Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Nå har jeg skjønt hvorfor du "maser" sånn om kesam med vanilje  :sikle:

God, ikke sant? Jrg digger den, spesielt til oppskjærte jordbær med bittelitt sukker og en dæsj balsamico-eddik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Kan man bli rar i magen av (fullkorns) speltpasta, tro? Hverken jeg eller sambo har akkurat vært så godt selskap i ettermiddag, akkurat :oops:

Jaja, går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Takk for hilsen i boka mi.  

Håper mageonden går fort over.  

:)

Det er vel så godt som borte. Vidundermiddelet knekkebrød tok knekken på det. Litt av en "sykdom" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en ferie I Afrika for et par år tilbake. Der var det stor fare for "Mombasa-express" som de kalte det. Ikke morsomt for å si det sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm, våkne kl 0530? Av meg selv? Uthvilt? :klø:

Jeg stod opp, spiste og somlet så mye jeg klarte, men holdt ikke ut helt til kjæresten kom hjem fra nattevakt. Kl 0730 gikk jeg hjemmefra.

Planen i dag er å fikse på kapitlet, til tross for at vimsete veileder hadde lest en eldre utgave (førsteutkastet?) som var ti sider kortere og mer rotete enn den siste. Får se hvor mye av kommentarene som fortsatt holder, og tvinge ham gjennom de seksti sidene på nytt etter det. :ler:

Ellers har jeg gitt opp Plan Perfekte Sommersko. Jeg har bestemt meg for å stikke til byen og ikke gi meg før jeg har kjøpt sko. Enten et par enkle svarte ballerinasko fra Vagabond (fornuftig) eller sandaler med kilehæl i kork. Let's see...

Magen fortsatt urven, og selv om jeg ransaker hjernen, klarer jeg ikke å finne årsaken. Får drikke masse vann og grønn te, det pleier å roe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Uffameg, har du noen tabletter mot spydig tunge? Jeg er bitt av basillen...

Tror ikke jeg er rette person til å svare :wink: Men det hjelper å skrive innlegg og så la være å sende dem. Og husk det jeg har sagt tidligere: enkelte mennesker nytter det ikke å argumentere mot, for de har ikke gangsyn nok til å se at deres mangel på argumenter ikke holder mål. Det blir som på barneskolen, da alle brukte "men alle andre...." som argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg furter fordi veileder har gitt masse kommentarer til første utkast, selv om neste er ti sider lenger. Derfor vet jeg ikke hvilke kommentarer han fortsatt ville gitt, og hvilke punkter jeg har forbedret nok til at han er fornøyd. Skjønt, det siste vil nok aldri skje :-?

Men greit å se at det er rom for forbedringer, bedre enn at komiteen påpeker det til meg foran en fullsatt sal.

Veiledning er som tran: smaker ille, men er bra for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Det blir som på barneskolen, da alle brukte "men alle andre...." som argument.

:ler:

Hvis det ikke hjelper så kan dere prøve med "pappan min er sterkere enn pappan din såh!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler:

Hvis det ikke hjelper så kan dere prøve med "pappan min er sterkere enn pappan din såh!"

Det er nesten rart ingen har tenkt på det her inne? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg fant skooooooooooo! :hoppe: Kanskje ikke drømmeskoene, men fine allikevel. Ballerinasko fra Bronx; svarte med kobberfargede detaljer. Fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jeg å gjøre. Og de gangene jeg faktisk sender så blir de snodigvekk moderert vekk alikavel :ler:

Bare innom å hilser på jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Takk for hilsen :) Ang. det med å ha skarpe svar på tunga, har det siste også skjedd meg. Jeg har nok en tendens til å være spydig, men har blitt flinkere til å bite ting i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brakk halebeinet på rollerblades en gang. Det er liksom eneste stedet man ikke har beskyttelsesutstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg brakk halebeinet på rollerblades en gang. Det er liksom eneste stedet man ikke har beskyttelsesutstyr...

:o Det hørtes vondt ut...Hvis noe ryker på meg, er det garantert håndleddet, og det har jeg ikke tid til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hmm, veileder som klager over at jeg ikke alltid begrunner argumentene mine godt nok etter hans smak, burde absolutt lest denne tråden. Lurer på om han hadde tålt det, stakkar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp
Hmm' date=' veileder som klager over at jeg ikke alltid begrunner argumentene mine godt nok etter hans smak, burde absolutt lest denne tråden. Lurer på om han hadde tålt det, stakkar :ler:

:ler: Du kan jo sende ham linker til et par av de verste trådene her, så kommer han nok til å se argumentasjonen din i et nytt og bedre lys heretter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det hørtes vondt ut...Hvis noe ryker på meg, er det garantert håndleddet, og det har jeg ikke tid til nå.

Ja, det var innmari vondt! Måtte ligge på magen, klarte knapt nok bevege på meg. Det unner jeg ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå har vi vært på svigers-besøk. De ble skikkelig glade for at vi for en gangs skyld ikke bare kom for å levere eller hente noe :)

Jeg fikk aldri trent i dag. Stod jo opp altfor tidlig, og da jeg kom hjem, var jeg sliten og hadde hodepine. Pluss at magen fortsatt er oppblåst og rar. Håper det har gitt seg til i morgen. Vidundermiddelet som jeg kanskje drikker 3-4 ganger i året, funket litt, en stund. Det er faktisk helt normal cola, ikke light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...