Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1641 Del Skrevet 17. juni 2005 Nåja, du må ikke være så streng mot deg selv. Du er jo så tynn. Men jeg synes toppene på Benetton til tider har litt kjip passform; de er for vide og korte, synes jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 17. juni 2005 #1642 Del Skrevet 17. juni 2005 Mulig det er passformen som er litt snodig, det har jeg aldri tenkt på. Vet du av noen butikker der de har topper med lengre og smalere fasong? (Og god kvalitet.) Jeg bruker som regel XS i topper fra Bik Bok, og de sitter fint, men er for korte, og vider seg gjerne ut i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1643 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg leter også...Har funnet noen få fra BikBok (bruker også XS), men der varierer kvaliteten noe sinnssykt, og en gang måtte jeg faktisk kaste to t-skjorter etter første vask! De singletene jeg kjøpte på Cubus i går (litt ribbede, passe lange, 2 cm brede stropper) virker veldig lovende hittil, i hvertfall. Jeg kjøpte XS også der, og de er passelig lange, dvs du kan strekke deg uten at du blir "mellombar", samtidig som de er smale. Jeg har en topp fra Mango som også er sånn kort og vid, og den blir knapt brukt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. juni 2005 #1644 Del Skrevet 17. juni 2005 God kveld i stuen. 1. Jeg tør ikke gå på blades, virker kjempeskummelt. 2. Jeg har handlet masse i det store utland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1645 Del Skrevet 17. juni 2005 God kveld i stuen. 1. Jeg tør ikke gå på blades, virker kjempeskummelt. 2. Jeg har handlet masse i det store utland. (1) Jeg var ute og testet, på en diger parkeringsplass. Konklusjon: jeg må lære å bremse før jeg går videre til neste steg. (2) Høres flott ut! Noe spennende? Kanskje til og med litt krydderier osv? Eller flotte såper og ting som lukter godt? (du har jo vært i Frankrike, ikke sant?) Jeg vil også på ferie, men tror hyttetur blir det nærmeste i sommer. Sambo har ikke fri før i september, og da har ikke jeg tid (men skal til England en svipptur). Så håper jeg det blir et sted varmt når jeg er ferdig, i oktober-november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1646 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå er jeg fantastisk glad på min venninnes vegne! Hun skulle bo i et hus og passe en innekatt, men plutselig her for fire dager siden forsvant katten. Venninnen min var helt fortvilet, men hva kan man gjøre? Uansett, katten hadde dukket opp midt på natta, sulten og kosesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. juni 2005 #1647 Del Skrevet 17. juni 2005 (2) Høres flott ut! Noe spennende? Kanskje til og med litt krydderier osv? Eller flotte såper og ting som lukter godt? (du har jo vært i Frankrike, ikke sant?) Nope, lite såpe og krydderier. Kun klær (blazer, 3 skjørt, singlet, sko, bomullsgenser, t-skjorte) fotkrem med peppermyntelukt (auau vonde bein), bodylotion fra Clinique (må ha bare må ha) og ansiktsspray fra et merke jeg ikke husker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. juni 2005 #1648 Del Skrevet 17. juni 2005 For ikke å snakke om ufattelig søtt babytøy til min meget gode venninne, som var så slem å få veer slik vi hadde tullet om rett før jeg dro. Og som nå er så syk at jeg ikke kan komme og se babyen (som er frisk og visstnok så fin at det er umulig å finne fint nok navn)... Svigers mente det var helt bak mål å kjøpe lyseblått tøy til en jente, men det driter jeg i. Det var jentetøy. Guttebabyer har da ikke SKAUT og blonder??? Karaoketv er jammen meg rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1649 Del Skrevet 17. juni 2005 For ikke å snakke om ufattelig søtt babytøy til min meget gode venninne, som var så slem å få veer slik vi hadde tullet om rett før jeg dro. Og som nå er så syk at jeg ikke kan komme og se babyen (som er frisk og visstnok så fin at det er umulig å finne fint nok navn)... Svigers mente det var helt bak mål å kjøpe lyseblått tøy til en jente, men det driter jeg i. Det var jentetøy. Guttebabyer har da ikke SKAUT og blonder??? Karaoketv er jammen meg rart. Lyseblått er