Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Kan vel finne ny topp da!? Det burde jo ikke være så vanskelig :sjarmor:

Stikkordet er vel kresen....Jeg trives vel best i t-skjorter og helt enkle singletter, og prøvde meg på gardintopp med paljetter. Det måtte jo gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Jeg er sånn jeg og, men det er ikke særlig ofte jeg leverer tilbake, jeg er ubestemmelig i butikkene, går fram og tilbake og leter etter beste løsning til billigste mulige penge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hei!

Hvordan går det med skrivingen?

Akkurat nå er jeg passe selvtilfreds; har akkurat sendt fra meg et utkast på 50 sider. Nå er det våpenstillstand :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er sånn jeg og, men det er ikke særlig ofte jeg leverer tilbake, jeg er ubestemmelig i butikkene, går fram og tilbake og leter etter beste løsning til billigste mulige penge :ler:

Når det gjelder pris, er jeg enten-eller. Kan finne på å bruke en hel masse på for eksempel jeans, men topper kan gjerne (helst) komme fra H&M eller Bik Bok. De byttes jo ut så ofte.

Men jeg er ikke noen storshopper; hater prøverom, og er skikkelig ubestemt. Men den toppen SKAL returneres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er toppen returnert til JC, jeg fikk 249,- i lommeboka, men har ingen topp. Har gitt opp å lete.

Nyyyyyyyyyyydelig vær ute i dag! Har ikke lyst til å jobbe, vil heller ut på tuuuuuuuuuur! *syte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lilith :-)

Sitter også på kontoret, ser utover Oslofjorden, og vil uuuuuuuuut :roll:

Solen stråler, himmelen er blå, og det er varmt deilig vårvær!

Går det bra med treningen? Eller rekker du ikke nå som du er midt i skrivingen?

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hei Lilith :-)

Sitter også på kontoret, ser utover Oslofjorden, og vil uuuuuuuuut :roll:

Solen stråler, himmelen er blå, og det er varmt deilig vårvær!

Går det bra med treningen? Eller rekker du ikke nå som du er midt i skrivingen?

Ha en strålende helg!

Jeg har ikke hatt så masse overskudd til trening, men det samme gjelder matinntaket. Denne uka har jeg trent to ganger hittil, og det blir sikkert to ganger til, så egentlig er det bra, bare at det blir litt i rykk og napp. I dag tror jeg at jeg skal sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gud, jeg må skrive "vitenskapsteoretisk essay", og i grunnen interesserer det meg midt bak. Jeg tror jeg har funnet et tema som interesserer meg litt mer enn null, men allikevel har jeg ikke lyst til å kaste bort masse tid med å lese vissvass fra filosofer som ikke har det minste clue om det de snakker om. At det der kaller seg vitenskap, er en fornærmelse for alle som holder på med forskning. Falsifiserbarhet av ideer og tanker? Yeah, my ass :roll:

Uansett, temaet blir noe ang. gyldigheten av språklige intuisjoner som basis for data...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

UFATTELIG ineffektiv dag, leste kanskje 20 sider tilsammen :oops: Slik er det når temaet ikke interesserer i det hele tatt.

Allikevel sliten i hodet, og ikke overskudd til så mye. Sambo lurte på hva jeg ville ha til mat. Jeg: "noe DU lager!", og "ikke Grandis, eller noen typer papp-pizza"

Blir spennende å se alternativet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFATTELIG ineffektiv dag, leste kanskje 20 sider tilsammen :oops:  Slik er det når temaet ikke interesserer i det hele tatt.

Allikevel sliten i hodet, og ikke overskudd til så mye. Sambo lurte på hva jeg ville ha til mat. Jeg: "noe DU lager!", og "ikke Grandis, eller noen typer papp-pizza"

Blir spennende å se alternativet :ler:

denne måtte jeg bare kommentere. nå kjenner jeg jo ikke mathistorien til sambisen din, men jeg føler du driver risikosport nå...(det er i alle fall min erfaring etter samme beskjed til min mann) :ler: har gitt samme type beskjed mange ganger, men har enda ikke lært, og de ulike rettene har blitt som følger:

-pasta med ketchup(og kanskje litt ost)

-nudler med ketchup(og kanskje litt ost)

-hamburgere med brød - uten tilbehør - men med ketchup(og kanskje litt ost)

-fiskepinner med ris og ketchup(såklart), uten ost

-torosuppe med ekstra pasta, uten ketcup, men med (ja nå kan du gjette) ost.

smakelig måltid

håper din er flinkere enn min(som forøvrig kan hvis han vil :) )

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ost og ketchup er tydeligvis essentials hos dere :ler:

Vi har faktisk ikke ketchup i hus, så det vil jeg garantert ikke få servert. Utover de obligatoriske pizzaene, pleier han å slå til med----tara!!!!PIZZA, denne gang fra restauranten i nabolaget.

Eventuelt tunfiskpasta, med pesto og tilbehør etter min oppskrift.

Jeg har en sterk mistanke om at (1) det er mer viljen enn evnen det skorter på (kan hvis han vil, det har jeg sett) og (2) jeg har selv skyld, pga min iver og kreativitet på matfronten.

Men i dag blir det gratinerte nachips, etter mitt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ufattelig godt med en halvtime under dyna :sjarmor: , fikk lurt meg til litt søvn i tillegg. :ler: Nå lager kjæresten middag, mens jeg sløver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Kjæresten sover etter nattevakt, jeg er nydusjet og skal snart stikke ut. Har tenkt meg en tur innom de lokale kjøpesentrene før jeg drar på SATS. Været er halvkjipt (grått), så jeg lurer på å prøve meg på mølla igjen. Lenge siden sist pga smertene i lysken som kommer hver gang jeg prøver.

Men først: MAT! Stress tærer på matlysten, og jeg føler at jeg er blitt tynnere, og jeg har ikke så mye å gå på. Biola, frosne bær og firkornblanding blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Kjæresten sover etter nattevakt, jeg er nydusjet og skal snart stikke ut. Har tenkt meg en tur innom de lokale kjøpesentrene før jeg drar på SATS. Været er halvkjipt (grått), så jeg lurer på å prøve meg på mølla igjen. Lenge siden sist pga smertene i lysken som kommer hver gang jeg prøver.

Men først: MAT! Stress tærer på matlysten, og jeg føler at jeg er blitt tynnere, og jeg har ikke så mye å gå på. Biola, frosne bær og firkornblanding blir bra.

oj, det hørtes godt ut :) skal ut i sola litt jeg... også blir det healing seinere. hooray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag forsøkte jeg meg på litt løping igjen, etter lengre tids fravær pga redsel for smerter. Løp ikke så langt, kun ca 5km, men akkurat nå kjenner jeg ingen tegn til smerte. Får se i morgen, dagen derpå pleide å være verst.

Enda ikke bestilt fysio-time :roll: Håpløs, er jeg. :smekk på fingrene:

Hadde ellers tenkt å sove litt, er skikkelig sløv, men får ikke helt til. Kanskje gå i motsatt retning, koke en espresso?

Men jeg trenger jo søvn; skal jo på 30-årsdag i kveld. Antrekk ikke bestemt; har litt lyst til å være annerledes, så kanskje grønn armybukse nedi de hvite støvlettene med 10cm stilett, og en funky t-skjorte til. Høres bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt lyst til å være annerledes' date=' så kanskje grønn armybukse nedi de hvite støvlettene med 10cm stilett, og en funky t-skjorte til. Høres bra ut. :)[/quote']

Det høres svært stilig ut!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...