Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Jeg har også tilbragt store deler av dagen på sofaen.

Har ikke orket annet i dag. :ler:

Jeg leste om det, ja...

Egentlig har jeg vært ganske aktiv; måtte rydde alene etter oss i hytta, fordi sambo har skadet ryggen sin. Så gikk vi tur i fjæra før vi forlot, og da vi kom hjem, gikk vi tur i nesten en time. Litt senere syklet jeg i 1.5 timer....

Men nå er det snart sengetid her, i hvertfall hvis jeg skal ha energi nok til å massere ryggen til min handicappede mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg vil ha ny termostat!:grine: Skulle nesten tro det var sommertemperaturer (NOT), for i natt har jeg igjen vært glovarm. Nå, derimot, er alt tilbake til normalen.

Må være flink i dag; å nå minimum side 30 er målet, aller helst mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm....

(1) Hjernens viktigste energikilde er glykose (=GI 100), men karbohydrater med høy GI er usunne....Hvis du kutter for mye på karbohydratene, kan det gå ut over hjernen (=du blir dum)

(2) Enkelte hevder at plastfolie er slankende...

Hva skjer da hvis jeg kutter alle karbohydratene? Blir jeg så dum at jeg svelger påstand (2) helt ukritisk.

Det ser nesten slik ut...

:ler:

Jeg råder forøvrig ingen til å prøve; Norge har nok dumme mennesker som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp
Hmm....

(1) Hjernens viktigste energikilde er glykose (=GI 100), men karbohydrater med høy GI er usunne....Hvis du kutter for mye på karbohydratene, kan det gå ut over hjernen (=du blir dum)

(2) Enkelte hevder at plastfolie er slankende...

Hva skjer da hvis jeg kutter alle karbohydratene? Blir jeg så dum at jeg svelger påstand (2) helt ukritisk.

Det ser nesten slik ut...

:ler:  

Jeg råder forøvrig ingen til å prøve; Norge har nok dumme mennesker som det er.

:ler: Personlig blir jeg aller mest oppgitt av de som blir ekstatiske hver gang de ser en artikkel om at mørk sjokolade ikke er like usunn som den lyse, og derav trekker slutningen at mørk sjokolade er noe man kan spise så mye man orker av! Folk tror det de vil tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg trekker følgende (forhastet) slutning:

Hvis du føler deg tjukk i huet, kan du velge (1) eller (2) eller (3):

(1) surre plastfolie rundt hodet, helst mens du sitter i badstu

(2) kutte ut alle karbohydrater fra kosten

(3) kombinere de to nevnte punkter

Hvis dette ikke er nok, kan du i tillegg spise store mengder mørk sjokolade, og hvis du slår av lyset, inneholder den kun negative kalorier.

Hvis ingenting annet hjelper: kontakt Vivapharma og kjøp ReduXIN for alle pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med side 30.

Selv har jeg blitt snakket til av verdens frekkeste førstekonsulent (på 57 år..., det sier jo sitt...) på et velrennomert sted. Hun ble sur på MEG fordi jeg fortalte (på en meget blid og høflig måte) henne at noe var gjort feil (hvilket det har tatt 3-4 timer å rydde opp i, for MEG). Jeg etterspurte noen greier og fikk beskjed om å ringe at annet kontor for hun hadde ikke noe med det å gjøre. Hvilket jeg gjorde, og traff en hyggelig mann. Som kunne fortelle at det jeg spurte etter hadde de sendt til henne TO ganger i går...

Etterpå etterspurte jeg noe jeg ikke hadde fått oversendt ( i og med at vi er sterkt forsinket pga henne), hvorpå svaret hennes var: "Vet du, det trenger du ikke fortelle meg, jeg har gjort dette før skjønner du" !!!!!!!!!!!!!!

At hun da ikke har noe elektronisk, men må faxe over papirene jeg sendte henne på mail for å fylle ut, slik at JEG må skrive inn alt, i tillegg til at rotet forøvrig må rettes opp i gjør liksom ikke saken bedre...

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skråsikre gamlinger...Hørte akkurat en historie om bruk av et gavekort, der en skråsikker ekspeditør i slutten av 50-årene hevdet at det IKKE VAR MULIG å betale overskytende beløp med kort. Selv ikke da en yngre ekspeditør viste henne hvordan det skulle tastes inn på kassa, ga hun seg :roll:

Jeg skrev forresten en (indignert) mail til Forbrukerombudet om Vivapharma.no og deres markedsføring. Føles bra!

Nå har jeg forresten nådd side 33 :hoppe:

Hjernen er ganske sliten, men planen er å sitte til kl 18 før jeg gir meg for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Wow, så flink du er i dag da! Bra jobbet :klappe:

Og forresten, det er da jammen enkelte man kunne tenkt seg å prøve å surre plastfolie rundt hue på i håp om at det blir mindre tjukt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, det er da jammen enkelte man kunne tenkt seg å prøve å surre plastfolie rundt hue på i håp om at det blir mindre tjukt :ler:

Jeg har et navn klart allerede etter dagens strabaser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Godt å komme hjem og ha leiligheten for seg selv. Merker at jeg er sliten i hodet, og hadde nok taklet en opplagt samboer heller dårlig. Nå har jeg spist hele to brødskiver (noe til middag!), og har skumle planer om en time på øyet, og så forhåpentligvis litt styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg kan nok bare DRØMME om å få sovet noe. Fatter det ikke, sover sjelden mer enn 6-7 timer om natta, nesten aldri middagshvil eller noe, men jeg er allikevel opplagt.

Det eneste som kan skje, er at jeg blir tung i hodet utpå ettermiddagen. Tror jeg skal begynne å ta meg en halvtimes pause der jeg beveger meg utendørs litt, og i tillegg bli flinkere til å lufte skikkelig på kontoret.

Nå er årstiden der da jeg ikke finner motivasjon for å trene innendørs. Riktignok kunne jeg trengt litt styrketrening, men sykkelen frister mye mer. Tror jeg stikker ut en tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sove så lenge jeg vil-My ass! :evil: 0620 var jeg våken nok til at jeg kunne ha stått opp, men lå på trass til kl 0800. Har en mistanke om at skriveprosessen endrer ting i hjernen min, for jeg er totalt gira, samtidig som jeg er helt utslitt på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hrmf :evil: LaTeX er et ondskapsfullt program, som gir feilmeldinger der det ikke er feil. Nå har jeg brukt nesten en halvtime for å rette opp feil som ikke var der. Endte opp med å gjøre det samme tre ganger før det funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Dro hjem tidlig i dag, med store planer om søvn. Hodet og nakken hadde på en eller annen måte slått seg helt vrang. Men søvn kunne jeg tydeligvis glemme. I stedet ryddet jeg, dro støvmoppen over gulvet, og skrev et par sider videre på utkastet mitt.

Nå har jeg nådd stolte 41 sider siden forrige mandag! :o Når jeg er ferdig og har fått sendt det fra meg, vanker det premie.

Ellers traff jeg eksen på SATS. Rart med det, en person jeg var sammen med i fem år (har vært slutt i tre), jeg var helt knust da han gjorde det slutt, og nå knapt kjente jeg ham igjen, og kan egentlig ikke skjønne fascinasjonen min. Bra å være langt borte fra en slik sær person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm...her blir man belønnet (på en måte) for å være forsinket i studiene. Blir jeg ferdig i tide, har jeg ingen garantier om lønn, og blir sannsynligvis gående ledig i en periode før noe dukker opp. Hvis jeg er treg, kan jeg søke fakultetet om tre måneders utsettelse, med lønn....

Forstå det den som kan? Nesten så man kan bli fristet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forvirret, satt ut, vemodig....

Og jeg skjønner ikke mine egne reaksjoner.

Den menneskelige hjerne reagerer tydeligvis på mange forskjellige måter, og sparer hendelser man tror man har glemt, for så å ta dem fram i det minst beleielige øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...