Denise Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Endelig ser det ut som jeg og min kjære kan ta oss råd til å dra bort en langweek-end. Det er ikke før til høsten, men jeg gleder meg allerede. Vi skal dra i september, har ordnet med barnevakt og alt... :-) Er det noen som har tips om hvor vi kan dra?? Vi har vært i Praha, Barcelona, Amsterdam og Paris og London for en del år siden. (Før vi fikk barn og hus!!) Hadde vært gøy å prøvd en annen by, så blir så glad for tips!! Da vi ikke har verdens beste økonomi, hadde det vært gøy å fått en pekepinn på pris og... Klem Denise
helenaa Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Tallinn! Det er billig både å reise dit og å være der, og det er en fantastisk by. Nydelige gater, god mat og muligheter for shopping og severdigheter. Vi bodde på Grand Hotell, og bestilte reisen selv, men du kan f.eks. se www.kalinkatours.no
Ingeborg Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Tallinn! Det er billig både å reise dit og å være der, og det er en fantastisk by. Nydelige gater, god mat og muligheter for shopping og severdigheter. Vi bodde på Grand Hotell, og bestilte reisen selv, men du kan f.eks. se www.kalinkatours.no Akkurat Tallinn skulle jeg også til å foreslå. Fantastisk! Vi bodde på hotell Old Town Maestro, og vi reiste med kalinkatours. Har bare gode ting å si om dem.
Grooo Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Glasgow! Jeg har skrevet masse om den byen her før, hvis du søker litt så finner du det lett.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Anbefaler Brussel på det varmeste:)
ringblomst Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Vi skal på en langweekend selv i april til Edinburgh og Glasgow. Vi har aldri vært der før, men har ikke hørt noen vonde ord om stedene så langt.
Lady Lovelylocks Skrevet 16. januar 2005 #7 Skrevet 16. januar 2005 Aberdeen er også en fantastisk by..
Gjest lmari Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 Jeg skriver også under på Glasgow og Edinburgh!! Glasgow er billig med RyanAir fra Sandefjord, snart blir Edinburgh billig med Norwegian fra Gardermoen (tror de starter i mai).
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 Dublin!! En kjempetrivelig by! Ellers har jeg hørt at Lisboa også skal være kjempefint (også nå om vinteren). Har ikke vært ser selv enda, men det blir nok dit min neste weekend tur går.
Grooo Skrevet 18. januar 2005 #10 Skrevet 18. januar 2005 Joda, Dublin er også bra men jeg liker fremdeles Glasgow best. Har vært i Edinburgh også, men trivdes ikke så godt der heller...
Gjest gjest 0 Skrevet 18. januar 2005 #12 Skrevet 18. januar 2005 Roma! :-) Tror ikke det skal være så altfor dyrt.. mulig man kan få billige flybilletter dit? Pam
Gjest gjest 0 Skrevet 18. januar 2005 #13 Skrevet 18. januar 2005 Eller så kjenner jeg noe som dro til New York en langhelg... ikke så fryktelig dyrt det heller.. :-) Pam
Gjest lmari Skrevet 18. januar 2005 #14 Skrevet 18. januar 2005 Joda, Dublin er også bra men jeg liker fremdeles Glasgow best. Har vært i Edinburgh også, men trivdes ikke så godt der heller... Vi er visst helt like på det der, vi Grooo!!! Jeg skryter av Glasgow til alle jeg kjenner, de fleste sier sånn "joda, men er det ikke Edinburgh som er den fine byen i Skottland, da?". Joda, for all del, Edinburgh er veldig, veldig fint. Men jeg liker faktisk Glasgow bedre!!!!!! Godt å se at noen flere mener det samme, i hvert fall.... lmari - som planlegger tur til Glasgow midt i februar...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 18. januar 2005 #15 Skrevet 18. januar 2005 Lisboa er en interessant by, sikkert om vinteren også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå