Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, jeg greier ikke konse på noen ting nå, hjernen er fortsatt "på høygir" etter at jeg var på jobbintervju i går... Jeg har enormt lyst på jobben- og nå fortsetter hjernen min å analysere alt jeg sa og ikke sa, hva jeg burde ha forklart litt annerledes osv :sukk: Blir skikkelig rastløs her jeg sitter på jobb, og sliter med å motivere meg for oppgavene som skal gjøres her..

Jeg tror intervjuet gikk ganske bra, men jeg aner jo selvsagt ingenting om hvor kvalifiserte de andre søkerne kan være. Jeg skulle få beskjed i løpet av 1-2 uker dersom det blir aktuelt med annengangsintervju- og nå vet jeg nesten ikke hvordan jeg skal greie å holde ut ventetiden..!

Har ingen spørsmål- men setter pris på det hvis noen har noen tips eller forslag til hvordan roe ned en "stresset" hjerne :ler: 

Anonymkode: b4dd8...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her ass etter idag. 

Anonymkode: 62912...483

Skrevet

Sov ingenting 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sov ingenting 

Uff, så slitsomt :sukk: Jeg sov heldigvis greit natten før intervjuet, men så sov jeg til gjengjeld nesten ingenting nå i natt, siden hjernen bare fortsatte å kverne på intervjuet..

TS

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, så slitsomt :sukk: Jeg sov heldigvis greit natten før intervjuet, men så sov jeg til gjengjeld nesten ingenting nå i natt, siden hjernen bare fortsatte å kverne på intervjuet..

TS

Ahj trur jeg er motsatt heheh. Hvilken stilling var du på?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahj trur jeg er motsatt heheh. Hvilken stilling var du på?

Vil ikke si eksakt hva slags stilling, men det er en mellomlederstilling innenfor det jeg allerede jobber med (men i et annet, lignende, firma). Jeg har ikke så mye ledererfaring fra før, men jeg har alle de andre kvalifikasjonene de ønsker, så alt står vel og faller på hvor viktig de synes det er med tung ledererfaring fra tidligere jobb.

Hva slags stilling var du til intervju på?

TS

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si eksakt hva slags stilling, men det er en mellomlederstilling innenfor det jeg allerede jobber med (men i et annet, lignende, firma). Jeg har ikke så mye ledererfaring fra før, men jeg har alle de andre kvalifikasjonene de ønsker, så alt står vel og faller på hvor viktig de synes det er med tung ledererfaring fra tidligere jobb.

Hva slags stilling var du til intervju på?

TS

På sykehus?

Anonymkode: 315fe...ce5

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sykehus?

Anonymkode: 315fe...ce5

Nei :) 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...