Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
*stiller meg naken med ryggen til wodan og bøyer meg frem*

gleder meg til Kajira kommer imrg så hun får være med :sjarmor:

Sånn ja, det var bedre.. *gir et dusin velplasserte slag over ryggtavlen til *phair**

Ja det kan bli interessant.. ;) Får holde ryggen og baken din gode og røde så lenge jeg da.. ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*står gjemt på hjørnet og kikker på opptrinnet.Hmmmmm, kanskje jeg skal gå hjem og hente videokameraet...?*

Skrevet

*ber kajira vente med kamera, og kler i stedet av henne så wodan skal få se*

Skrevet

Hmm og hva skla man gjøre med dette da? En som ikke kan lystre og en som stadig kommer for sent... tsktsk... *titte strengt på begge to*

Gjest Valhalla
Skrevet

Kommer inn døren og får litt gimp i pulp fiction assosiasjoner, lister seg stille ut.

Skrevet

*phair stenger døren for Valhalla så hun ikke kommer ut*

Skrevet

*titter på Valhalla og takker HAN for at HAN minte meg på Pulp Fiction* MWuahahhaa.. :sjarmor:

:hoho: <--megaond latter

*phair*, go get the gimp!

Gjest TomKrus
Skrevet
*phair stenger døren for Valhalla så hun ikke kommer ut*

Forteller:

*Det er nok Valhallas pupper og blondeuntertøy som får Phair til å tro at han er en kvinne*

Skrevet

Forteller:

*Det er nok Valhallas pupper og blondeuntertøy som får Phair til å tro at han er en kvinne*

:hoho: OMFG! :hoho:

Gjest Valhalla
Skrevet

Valhalla innser plutselig at å drikke med disse jentene på byen ikke var en god ide. Hans utstyr er plassert i en minimal hvit blondetruse og rundt brystkassen er det en bh fylt med et par sokker. Fra hjørnet høres det et knis og en leende stemme kan fortelle at et webcam var innstilt på Valhalla dagen i forveien. Forvirret lurer Valhalla på om han skal ty til vold eller bare bli med på leken.

Skrevet

*beklager misforståelsen og kysser Vallhalla på munnen* bedre nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...