en fantastisk farge Nei til det gamle fargetyranniet! Håper venninnen din snart blir bedre, i hvertfall. Og enig i at karaoke-TV er rart. Forresten er Petit-Chablis ganske gode saker. Nå lurer jeg på å finne senga. I mangel av samboer (har fire nattevakter framover :-? ) får jeg kose meg videre med John Irving, som er tatt fram igjen etter at jeg ble ferdig med Nick Hornby. Alltid flere enn ett bokprosjekt på gang! Nå skal jeg sjekke om jeg fortsatt ser solbrent ut. Smurte meg med faktor 15 i morges, og har ikke akkurat ligget flat, men i går, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1650 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm, tror ikke jeg er solbrent, men nå er det nok tull og tøys uten faktor. Greit at jeg ikke blir brent eller ligger og soler meg, men jeg må bli flinkere til å smøre meg. Memo to self: kjøpe ikke-klissete solspray på apoteket i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2005 #1651 Del Skrevet 18. juni 2005 Typisk :-x i dag hadde jeg planlagt strandtur med en venninne, men det blåser såpass at det kan vi bare glemme. I stedet er planen utekafe. Samme venninne har bursdag i morgen, så jeg har vært og kjøpt gave; en bok av Jostein Gaarder på engelsk, en stilig nøkkelring og musserende vin. Hun skal jo reise tilbake til det store utland snart, så gavemulighetene var begrenset, pga plasshensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2005 #1652 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm...jeg har fått noe merkelig på kinnet. Trodde først det var kviser, men det ser nesten ut som insektbitt eller noe, og det forsvant ikke ved hjelp av mitt vidunder-få-kviser-bort-over-natta-middel (En greie fra MD Formulations). Nå tester jeg om hydrokortison kan funke; Dr. Lilith lar ingen hypotese være uprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #1653 Del Skrevet 19. juni 2005 Bursdagsfest i går var koselig. Jeg endte opp med å spise to middager; først middag sammen med sambo som måtte på jobb, deretter treretters vegetarmiddag i bursdagen. Not bad at all Nå har jeg spist vannmelon og kikerter til frokost (hver for seg, ikke blandet!), og lurer på hva jeg skal gjøre. Kanskje ut og teste rulleskøytene på parkeringsplassen her? Eller er det for dumt, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #1654 Del Skrevet 19. juni 2005 Dagen har vært litt blæh, til tross for at jeg har vært aktiv. Jeg har ryddet og vasket, og etter middag dro vi til et vann og matet ender. En and var faktisk så modig at hun kom opp og spiste ut av hånden min, og jeg fikk lov til å ta på henne Sambo er dratt på jobb igjen Jeg endte til slutt opp med å sykle meg en lysløypetur på ca 45 minutter, og nå føles livet mye bedre. Rar ting å bli avhengig av, den sykkelen. Gruer meg for å levere den til service, selv om jeg burde. Sier til meg selv at jeg skal vente til regnet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2005 #1655 Del Skrevet 19. juni 2005 Ville bare hilse på. Gud, jeg hadde aldri turt rulleskøyter... Jeg tør jo ikke skøyter/ski engang :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #1656 Del Skrevet 19. juni 2005 Ville bare hilse på. Gud' date=' jeg hadde aldri turt rulleskøyter... Jeg tør jo ikke skøyter/ski engang :oops: [/quote'] Hei, Frysepulver Vel, foreløpig har jeg funnet ut at kjæresten må være tilstede, i tilfelle jeg tipper bakover og slår hull i hodet eller noe. Men ski-dét er skummelt, det! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #1657 Del Skrevet 20. juni 2005 Typisk. Når helga er over, kommer sola fram igjen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. juni 2005 #1658 Del Skrevet 20. juni 2005 Typisk. Når helga er over, kommer sola fram igjen :-? Visst det er noen trøst så skal det ikke vare lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #1659 Del Skrevet 20. juni 2005 For arbeidsmoralen sin del, burde det vel helst regne...Huff :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. juni 2005 #1660 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå har jeg skjønt hvorfor du "maser" sånn om kesam med vanilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg