Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Lilith, selvutnevnt uthaler og fristpusher, som får adrenalinkick av overhengende deadlines, har begynt å skrive på noe der fristen ikke er før om en måned :o

Kanskje jeg fortsatt har feber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie
Lilith, selvutnevnt uthaler og fristpusher, som får adrenalinkick av overhengende deadlines, har begynt å skrive på noe der fristen ikke er før om en måned :o

Kanskje jeg fortsatt har feber?

Begynt ja. La oss heller snakke hvis du gjør deg ferdig tidligere enn like før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Begynt ja. La oss heller snakke hvis du gjør deg ferdig tidligere enn like før.

:tunge1: der traff du! Men ærlig talt, dette skal ikke være langt, kanskje maks ti sider, og jeg har et åtte siders utkast som kan brukes som basis. Men jeg må lage en spiselig struktur på det hele, og det er det jeg holder på med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Lilith!

Takk for besøk i boken min.

Koselig å lese litt om deg og ditt også!

Lykke til med sykehusbesøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hei Lilith!

Takk for besøk i boken min.

Koselig å lese litt om deg og ditt også!

Lykke til med sykehusbesøket!

Takk for hilsen, Mysan. Koselig med besøk :)

Nydelig sol her=>SATS forvandlet til et drivhus (jeg skulle trene styrke, ja). Jeg ble sur, og spurte om de hadde lufteanlegget på, men bimboen i resepsjonen ba meg om å drikke mer vann. Det var sikkert 40 grader der inne.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Litjmæ

40 grader i Tromsø? Om enn inne på et treningsstudio :ler: Her nede i sør er det sure 10 :-? Men sola er framme da, så jeg håper det snur og går oppover igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
40 grader i Tromsø? Om enn inne på et treningsstudio :ler: Her nede i sør er det sure 10 :-? Men sola er framme da' date=' så jeg håper det snur og går oppover igjen snart![/quote']

Jeg ble skikkelig sur, for svetten silte bare jeg flyttet på meg, og sola var overalt. Slik er det når man har glassfasade mot vest; sola kommer på ettermiddagen, og der blir den værende! Nå pleier jeg å ha treningssenterferie endel om sommeren, hvor jeg heller prøver å være masse utendørs. Nå hunter jeg på inlines, og da blir det enda en aktivitet jeg kan bedrive. :)

Fint vær i dag også, og jeg har sandaler på. Siden jeg sitter inne, gidder jeg ikke ha skjørt eller noe slikt, for akkurat her er temperaturen passe. Det er bare etter kl 17 det blir varmt, og da er jeg forhåpentligvis andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er nord i landet man bør legge ferien nå? :ler:

Sommerfølelsen har jeg enda til gode å kjenne gitt :roll:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm...

Å skrive er pyton, spesielt når man begynner. Da går alt så trått, og argumentet er ikke helt klart lagt opp. Men gud, så deilig når man er ferdig.

Jeg er så lei!!! Har skrevet to kapitler à 50+ sider siden nyttår, pluss en artikkel, pluss prosjektbeskrivelse, pluss at jeg nå har begynt på neste artikkel. Allikevel har jeg minst 100 sider til jeg må produsere og skrutinere før oktober.

Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den, og det er også lett å krisemaksimere litt. Men det går nok bra :) Har du søkt noen jobber?

Ja... Hadde tre intervjuer rett før jeg dro til Skottland også. Så jeg jobber definitivt med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...