Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie
Skulle ønske jeg visste om et norsk forum der man kunne bytte kosmetikk med andre.  Jeg har byttet via Tyskland endel, men portoen blir så høy at vinninga går opp i spinninga. :murvegg:

Kanskje vi skulle tipset Gry og spurt om det er mulig å legge til et nytt underforum her inne? Tror nemlig vi er mange med samme "problemet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror det er litt for mye kluss med slike forum. På utenlandske forum er det jo noen ganger folk som lurer og krangler. Men så lenge man selv er ansvarlig, og ikke kan klage til forumledelsen, ser jeg ingen grunn til å la være.

My junk, your treasure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

My junk, your treasure!

nettopp! :-)

Jeg har hvertfall lagt inn et tråd om dette på Ros, tips etc, så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Pearl Jam er mitt valg til det samme.

Men så hørte jeg en sang som bringer vemodige minner fram, og da er det kjipt at kjæresten er på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Men så hørte jeg en sang som bringer vemodige minner fram, og da er det kjipt at kjæresten er på jobb :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Gud' date=' nå er jeg både lei og svimmel! Bra kjæresten kommer hjem snart. :)[/quote']

Men det ble fort glemt når mathias kom innom dagboka di? ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra jeg fins da kanskje :sjarmor: Lukter det flørting så kommer jo jeg som bestilt!....

Hm... Det får meg meg jo til å virke som en.... :o

Å. nei.. Hva har jeg blitt til???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Bra jeg fins da kanskje :sjarmor: Lukter det flørting så kommer jo jeg som bestilt!....

Hm... Det får meg meg jo til å virke som en.... :o

Å. nei.. Hva har jeg blitt til???? :o

Patetisk, desperat, gammel mann som er hundset av kjerringa :hoho::sjarmor: ?

Spøkte bare! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...