Gå til innhold

Flyvende dolker


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei men jeg VIL! Har hørt at de som likte Snikende Tiger, Skjult Drage og Hero kommer til å like Flygende Dolker.. Jeg gleder meg iallefall! Noen som vet når den kommer som kjøpefilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET krypende tiger, skjult drage :) Tror jeg skal forsøke å få den med meg en eller annen gang i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den før jul. Elsker slike kunstneriske kampsportfilmer med mytologisk inspirasjon - men Flyvende dolker hatet både jeg og sambo. Altfor langdryg, hver scene varte 30-60s for lenge. Kjærlighetsscenene er bare pinlige, og vi mistet tålmodigheten fort. Kulissene og designen og fargene er naturligvis vakre, men de alene er ikke verdt 75kr.

Vent heller til den kommer på dvd. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes flyvende dolker var kjempefin! Storslagen, med kjempeflotte kampscener! Ikke helt superrealistiske, men ikke fullt så på tvers av tyngdekraften som snikende tiger.

Den mannlige hovedrolleinnehaveren er grunn god nok til å se filmen - han er bare helskjønn! Dessuten var plottet ganske finurlig.

Så jo, jeg synes den var flott, og anbefaler den absolutt! Og når det gjelder dette med langdryge scener - husk at kampsport i utgangspunktet ikke bare er action, men også har mange elementer av mental trening i seg - det synes jeg kommer bra til uttrykk i denne filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...