Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #1621 Del Skrevet 14. juni 2005 Takk for hyggelig lunch Likewise Men jeg fikk veldig lyst til å sitte ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #1622 Del Skrevet 14. juni 2005 Da hadde man avtale om samtale med vikarbyrå også, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1623 Del Skrevet 15. juni 2005 Ufattelig fint vær i dag også, faktisk 17 grader i skyggen kl 0815 i morges. Nå burde jeg være flink på morgenen så jeg kan gå ut senere. I dag er det båttur med jobben som står på programmet, så antrekket ble et kompromiss. Piratbukse, t-skjorte og Nike-sandaler, pluss en vindtett fleecejakke i sekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1624 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg tror at jeg skal gi opp forsøkene på å finne billige kosmetikkprodukter som funker. Nå har jeg to knapt brukte flasker øyensminkefjerner (Nivea og L'Oreal) stående, og ingen av dem gjør jobben sin som de skal. Jeg digger fjerneren fra YSL, men den er temmelig dyr, men det blir ærlig talt dyrere i lengden å kjøpe ting som ikke blir brukt. Derfor bestilte jeg nå YSL-fjerneren fra SN, sparer i det minste en femtilapp i forhold til Esthetique. (slik blir det når man insisterer på vannfast mascara; sitter godt, men vanskelig å få bort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 #1625 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er så stille i boka mi, vil du lage litt leven for meg? Føler at jeg snakker meg meg selv, til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #1626 Del Skrevet 16. juni 2005 Oioioi...Der har man vært på båttur, med reker og hvitvin og fine greier, og etter det ute på byen, med halvlitre i store mengder. I dag tror jeg nesten ikke at jeg gidder å jobbe før utpå ettermiddagen; det er nydelig vær, og 20 grader i skyggen allerede tidlig. Tror jeg skal stikke til byen med kjæresten og bare kose meg. Men før det bør man vel kle på seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #1627 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg elsker dette været 34 grader i solapå verandaen, og jeg koser meg med bok. Må bare litt inn av og til for å kjøle meg ned. Jeg følte meg ganske shabby før i dag (tåler ikke å drikke), men nå er formen bortimot normal, så kanskje jeg til og med sykler en tur senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1628 Del Skrevet 17. juni 2005 Våknet med et smell kl 0900, og fikk fart på meg, gitt :o Da klokka var 0930 var jeg allerede på vei til univ, og jeg håper jeg klarer å skrive ferdig førsteutkastet i løpet av ikke så lang tid, så veilederen kan få slakte det Været fortsatt nydelig, så jeg tok sjansen på å sykle til jobb. Jeg har litt paranoia pga. sykkelen min, men jeg har låst den godt fast med to låser, så den burde stå i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1629 Del Skrevet 17. juni 2005 I går kjøpte jeg to fine singletter på Cubus, av alle steder. Litt ribbet i tekstur, 2 cm brede skulderstropper, og smale i fasongen. Samtidig litt lengre enn de jeg har fra før, så jeg var kjempefornøyd da de bare kostet 49,- pr stk. Jeg kjøpte i hvitt og en mørk turkisfarge, men de fantes i mange fine farger. Kjæresten var skeptisk, han påstod at etter første vask ville de miste fasongen og havne i skapet. Typisk at ting krymper på lengden i vask, jeg kan ikke fordra å gå og dra i t-skjorter og topper. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 17. juni 2005 #1630 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg kan ikke fordra å gå og dra i t-skjorter og topper. :evil: Samme her! Og med min kropp for tiden er det nettopp det jeg gjør om dagen. :evil: Må ut å handle lengre topper i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1631 Del Skrevet 17. juni 2005 Samme her! Og med min kropp for tiden er det nettopp det jeg gjør om dagen. :evil: Må ut å handle lengre topper i helgen. Jeg anbefaler Cubus på det varmeste, i hvertfall fram til jeg har vasket de nye singlettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1632 Del Skrevet 17. juni 2005 Første utkast til artikkel ferdig, og i tråd med belønningsskjemaet, skal jeg stikke hjem nå. Dumme veileder har sikkert fått solstikk, for han var ikke på kontoret, så jeg får bare sende det til ham i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1633 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg vært og kjøpt rulleskøyter. OG beskyttelsesutstyr. Nå gjenstår det bare å se om jeg med min beryktede (mangel på) tålmodighet kommer til å bruke dem. Hvis ikke, blir jeg flådd av sambo som sier jeg allerede har nok duppedingser. Håper parkeringsplassen er fri for folk i natt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 17. juni 2005 #1634 Del Skrevet 17. juni 2005 ...jeg har fortsatt synlige bevis etter mine "rulleskøytedager"... :-? Brukte selvsagt ikke beskyttelsesutstyr. :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1635 Del Skrevet 17. juni 2005 ...jeg har fortsatt synlige bevis etter mine "rulleskøytedager"... :-? Brukte selvsagt ikke beskyttelsesutstyr. :-? :-? Du skulle sett albuen min etter fjorårets fyke-på-hodet-over-sykkelstyret-hendelse. Den er fortsatt ikke noe vakkert syn, men jeg har ikke så mye imot arr, spesielt ikke på slike steder som ikke er midt i ansiktet. Men jeg skal starte rolig, på parkeringsplassen her ute, og så har vi en flott gangsti rundt øya der mye av veien er helt uten bakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 17. juni 2005 #1636 Del Skrevet 17. juni 2005 Gangsti uten bakker er tingen! Har ikke fått til å lære meg og bremse jeg, så stedene jeg tør gå på er svært begrenset. (Men så er jeg superpingle og da, hadde en tur over sykkelstyret i fjor jeg også, og nå tør jeg knapt sykle ned bakker med bittelitt løsgrus :oops: ) Kjøpte du blades der det holder på presse leggen bakover for å bremse, eller må du løfte hele foten for å få ned i bremseklossen? Jeg har sistnevnte, noe som funker dårlig for meg. Frister liksom ikke å løfte foten fra underlaget når det allerede går fort jeg jeg vil stoppe fort... Du må være forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1637 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjøpte du blades der det holder på presse leggen bakover for å bremse, eller må du løfte hele foten for å få ned i bremseklossen? Det vet jeg ikke, men jeg tror at det er nok å presse ned leggen :oops: Jeg kjøpte i hvertfall litt ordentlige skøyter, merke Rollerblades, til 1800,-Ikke så godt utvalg i størrelse 37, og de andre jeg prøvde, satt ikke på foten. Nå klør jeg etter å komme meg ut, men vil vente til alle drittungene er gått inn. Man har da et image å beskytte. Forresten skal jeg ha langermet bukse og topp på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 17. juni 2005 #1638 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis jeg noen gang blir boende på en plass som er litt mer egnet til blades enn der vi bor nå/skal flytte til, så kommer jeg sikkert til å kjøpe meg nye. Jeg kjøpte noen billige, og det er egentlig greit, for sånn vi bor nå blir de kun brukt når vi er på ferie der det er flatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #1639 Del Skrevet 17. juni 2005 Her må jeg gå et lite stykke (tør ikke annet, tror jeg), men så er det mange kilometer med paddeflat gangsti, og på sene kvelder er det sikkert ikke så mange skumle hindringer (les: hunder, sykler, barnevogner) ute og ferdes, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 17. juni 2005 #1640 Del Skrevet 17. juni 2005 Typisk at ting krymper på lengden i vask, jeg kan ikke fordra å gå og dra i t-skjorter og topper. Jeg er så enig. Og ser du noen som går med en topp som ikke dekker magen, slik at sideflesket buler ut mellom toppen og buksen, som forøvrig sitter på hoftene fordi jeg ikke klarer å gå med noe som strammer over magen, er det trolig meg. Det vil si, jeg fant en lang nok topp på Benetton her om dagen, men da måtte jeg opp i str M, og den sitter ikke særlig pent. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg