjem relativt tidlig; sambo ble igjen og dro ut på byen etterpå. Taxikøene var visst helt enorme (=flere timer), og han endte opp med å gå hjem til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gutter er glad i duppedingser...egentlig trodde jeg at jeg var den i dette forholdet som er mest begeistret for små elektroniske innretninger, men jeg har revurdert min bedømmelse. I går kom det GPS-navigator i hus, og siden har sambo sittet med glassaktig blikk og vekslet mellom skjermen og bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er ganske lei av denne dagboka, kanskje jeg skal slette den og starte en ny?

Ellers må jeg flaut rapportere at jeg har drømt Harry Potter-relatert i to netter nå. Slitsomme greier, og merkelig at jeg skulle bli så hekta. Jeg har ikke giddet å lese bøkene tidligere, men gav nest siste bok en sjanse, og nå er jeg hekta og venter på å begynne på den siste. Problemet er at jeg blir stresset og rasende på den j...merra Umbrigde :sinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke slett!

For jeg følger jo med :) Huff, det der hørtes jo litt rart ut ...

Men jeg blir så veldig inspirert både i forhold til trening og studier. Så bare lov meg at du ikke slutter å skrive om det ;)

:tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var jo snilt sagt, Shoegal :)

I dag har forresten vært en kjempebra studiedag; jeg får stadig nye aha-opplevelser, og sitter nå og lager grovskisse for det jeg skal skrive. Været har klarnet fint opp (typisk=>mandag :sinna:), så etterpå må jeg ut på sykkelen. Burde testet rulleskøytene, men jeg har fått litt såret stolthet etter forrige forsøk.

Sambo ringte og sa at han skulle på fjelltur. Heldig han, som har "fri" (jobber skift). Neste gang han får en hel friuke, skal han stikke vekk på besøk så jeg får jobbet i fred. Litt unntakstilstand vil herske hos oss denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sitter her og forsøker febrilsk å våkne til liv nok at jeg kan stikke ut og sykle. Jeg har skiftet, men der stopper det. Hodet er tungt og øynene tørre, selv om jeg bare sov i 20 minutter.

Ute er det nydelig vær; sambo sover på verandaen med en t-skjorte over hodet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Deilig å merke at jeg tåler mer og mer, og kan sykle de samme rutene på kortere og kortere tid. I dag satte jeg nok mer eller mindre personlig rekord, sikkert pga all fagfrustrasjonen.

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Hvordan står det til med deg i dag? Faglige frustrasjoner hører jo med når man har valgt en karieære på universitetet, men det er deilig å kunne lufte dem av seg i lysløypa. Jeg har visst fått lufta min dose, for gåturen til Kjølen på søndag gikk over all forventning. Ingen gangsperre etterpå heller. Hvordan er det, har du tid til lunch denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har egentlig ikke tid...må jo begynne å skrive, for veileder er tilbake på mandag. Og i dag må jeg på UNN en tur for å ta noen ekle prøver. Jeg er livredd, for å si det sånn, men heldigvis skal sambo ta seg av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...