Gå til innhold

Spørsmål til mannfolk: PUPPER

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Du har en klok, og en ekte, Mann

Ja, det kan jeg. Dersom du har gjort dette av åpenbare medisinske årsaker, eventuelt fordi amming og har medført at puppene dine har forandret seg dramatisk - ingen krise. 

Dersom du har utført kosmetisk kirurgi fordi selvbildet ditt er (sedvanlig) dårlig etter å ha beundret utseende fascister på Instagram - turn off. 

Takk for svar:) Årsaken er at de ble veldig store og jeg opplevde de som tunge etter all ammingen, se de er operert mindre og blir i samme slengen løftet litt. Årevis med amming har satt sitt preg;) Ikke i nærheten av disse instababene haha, men jeg er for voksen til å se opp til de jentene der...

Anonymkode: ee35e...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) Årsaken er at de ble veldig store og jeg opplevde de som tunge etter all ammingen, se de er operert mindre og blir i samme slengen løftet litt. Årevis med amming har satt sitt preg;) Ikke i nærheten av disse instababene haha, men jeg er for voksen til å se opp til de jentene der...

Anonymkode: ee35e...109

:takke::kghjerte:

Skrevet

For å si det slik:

Det viktigste med areola, er puppene de er på. Og det eneste viktige med puppene, er kvinnene de sitter fast i.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

På 23.8.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

det er første gang du og jenta har sex. Du er spent, og ser at hun har store areolaer. Tenker dere over det ? Er det negativt? 

Anonymkode: fab82...198

Jeg blir veldig glad :) og begynner å sutte :sikle:

Anonymkode: 018f6...39c

Skrevet
På 25.8.2017 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Hva om de er operert fordi hun har redusert dem pga fysiske plager pga de var for store ?? Er det også turn off?

Anonymkode: 64de4...825

Du skjønte nok hva han mente, at det er plastisk kirurgi som er greia.

Anonymkode: e71e1...e86

Skrevet
På 1.9.2017 den 0.16, stan skrev:

Kommer jo an på hvor og hvordan arrene er. 

De er jo veldig flinke og arrene kan bli små og slik at man må være veldig oppmerksom for å oppdage dem. 

Dama har omtrent perfekte pupper. Det var noe jeg la merke til omtrent med en gang vi møtes. Ikke store, men nydelige i form og størrelse i forhold til dama. Det er jo noe jeg forteller henne ofte, både da og nå.  

Vi hadde vært sammen i flere måneder før jeg oppdaget at hun hadde små arr på siden av begge brystene. Treig som jeg er, tok det lang tid før jeg innså at det var to arr, og at de var jo helt like. 

Dette var jo i eros fasen i forholdet, så jeg så jo brystene hennes flere ganger pr dag. Likevel tar det såpass lang tid. 

Så jeg tipper vi kan si at arrene overhodet ikke hadde betydning, ihvertfall for meg. 

Etter at jeg innså at hun hadde operert brystene sa jeg ingenting. Det er jo egentlig ikke min sak, og jeg er jo fornøyd med brystene uansett hvordan de ble slik. 

Men noe tid senere forteller hun om operasjonen, og hvordan det hadde hjulpet henne få bedre selvtillit og pågangsmot i en tøff periode i livet. 

Jeg er jo fasinert over at brystene betyr så mye. Men hva vet vel jeg. 

Så basert på hennes (og min erfaring) så er arrene ikke noe problem, men de nye brystene absolutt en fordel. Og på måter som nok egentlig ikke skyldes brystene. 

Merket du ikke at de var fastere enn normalen pga silikon? Det er en bekymring jeg har ift å forstørre dem litt etter amming, at de skal bli hardt å ta på.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, er ikke fint å ha reine salamipølsa som areola. TURN OFF

Anonymkode: 78444...89a

• Liker 1
Skrevet

Patter er patter. Samma det vel!

Anonymkode: 698d8...26d

Skrevet
På 26.8.2017 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Men jo større, jo mer melk, jo mer melk, jo sikrere er avkommet. Derfor tenner vi menn på store pupper.

Anonymkode: fbe2a...500

Ser det har blitt svart på mange ganger. Men siden du ikke virker å ta det til deg så sier jeg det samme: mengde fettvev i brystet har ingenting å si for hvor mye melk en kvinne kan produsere. Fettet vil ikke magisk vike for melk inni puppen.

Er så dumt å komme med slike uvitende kommentarer, det gjør kvinner med små bryster unødvendig bekymret i forhold til ammingen.

Hilsen en liten b-cup som fullammet en over gjennomsnittet stor baby i 6mnd, og enda ammer uten problemer 1,5år etter fødsel :Nikke:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merket du ikke at de var fastere enn normalen pga silikon? Det er en bekymring jeg har ift å forstørre dem litt etter amming, at de skal bli hardt å ta på.

Nei, jeg gjorde ikke det. 

Men det har kanskje med sammenligningsgrunnlaget å gjøre. Eksen hadde svære bryster, og ganske så myke. 

Så med såpass mye mindre bryster virket det naturlig at de også er fastere. 

Men også i dag som jeg vet kan jeg bare såvidt merke det. Hun hadde ganske flate bryster, og fikk dem forstørret til det som virker som veldig naturlig størrelse i forhold til resten av kroppen. 

Uansett så er brystene hennes utrolig vakre og deilige å ta på. 

Skrevet
På 23.8.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

det er første gang du og jenta har sex. Du er spent, og ser at hun har store areolaer. Tenker dere over det ? Er det negativt? 

Anonymkode: fab82...198

Har jeg aldri tenkt over engang.

Gjest Coolaid
Skrevet
På 25.8.2017 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har store areola, men også store pupper (kommer gjerne i en pakke...) og jeg har aldri fått annet enn kjemperespons fra menn seksuelt.

Faktisk har jeg alltid synes det er ganske sexy, det var ikke før jenter begynte å klage over det selv at jeg begynte å stille spørsmål ved om mine egentlig var fine...

Anonymkode: 03678...412

Hold deg til din egen mening, ikke bli påvirket av at andre snakker ned om seg selv. Vi gutta er selvfølgelig enig med deg ;) 

Skrevet

Må svare ærlig på at jeg liker fyldige pupper. Må ikke være veldig store, men veldig små syns ikke jeg er pent. Men er jo mange som syns det, som liker type slanke modelljenter med små pupper.:)

Anonymkode: d666d...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...