Gjest Vinga Skrevet 2. juli 2005 #1821 Del Skrevet 2. juli 2005 Du får vente til sommersalget begynner å dabbe av- da pleier det å være flust av billige klær i str. XS i butikkene, bare å skumme igjennom uten å anstrenge seg, siden det meste er i den størrelsen... (Litt misunnelig på deg for akkurat det- min størrelse, M, forsvinner ofte først når det er salg...) Nå skal jeg rydde litt før jeg får gjester. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #1822 Del Skrevet 2. juli 2005 Du får vente til sommersalget begynner å dabbe av- da pleier det å være flust av billige klær i str. XS i butikkene, bare å skumme igjennom uten å anstrenge seg, siden det meste er i den størrelsen... (Litt misunnelig på deg for akkurat det- min størrelse, M, forsvinner ofte først når det er salg...) Nå skal jeg rydde litt før jeg får gjester. Ha en strålende helg! Men når de ikke har nå, har de sikkert ikke på salg, heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #1823 Del Skrevet 2. juli 2005 Hodepinen er blitt verre og verre utover dagen. Hverken Panodil Zapp eller Ibumetin 400mg har klart å knekke den. Det gjør vondt bare jeg beveger hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #1824 Del Skrevet 2. juli 2005 Espresso hjalp bittelitt på hodepinen; nå lurer jeg bare på hvor lenge jeg kan ligge på sofaen i bikini før jeg blir pisket i dusjen. Vi har jo ut-på-byen-planer, noe det har vært fint lite av i det siste, og jeg skal ha den nye kjolen på meg. I mangel av nye sko, har jeg tenkt å ta de snaxy remsandalene med 10cm høy stilett. Leggmusklene mine blir så stilige i dem, angrer nesten på at jeg ikke meldte meg på i konkurransen. Men jeg liker ikke å vise meg fram eller brife på noen måte.... Den nye kjolen skal jeg definitivt ha på meg. Den er av merket Bain de Nuit, er gammelrosa, og har tettsittende overdel med stropper. Stoffet er i to lag, med paljetter og perler brodert på det ytterste laget. Kanten nederst er asymmetrisk, den går ut i noen spisser. Lengde ca til kneet. Endelig greit å bruke str XS, selv om jeg følte meg som ei ku i prøverommet. Kan noen slå meg i hodet (ikke nå, da=>migrene) og vise meg et bilde av hvordan jeg EGENTLIG ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 3. juli 2005 #1825 Del Skrevet 3. juli 2005 Endelig greit å bruke str XS' date=' selv om jeg følte meg som ei ku i prøverommet. Kan noen slå meg i hodet (ikke nå, da=>migrene) og vise meg et bilde av hvordan jeg EGENTLIG ser ut?[/quote'] Realitycheck, Lilith!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er tynn. Ikke bare tynn, du er mager. Og garantert den mest veltrente dama i Tromsø. Hvis vi sto ved siden av hverandre ville jeg fremstått som kua, og jeg er ikke spesielt stor.. Get a grip honey, tenk på barna i Afrika eller Kirstey Alley eller noe.. Lurer på om Dr.Phil tar i mot påmeldinger fra Norge. I så fall er du i faresonen. :-? Kjolen høres forresten NYDELIG ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1826 Del Skrevet 3. juli 2005 Oh, what a day. Jeg må være Norges mest udugelige når det gjelder soling, jeg er like rastløs som en veps, eller noe. Nå er kjæresten stukket på fotballkamp, og jeg har sovet litt, men nå skal jeg snart ta meg en sykkeltur. Jeg verker i beina etter å ha gått med stiletter i går kveld, men det er vel det som kalles å lide for skjønnheten. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. juli 2005 #1827 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg elsker MOP Glisten! Ut fra beskrivelsen på LF hadde jeg aldri funnet på å kjøpe den selv, men den viser seg å være helt perfekt. Tror jeg må på prøve Glisten Shine Drops også Your junk, my treasure. Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1828 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg elsker MOP Glisten! Liker du balsamen også? For meg ble den altfor voksaktig, jeg fikk den ikke ut av håret, samtidig som den ikke var glatt nok. Jeg digger Xtahen , men det gjør dessverre fluene også.... Et tips: ALDRI kjøp KMS Moisture Replace Reconstructor. Den stinker slik som sånne WC-blokker, og jeg ble skikkelig uvel av lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1829 Del Skrevet 3. juli 2005 Nå har jeg vært ute og syklet, og plutselig er livet bedre igjen. I helga har jeg vært høyt og lavt, og har ikke hatt tid til trening, men dette gjorde susen. Nå føles kroppen igjen som noe jeg trives i. I mangel av brus osv, blandet jeg iste-saft med kullsyrevann, og det funket. Skulle ønske vi hadde is eller noe, men jeg får klare meg uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. juli 2005 #1830 Del Skrevet 3. juli 2005 Liker du balsamen også? For meg ble den altfor