Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #1441 Del Skrevet 23. mai 2005 Herregud, dette arbeidet tar knekken på meg. Jeg har skjemaskrekk så det holder, og når i tillegg store pengesummer er involvert, har jeg mest lyst til å be noen om å fylle det ut for meg. Men det er dessverre ingen andre enn jeg som faktisk kan gjøre denne jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #1442 Del Skrevet 23. mai 2005 hva er det egentlig du oller med om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 23. mai 2005 #1443 Del Skrevet 23. mai 2005 Hæ? Paranoid? Ok. Nei. Det sto "det blir noe litt annet" eller noe sånt. D.v.s at jeg synes at å vise frem sin gravide mage er noe annerledes enn å flekse muskler for damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #1444 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmm, nå har jeg tatt munnen for full...Frisøren solgte meg profesjonell farge, med beskjed om å blande 2-til-1, men jeg aner ikke om jeg trenger hele tuben eller ikke....:klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2005 #1445 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmm' date=' nå har jeg tatt munnen for full...Frisøren solgte meg profesjonell farge, med beskjed om å blande 2-til-1, men jeg aner ikke om jeg trenger hele tuben eller ikke....:klø:[/quote'] Ta en del først og bland mer dersom du trenger det da, det gjør jo frisørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #1446 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg fikk egentlig litt i minste laget utvikler med meg, men det gikk greit å få dekket hele håret. Men spørs om jeg gidder å betale 300 for å kjøpe farge hos henne, hvis ikke resultatet da blir MYE finere enn av vanlig farge. Svart er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2005 #1447 Del Skrevet 23. mai 2005 Men spørs om eg gidder å betale 300 for å kjøpe farge hos henne' date=' hvis ikke resultatet da blir MYE finere enn av vanlig farge. Svart er svart.[/quote'] Sant nok. Og da kan du enten betale litt mer, og nyte at hun legger den i stede for at du skal grise med det selv, eller du kan kjøpe vanlig farge og spare de pengene til innskudd i ny bolig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1448 Del Skrevet 24. mai 2005 Problemet er bare at butikkfarge er mye verre å fjerne hvis jeg ombestemmer meg, som jeg ofte gjør... Anyway, resultatet ble knall, og jeg er veldig fornøyd både med klipp og farge. Den skinner veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1449 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har jobbvegring i dag, men ikke tid til å la være I tillegg er jeg blitt verre i halsen, noe som jeg tar som et tegn på at jeg trenger å slappe av og ha helt fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 24. mai 2005 #1450 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har jobbvegring i dag, men ikke tid til å la være I tillegg er jeg blitt verre i halsen, noe som jeg tar som et tegn på at jeg trenger å slappe av og ha helt fri! Du har smittet meg i tillegg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1451 Del Skrevet 24. mai 2005 Anyway, resultatet ble knall, og jeg er veldig fornøyd både med klipp og farge. Den skinner veldig fint. Send meg resultatet da, hvis du har det i MMS/mailform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1452 Del Skrevet 24. mai 2005 Send meg resultatet da, hvis du har det i MMS/mailform. Får teste om selvportrett blir noen suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1453 Del Skrevet 24. mai 2005 Får teste om selvportrett blir noen suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 24. mai 2005 #1454 Del Skrevet 24. mai 2005 Send meg resultatet da, hvis du har det i MMS/mailform. til meg også! Meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1455 Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk ikke til! Må få noen til å hjelpe meg, tror jeg. Men Sienna, du kan jo ikke ta imot MMS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 24. mai 2005 #1456 Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk ikke til! Må få noen til å hjelpe meg, tror jeg. Men Sienna, du kan jo ikke ta imot MMS? Mail? Hmm..du? Jeg kan jo ta i mot mms selv om jeg ikke har kameratelefon? Eller? (at jeg ikke reagerte på dette før nå sier en del om meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1457 Del Skrevet 24. mai 2005 Mail? Da må jeg først sende den til meg selv på mail...Men først må bildet tas, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1458 Del Skrevet 24. mai 2005 Ehh ... hvor lenge måtte du hvile da du hadde problemer med lysken? Lurer på om det går fort over hvis jeg bare klarer å sitte i ro noen dager ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 24. mai 2005 #1459 Del Skrevet 24. mai 2005 Ehh ... hvor lenge måtte du hvile da du hadde problemer med lysken? Lurer på om det går fort over hvis jeg bare klarer å sitte i ro noen dager ... Ikke prøv deg. Du skal til lege. NÅ. Jeg har gjort det der en del ganger. Og jeg lover, du angrer når du til slutt blir sittende i 3 mnd fordi du har gjort skaden enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1460 Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke prøv deg. Du skal til lege. NÅ. Jeg har gjort det der en del ganger. Og jeg lover, du angrer når du til slutt blir sittende i 3 mnd fordi du har gjort skaden enda verre. Jeg vet hvor viktig det er, har vært plaget MYE med senebetennelser før. Jeg vet imidlertid ikke om jeg gidder å gå til lege - jeg kan ikke huske sist en lege klarte å hjelpe meg. Unntaket er dersom de har noe som kan motvirke betennelsen (uten at det er noe humbug). Men jeg skulle ønske det gikk skikkelig fort over. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg