Anonym-bruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Skal til Frankrike i høstferien. Skal være 1 natt i Paris, så reise videre innover i landet. Gleder meg til å se landet, er fantastisk fint. Det eneste jeg er nervøs For, og som gjør at jeg har brukt lang tid på å bestemme meg om å reise er terror frykt. Etter alt som er skjedd i frankrike de siste årene blir jeg veldig redd. Noen her inne som har reist dit i det siste? Hvordan opplever dere terror faren? Jeg prøver å ikke tenke på Det, men sannheten er jo at det kan skje noe når jeg er der. Redd for at en bil skal kjøre på fortauet og at noen skal skje med toget eller flyet.. Noen gode råd der ute så jeg kan nyte ferien og ikke være redd hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Jeg var i Nice i fjor og skal dit igjen i høst. Var mye politi med våpen, men vi følte oss ikke utrygge. De passet godt på byen. Terror kan skje overalt, jeg nekter å droppe Frankrike av frykt for terror. Anonymkode: 3a096...8ec
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Jeg opplever aldri utrygghet der og da. På forhånd kan det være ubehagelig at ting skjer "rett ved", men sånn rent rasjonelt vet vi jo alle at sjansen for å råke ut for en helt normal bilulykke (for eksempel på vei til flyplassen) er så mye høyere enn sjansen for å ende opp i et terrorangrep at det er en latterlig bekymring å ha. For vi er jo i stand til å rasjonalisere rundt bilkjøring (som faktisk er ganske farlig). Anonymkode: 2e540...3b7 1
Citpensacola Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 Terrorfrykt er veldig irrasjonelt. Det er mye større sannsynlighet for at du dør i en trafikkulykke enn at du dør av terror.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå