AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Litt usikker på om dette blir rett underforum, så mod får flytte om de vil Jeg sliter litt med en ting som jeg håper noen har gode tips til og det er at jeg har så utrolig dårlig selvbilde og selvtillit. Jeg er overvektig og det plager meg veldig. Jeg var godt i gang med vektnedgang men har pause nå fordi jeg er gravid. Og det gjør at jeg er enda mer opphengt ikke negative tanker om seg selv. Feks synes jeg at jeg er veldig stygg, og jeg sliter med å ta imot komplimanger. Og jeg føler meg veldig mislykket for at jeg ikke har full jobb, men bare liten stilling. OG pga mye mobbing bla og at jeg selv synes jeg er så stygg, så er jeg blitt rett og slett redd for å bli filmet/tatt bilde av Jeg har så lyst til å bli bedre på dette! Jeg tror at unger lett kan plukke opp og ta med seg sånn som foreldrene føler det, sånn at liksom "når mamma ikke liker seg selv, hvorfor skal jeg like meg" hvis noen skjønner? Dette er mitt første barn. Og jeg har lyst å Være tilskuer hvis barnet mitt skal spille fotballkamp feks, men er redd for å bli tatt bilde av og komme inn avisa. Vil dra på feks Allsang på grensen med barnet, men er redd for å bli filmet. OsV. Er det noen som har slitt med litt av det samme, og hva gjorde dere for å få det bedre. Jeg vil så gjerne overføres gode ting til barnet mitt, ikke disse negative tankene som mammaen sliter med. PS så er det ikke et alternativ å gå til psykolog eller lignende, for jeg vet at de sender melding til bv om foreldre som sliter med ting, så jeg vil heller få det bedre selv. Anonymkode: 7db09...9d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå