AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Vi er en familie med to barn på sju og fire... ettersom det ikke ble særlig med ferieminner i år, har jeg allerede begynt å planlegge og se frem mot neste års ferie. Vi har lyst til å dra til Hellas, men det er vanskelig å finne perlen som er perfekt akkurat for oss. Har dere noen tips? vi ønsker: Langgrunne, barnevennlige fine strender God GRESK mat Kultur - gjerne en koselig landsby, med sjel Muligheter for utflukter "Uoppdaget" sted uten for mange turister - det ekte Hellas! Et sted vi gjerne drar tilbake til Vi ønsker ikke: Bamseklubb All inclusive Pakkereisemareritt Jeg håper veldig at noen har tips de vil dele? Anonymkode: 3bbef...a0a
Hengebuksvinet Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Kato Stalos- på Kreta. Ekte gresk sjarm. Vi bodde hos et nydelig par på https://www.ving.no/hellas/kato-stalos-kalamaki-chaniakysten/koukouras
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Njaaa, ikke helt det jeg var ute etter. Jeg vil ikke til Chania og alle de stedene der man møter naboen sin. Anonymkode: 3bbef...a0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Njaaa, ikke helt det jeg var ute etter. Jeg vil ikke til Chania og alle de stedene der man møter naboen sin. Anonymkode: 3bbef...a0a Da anbefaler jeg å finne ett annet land enn Hellas Anonymkode: 3e14e...539 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå