AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Hei, jeg lurer på om noen har sugd to pikker samtidig? Hvordan var den opplevelsen? Anonymkode: f1a52...d4e
Gjest Stille leser Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Det må du ta med Vida Lill fra paradise hotell.
LiseOslo Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 det blir fullt i munnen din! Hvis du takler det, og finner to gutter som ikke blir stressa av å komme så nær hverandre, så er det deilig :-) 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 4 timer siden, LiseOslo skrev: det blir fullt i munnen din! Hvis du takler det, og finner to gutter som ikke blir stressa av å komme så nær hverandre, så er det deilig :-) Har du prøvd det? Var det godt? Anonymkode: f1a52...d4e
LiseOslo Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 Ja og ja :-) Jeg er så heldig at jeg har et par og en kompis av dem som fuckfriends. De to mennene er ikke redd for å komme i kontakt med hverandre, så det skjer rett som det er at jeg (eller kona til han ene) suger begge to samtidig. To i munnen samtidig fyller selvfølgelig godt opp, men så lenge jeg har styringa selv så er det bare deilig. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 På 24.08.2017 den 14.18, LiseOslo skrev: Ja og ja :-) Jeg er så heldig at jeg har et par og en kompis av dem som fuckfriends. De to mennene er ikke redd for å komme i kontakt med hverandre, så det skjer rett som det er at jeg (eller kona til han ene) suger begge to samtidig. To i munnen samtidig fyller selvfølgelig godt opp, men så lenge jeg har styringa selv så er det bare deilig. :-) Dewt høres så herlig ut, du er virkelig heldig. Svelger du eller spytter du? Anonymkode: 2ba44...f34
Jerry Lee Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 Er så hoppende møkklei alle pikk- og runketrådene.... Men dumt av meg å gå inn i dem, ja..... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå