Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Nå har jeg fått litt vondt i halsen IGJEN :( , men denne gangen skal jeg sette på ignore-funksjonen, og se om det hjelper.

Nå blir det skriving av handleliste, og så handling. Etter det trening, jeg gleder meg faktisk (det går opp og ned med motivasjonen), selv om Jeg savner våren og sykkelsesongen!!! Den stakkars stålhesten ser anklagende på meg hver gang jeg nærmer meg boden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Dagens treningsøkt bestod av 3 km der jeg prøvde å holde høy hastighet; må rett og slett prøve å variere for å gjøre treningen mer interessant. Neste økt blir forhåpentligvis en lengre økt med lavere intensitet. Etterpå trente jeg skulder og triceps (tre øvelser på hver muskelgruppe), og deretter mage.

I kveld blir det kino, men før det skal vi spise Norges beste burger :wow: Tror vi skal se den nye svenske filmen, som ble nominert til Oscar. Har glemt tittelen *teflonhjerne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ett hål i mitt hjärta?

Håper du klarer å holde på burgeren i så fall; har lest at en del folk løper ut og spyr allerede halvveis i filmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ett hål i mitt hjärta?

Håper du klarer å holde på burgeren i så fall; har lest at en del folk løper ut og spyr allerede halvveis i filmen...

Nei, vi skal se en koselig film på en lørdagskveld; Så som i himmelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Filmen var fin, men ufattelig sterk. En slik film som får en til å tenke over hva som er de viktige tingene i livet. Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Hvordan går det med fingeren?

Jeg hørte om en gutt som satte fingeren fast i sånn rullebånd på butikken, hele huden (mm) ble skrekka bort!!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvordan går det med fingeren?

Det stikker i hvertfall ikke i den av smerte, og ikke ble jeg blå, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg DIGGER It's my life i No Doubts versjon (sikkert originalen også, men jeg uttaler meg ikke om ting jeg ikke har nok greie på). Og jeg digger Gwen Stefani!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er det fint og rent her (:hjerte: sambo, som er så flittig med støvsugeren), og vi har pyntet med nye, knallturkise duker og stæsj. Skikkelig fresh oppi alle jordfargene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ach' date=' mein Kopf :( Und es scheint, ich lerne nie....[/quote']

Je ne comprend pas! Que-est que tu ecris?

(Okei, fransken er rusten, har ikke brukt den på over ti år, så her er det sikkert gramatikk-/skrivefeil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Det var bare et hint til et noe verkende hode; selvforskyldt sådan (men det var gøy).

Nå har vi spist finnbiff med hjemmelaget potetmos, og jeg er småkvalm :-? Skal på trening om en knapp time, når kjæresten skal oppsøke Canal+ og Everton :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

DEILIG treningsøkt! Løp 8 kilometer i relativt jevnt tempo, lå stort sett på rundt 10km/t. Etterpå tok jeg en liten runde i solariet; så lite som jeg tar, får jeg aldri farge av det, men det er deilig å kjenne varmen (badstu takler jeg ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke solarium, men jeg elsker badstu. Så jeg tok meg en tur i badstua etter min treningsøkt i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Jeg takler ikke solarium, men jeg elsker badstu. Så jeg tok meg en tur i badstua etter min treningsøkt i dag. :)

Kanke sovne i badstu, og dessuten blir det FOR varmt der...Nå er jeg ikke tilhenger av soling i syden, heller, nettopp pga varmen. Men da får jeg utløp for selen i meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sovne i badstu... Bare koser meg der, jeg. :)

Uansett, digg å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg trodde den verste søvnløsheten var kurert i og med at lyset kom tilbake, men i natt har jeg til tider vært hyper igjen :-? Allikevel ingen problemer med å stå opp ca kl 7, så jeg har nok bare lavt søvnbehov.

Drittvær her; må få lov til å rope på våren IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

God morgen Lilith! Her i sør er været helt ok, litt overskyet enda, men det ser ut som om solen kommer til å kikke fram i løpet av dagen. Jeg gleder meg også til vår, men synes gjerne vinteren kan få være her en stund til - så lenge det er sol og snø hvertfall :)

Hatt en bra helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...