voksaktig, jeg fikk den ikke ut av håret, samtidig som den ikke var glatt nok. Jeg digger Xtahen , men det gjør dessverre fluene også.... Var skeptisk til balsamen første gang jeg prøvde den. Kjentes mye mindre fyldig ut enn C-system og kjenner ikke at den har tilført håret noe særlig når jeg skyller den ut, men håret blir så utrolig fint når det tørker. Blankt, mykt og nesten ikke brusete. Me like! Xtah var for sterk for hodebunnen min, men jeg ser for meg at fluene kan like sukkertøylukta. Vel, det er jo også en måte å være omsvermet på Forresten: Vet du om Essential Day Spa skriver ned verdien på pakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1831 Del Skrevet 3. juli 2005 Forresten: Vet du om Essential Day Spa skriver ned verdien på pakkene? Jepp, det gjør de Jeg må snart ta meg en runde der igjen. Trenger mer Facial Cream, ansiktsvann (Face Dew fra Phytomer), og en eller annen solkrem, muligens Skinceuticals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. juli 2005 #1832 Del Skrevet 3. juli 2005 Jepp, det gjør de Supert! Gjør de det automatisk slik som LF eller må en be om det? Ser ut som jeg ender opp med en blanding av Dermalogica og Babor til ansiktet nå, og de har begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1833 Del Skrevet 3. juli 2005 De gjør det helt automatisk I tillegg får du alltid produktprøver i pakken din, og det er jo litt morsomt. Pakken tar mellom 1 og 2 uker, men det er jo fra Canada. Portoen er på ca 75 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 3. juli 2005 #1834 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvor lenge tror du det er til alle hobby-idealistene slutter å snakke om live8? 1 uke? 2 uker? Og hvor i all verden var alle disse superidealistiske, politisk korrekte menneskene i forrige uke? 50000 mennesker døde pr dag da også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. juli 2005 #1835 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor lenge tror du det er til alle hobby-idealistene slutter å snakke om live8? 1 uke? 2 uker? Og hvor i all verden var alle disse superidealistiske, politisk korrekte menneskene i forrige uke? 50000 mennesker døde pr dag da også.. Cirka like lenge som folk flest var opptatt av hva tsunami-ofrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #1836 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor lenge tror du det er til alle hobby-idealistene slutter å snakke om live8? 1 uke? 2 uker? Og hvor i all verden var alle disse superidealistiske, politisk korrekte menneskene i forrige uke? 50000 mennesker døde pr dag da også.. Så lenge noen kan selge dem t-skjorter og armbånd så de føler seg politisk korrekte, er vel alt bra for dem? Slike tråder har man jo hatt på KG også. Det er altfor lett å glemme at det er menneskeskjebner som ligger bak, og jeg grøsser når folk (politisk høyreside) må tenke i tall hele tiden. Man skulle nesten ønske de kunne blitt utsatt for noe skrekkelig, og ikke fått hjelp, for at de skal kunne lære at det er tilfeldigheter, ikke dyktighet, som gjør at de er født nettopp i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 4. juli 2005 #1837 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp. Det er påfallende at det ofte er mennesker født inn i rikdom som hevder at rikdom beror på hardt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #1838 Del Skrevet 4. juli 2005 Helvetes fluer! Vi måtte gi opp forsøket på fjelltur etter kort tid, pga de grusomme fluene. Da vi kom ned til bilen, dro jeg sikkert hundre med meg inn, i tillegg. Og begge er vi blitt bitt av klegg. Lurer på hva jeg skal gjøre resten av dagen? Prøver å lure kjæresten med ut igjen, men han sitter bare og stirrer på kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 4. juli 2005 #1839 Del Skrevet 4. juli 2005 Lurer på hva jeg skal gjøre resten av dagen? Prøver å lure kjæresten med ut igjen, men han sitter bare og stirrer på kartet. For å sitere min, og sikkert mange andre, mor: Det er bare sunt å kjede seg. Forøvrig er det lett å være idealist og mot fattigdom helt til man må yte noe selv som ikke gir noe gøy tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #1840 Del Skrevet 4. juli 2005 Forøvrig er det lett å være idealist og mot fattigdom helt til man må yte noe selv som ikke gir noe gøy tilbake... Det har du nok helt rett i. Selv prøver jeg å yte litt ved å gi til blant annet SOS Barnebyer, i stedet for å ha et fast fadderbarn, fordi jeg ikke liker tanken på at noen får mens andre utelukkes. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen. Men det å gi uten å få noe igjen burde kanskje inn i skolen, på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg