Gå til innhold

Ode til en liten pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan aldri si dette rett ut til deg, for jeg vet at du har litt komplekser. Jeg vet at du bekymrer deg for det. Jeg vet at du ikke tror på meg når jeg sier at jeg elsker pikken din akkurat sånn som den er. Ja, den er "mindre enn gjennomsnittet". Det er elefanten i rommet, på et vis. Jeg er klar over ironien i det utsagnet, men la gå. 

Jeg mener det virkelig når jeg sier at jeg elsker pikken din. Jeg mener det virkelig når jeg sier at vi har den beste sexen jeg har opplevd. Jeg vet du tror at stor pikk er det som er "inn", men jeg ELSKER at den ikke er så svær. Jeg vet ar du tror at jeg savner noe, men det gjør jeg ikke!

Jeg er kanskje sensitiv og sær selv, men det at du kan kjøre på uten å bedrive boksematch med livmortappen min er faktisk helt fantastisk for meg. Jeg elsker at den ikke er kjempetykk. Sex har alltid vært litt ubehagelig for meg med mannfolk som har vært større, det har faktisk ikke gitt meg noe særlig. Det har bare vært vondt. Nå nyter jeg faktisk sex, og den treffer akkurat der den skal, hver gang! 

Jeg har alltid syns blowjobs har vært gøy, men med sensitiv brekningsrefleks har det vist seg å være vrient til tider. Sammen med deg, derimot, kan jeg utfolde meg, og prøve meg fram, og vi har til å med begynt å eksperimentere med deep throat. Dette er noe jeg alltid har vært nysgjerrig på, men aldri har turt å gjøre noe med. Det kan jeg nå. 

Jeg vet at du ikke helt tror på meg når jeg sier det. Vi har aldri sagt rett ut noen av oss at den er liten. Jeg skulle ønske vi kunne det, for da kunne jeg sagt at jeg elsker faktisk den lille pikken din, fordi den passer så utrolig godt til MINE særheter. Da kunne jeg fortalt deg at den lille pikken din er det beste som har skjedd meg seksuelt, og at det nettopp er det at den er litt liten som gjør at den er så fin for meg. Jeg skulle ønske at jeg virkelig kunne få drillet inn i skallen din, én gang for alle at den er mer enn god nok, akkurat som den er! Jeg skulle ønske at du kunne få slippe å føle deg underlegen, for det er du ikke. 

Jeg skulle ønske jeg kunne sende dette til deg, istedet for å legge det ut anonymt på et forum. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det engang, jeg ville vel bare at noen der ute skulle lese det. Og jeg ville vel kanskje bare få skrevet det ned, for jeg tenker på det hver gang du spør meg minst 15 ganger om "det var greit" og at du kan kompensere med andre ting. Jeg kommer vel til å bli beskyldt for å være en mann med liten pikk selv, og det er faktisk helt greit. Jeg syns liten pikk er fantastisk! 

Mitt navn er AnonymBruker, jeg er MiniQueen og STOLT!

Takk for oppmerksomheten.

Anonymkode: cfe7a...fe8

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig skrevet. :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet

Som skrevet av en mann med liten kuk. Trist...

Anonymkode: 878c9...80a

• Liker 3
Skrevet
44 minutes ago, AnonymBruker said:

Som skrevet av en mann med liten kuk. Trist...

Anonymkode: 878c9...80a

Som skrevet av en idiot. 

• Liker 3
Skrevet

Denne posten er skrevet av en viss mannlig bruker som stadig forsvarer liten pikk i hver eneste penistråd....

Anonymkode: 3a21c...b17

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne posten er skrevet av en viss mannlig bruker som stadig forsvarer liten pikk i hver eneste penistråd....

Trenger en liten pikk å forsvares?

Anonymkode: 6e47d...e6c

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger en liten pikk å forsvares?

Anonymkode: 6e47d...e6c

Vel, det er jo en mannlig bruker her inne som har sagt at han registrerte seg på forumet av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Anonymkode: c1349...89b

• Liker 1
Skrevet

Liten pikk er bare trist. Noen er født heldige, andre ikke. Verden er ikke rettferdig, sånn er det bare.

Anonymkode: c1349...89b

• Liker 3
Skrevet

De med liten pikk var de som stilte sist når kvinner skulle bedekkes. Survival of the fittest.

I dag? Holder det å kjøpe seg en fet bil..så er pikken din stor nok. 

Anonymkode: 82f5a...067

Skrevet

Send oden til "Hjemmet". Kanskje det blir et "Leserbrev fra virkeligheten".

Anonymkode: a3ffd...826

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Send oden til "Hjemmet". Kanskje det blir et "Leserbrev fra virkeligheten".

Anonymkode: a3ffd...826

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...