Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Snill kjæreste har skjønt poenget, og spiller Friday I'm in Love på full guffe.

Selv har han bare to sanger på repertoaret for tida. Enten en sang med Madrugada som jeg ikke husker navnet på (går an), eller (verre, MYE verre) grand prix-låten til Wig Wam :o Jeg foreslo at han var som en slik dokke jeg hadde som barn, som kunne le eller gråte alt etter en plate den hadde i ryggen, som hadde to sider. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Han har da i det minste byttet ut Jolene? :tunge1:

Don't remind me :-? Han er ganske billig; går for det han har hørt nylig, og siden han var på Mandela-konserten, går det mye i Madrugada. Og det er jo (dessverre) ikke lenge nok siden MGP, heller. Gitarspilling er helt klart å foretrekke foran rauting; jeg tror han LIKER å plage meg, for han kan helt klart synge hvis han vil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
jeg tror han LIKER å plage meg' date=' for han kan helt klart synge hvis han vil. :ler:[/quote']

Selvfølgelig gjør han det. Han er jo glad i deg. Og visstnok er det da lite som er morsommere enn å terge sin kjære for å se hvor langt en kan ta det før en får reaksjon, og evt hvilken reaksjon.

Tror det var noe i badevannet det året disse gutta ble født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Tror nesten vi må starte en støttegruppe for ofre for uautorisert framføring av Wig Wam-låter (eller egentlig også i originalversjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Der var det morgen igjen, og i dag er det heldigvis sol igjen, om ikke så varmt. :)

Jeg har syklet til jobb siden jeg ikke får tid til å sykle skikkelig i dag fordi vi først skal til svigers på middag, og deretter ut på farvelparty til venninna mi som skal reise tilbake til utlandet.

Jeg kan ikke fordra å sykle i vanlige klær, så jeg syklet i treningstøy og hadde skift i sekken.

Nå skal det sies at min vei til jobb ikke er spesielt lang, men desto brattere. Rett opp og rett ned igjen. Jeg er pervers nok til at jeg faktisk LIKER oppoverbakker, det er verre med nedoverbakkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Oppoverbakker er gøy! Å prøve å sykle så fort som mulig, og sykle forbi alle sammen. Er ikke så glad i nedoverbakker, særlig ikke siden jeg tok en flyvetur over styret i fjor... Så jeg sykler fra folk i oppoverbakker, og blir alltid frasyklet i nedoverbakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Oppoverbakker er gøy! Å prøve å sykle så fort som mulig, og sykle forbi alle sammen. Er ikke så glad i nedoverbakker, særlig ikke siden jeg tok en flyvetur over styret i fjor... Så jeg sykler fra folk i oppoverbakker, og blir alltid frasyklet i nedoverbakker.

Jeg har samme problem...Har også hatt en slik flytur, og glemmer den ikke så lett. Heldigvis hadde jeg sykkelhansker med skinn i håndflatene, og det reddet meg. :) Hmm, jeg har mer lyst til å sykle enn til å lese nå. Kanskje hvis jeg er flink, så kan jeg ta en tur etterpå :sjarmor: Jeg har jo skift liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Bare så dumt at når man har kommet seg opp alle bakkene så må man nedover igjen! Særlig skummelt i skogen med røtter og småstein og sånt.. skulle vært på "bli-tøffere-syklist-kurs" jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg mener jeg leste en gang at bildet er manipulert. Får håpe på det.

Virkelig. Spesielt etter at jeg klappet en and på søndag, som spiste av hånden min. Jeg er generelt ikke begeistret for fugler, men gjør unntak for ender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Bakdelen med å være på barnerov er at en litt for ofte tvinges inn i rollen som den ansvarlige. Hater det. :-?

Vi driver nemlig og skal kjøpe bil...

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Sånn er det heldigvis ikke hos oss. Jeg er heldigvis sammen med Mr Ansvarlig, og det er faktisk deilig :)

Eksen, derimot :evil: ....

Nå har jeg vært VELDIG dum og har kort skjørt, t-skjorte og de nye ballerinaskoene på meg. Men vips! 14 grader og overskyet. :grine:

Hvis det blir for ille, tar jeg sykkelklærne. Pirattights isolerer litt mer, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gran Canaria :oops: :oops:

Jeg er jo ikke akkurat charter-fan, men siden det er midt på vinteren og vi har begrenset med tid, ble det slik. Sol og bading blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...