Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Nå har jeg vært ute og syklet. Jeg hadde først ikke lyst, men det var deilig å suse avsted i en nesten tom lysløype. Etterpå var jeg gele i beina, og jeg er fortsatt stiv i fingrene. Etterpå har jeg fikset meg; sminket meg skikkelig og kledd på meg pent antrekk med linbukse-helt for meg selv. Tenkte det gikk an selv om jeg bare skal være alene.

Planen er TV, hvitvin, tortillachips, bok, musikk og litt nett. Blir bra :) Av og til er det fint å få pleiet eremitten i seg.

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Sliten og rastløs på en gang. To timer hard tur i lysløypa; godt å kjenne at jeg kan holde tempoet oppe, men turen fikk en sørgelig avslutning da jeg fikk voldsom motvind de siste 5-6km. Nå har vi spist middag, og jeg burde ha ro i kroppen til å slappe av, men neida :icon_neutral:, jeg har litt lyst til å finne på noe.

Uforbederlig rastløs, og lese fag har jeg IKKE lyst til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith! ;) Tenkte jeg skulle stikke innom deg en tur...

Enig, å sette seg ned med fag om sommeren er ordentlig vanskelig....i hvertfall jeg blir sikkerlig tiltaksløs og lat. Men det er liksom sånne ting man bare MÅ gjøre...selv holder jeg på med exphil. DØDEN!(og generell psykologi-intressant) Du har vel hatt det du også?! Bortkastet shit som bare gjør meg arg! :sur:

...skal ikke bruke din dagbok til å lufte min frustrasjon! Skulle egentlig bare innom å se hvordan det sto til med deg....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, Hjalmarlover :)

Jo, det er ikke lett å finne motivasjonen, men når man har kniven på strupen, er det vel bare å bite tennene sammen. Heldigvis ser jeg snart enden på studeringen for min del, og etter det skal vi på ferie.

Fint å ha noe å se fram til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Glad og fornøyd dro jeg til biblioteket etter tips fra veileder. Fant boka jeg ble anbefalt, og tittet på det relevante avsnittet. TO SIDER om temaet, og veldig overfladisk. Og jeg som trodde jeg endelig skulle finne noen hjelp. :grine:

Dessuten burde noen snart lage en skikkelig stor ordbok over det norske språket. De vi har sier alle det samme, og det duger ikke noe særlig. Jeg vil ha noe tilsvarende for norsk som den Svenska Akademiens Ordbok. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Dessuten burde noen snart lage en skikkelig stor ordbok over det norske språket. De vi har sier alle det samme, og det duger ikke noe særlig. Jeg vil ha noe tilsvarende for norsk som den Svenska Akademiens Ordbok. :sur:

Kanskje noen burde gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Kanskje noen burde gjøre det  ;)

Ikke jeg, i hvertfall. Jeg er ikke strukturert nok for slikt.

Jobbes det ikke med ny norsk ordbok?

Muligens. Men det tar tid, og jeg skulle helst hatt den i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Mens vi nå er inne på temaet språk - det er vel ikke sant at det heter "mest sannsynligvis" og ikke "mest sannsynlig"? Jeg har en venninne som sier førstnevnte, og selv om jeg syntes det var veldig irriterende i begynnelsen, har jeg nå blitt så vant til det at det begynner å høres rett ut... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg ville ikke sagt det første, i hvertfall. Det høres dobbelt opp. Akkurat som jeg på ungdomsskolen insisterte på at det helt "imidlertidig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Grr, jeg skulle sove, men den j**** isbilen har kjørt rundt i nabolaget i over en time og spilt den irriterende melodien sin. Jeg skjønner godt hvordan folk blir mordere, for det der er irriterende... :icon_mad: :twisted::sinna::frustrert::kjempesinna: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm, ikke noen bra start på dagen å bråvåkne fordi klokkeradioen ikke har skrudd seg på. Da jeg kom på kontoret var jeg fortsatt såpass i koma at kroppen verket, og jeg gikk rett ut og satte på vann så jeg kunne lage meg en kanne kaffe.

Ellers er det nydelig vær; for fint til å jobbe, men må man, så må man. Jeg har i det minste fikset opp i LaTeX-feilen som dukket opp i det jeg skulle springe til bussen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Skjørtet mitt har vokst i skapet, jeg har ikke blitt tynnere, jeg er akkurat som før. Tror jeg. Greit at jeg gikk ned litt da det var for varmt til å spise, men ikke slik.

Sannsynligvis er det bare H&M-skjørtepassformen som slår til igjen, og sannsynligvis er det grunnen til at dette skjørtet ikke er blitt brukt så mye. Irriterende å måtte gå og dra det ned på hoftene hele tida.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Er nettopp kommet hjem fra Vamp-kosert i øsende regnvær ute på Oscarsborg festning i Drøbak. Som vanlig veldig bra, og egentlig ganske deilig å stå der og bare lene seg bakover, få regn i ansiktet og nyte musikken. Søkkvåt og fornøyd :)

Natta, Lilith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Hvordan går det med deg og "åket"? Håper du er snill med deg selv, og gir kroppen nok hvile og nok næring til at den klarer å dra lasset helt frem!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Takk for hilsener, Dalwhinnie og Fakse :) I går var vi på fjelltur på Kvaløya etter jobb, deilig med litt avveksling. I dag har jeg sovet lenge, og skal heller jobbe utover ettermiddagen. Jeg begynner å få litt oversikt over temaet nå, og synes det er morsomt når jeg ser mønstre der det før har vært kaos, fordi jeg ikke har forstått fakta godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fatter ikke hvorfor jeg er så sliten og trøtt i dag? Våger nesten ikke prøve meg på enda en runde espresso...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Siden det ser ut som vi er litt velvære-buddies, stikker jeg innom for å si hei og takk for gode råd i den alltid like interessante kosmetikkdebatten :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk for det, Lilypie :)

Jeg prøver febrilsk å våkne, men har skjønt at det er dumt å sove så lenge om morgenen som jeg gjorde i dag. Men i morgen er en ny dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...