Gå til innhold

Spørsmål til mannfolk: PUPPER

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er første gang du og jenta har sex. Du er spent, og ser at hun har store areolaer. Tenker dere over det ? Er det negativt? 

Anonymkode: fab82...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er sexy

Anonymkode: de94b...95e

• Liker 1
Skrevet

Pupper er pupper sier mannen min, men han foretrekker naturlige pupper og ikke silikon. Størrelsen på areolaer tror jeg bryr han midt bak. 

Anonymkode: 118e0...c33

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet

Tror ikke gutter egt tenker så mye over kroppen til jenter annet enn at den er deilig. Det sier hvertfall kjæresten min (selvom han aldri har sett meg naken). Han bryr seg ikke om at puppene er små eller slike ting. 

Skrevet (endret)

Kaster opp.

Endret av Slepdeprid
  • Liker 2
Skrevet

Tenker over det? Nei kan ikke si det, men man legger jo merke til hvordan den andre parten ser ut, men jeg tviler på at du finner noen som sier: Over 2.5cm i diameter - sorry jeg kan ikke ha sex med deg...
Pupper kommer i alle størrelser og fasonger, sånn er det bare.

Skrevet

Overhodet ikke noe problem, bare slapp helt av.

Anonymkode: d8b5c...01f

Skrevet

jeg syns ikke det er pent.

Anonymkode: 543f6...fba

Skrevet

Jeg synes det er pent. :)

Anonymkode: 5b952...dfc

• Liker 1
Skrevet

Eksen sa alltid at jeg hadde fine brystvorter og det var tydeligvis noe han var veldig opptatt av. Men det er aldri noe jeg har hørt av tidligere partnere så tror ikke menn er kjempeopptatt av brystvorter egentlig. 

Anonymkode: 103c5...d9a

Skrevet

Du er helt sikkert noen som mener at det burde være en EU standard på areola, men for oss andre som lar oss fascinere av variasjon og mangfold har det ingen betydning.

Har møtt jenter med både store og små areolaer og konkluderer med at det ikke var noe som jeg reflekterte veldig mye over, visst jeg gjorde det i hele tatt.

Bær dine pupper med stolthet og ikke vær den som lager et "issue" av det, så vil du oppleve at partneren heller ikke gjør det.

Hvordan min hjerne fungerer:

Små pupper: Deilig dame

Store pupper: Deilig dame

Store brystvorter: Deilig dame

Små brystvorter: Deilig dame

Store areola: Deilig dame

Små areola: Deilig dame

Operert dame: hvilke issue må jeg forholde meg til her.

• Liker 20
Skrevet

Det er jo bare et +

Anonymkode: 018f6...39c

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er første gang du og jenta har sex. Du er spent, og ser at hun har store areolaer. Tenker dere over det ? Er det negativt? 

Betyr ingen ting

Skrevet

Flott!  Men er mer opptatt av vortene...liker de store.

Meeen..er i grunn mest opptatt av hele dama.  :)

Gjest Coolaid
Skrevet
På 23.8.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke negativ og heller en deilig del av pakken. Jeg personlig syns det er kvinnelig og sexy. Tror ikke jeg hadde tenkt over det men heller sett på  hele kroppen i sin helhet. Vær stolt av puppene dine du :) Dette er det kun du som tenker på.

Skrevet

Går veldig, veldig, veldig fint. Kvinner må slutte å bekymre seg så veldig for sånt. Og folk må i det hele tatt slutte å prøve å være så jævlig perfekte. Perfeksjon er i det hele tatt veldig oppskrytt. Det er egentlig ganske kjedelig. Noen småfeil eller skrammer her og der er alltid mer interessent, og ofte sexy som faen. 

• Liker 4
Skrevet

Vanlig størrelse er 5-6 centimeter i diameter har jeg lest, har man litt over eller litt under gjør ikke det noe :)

Menn har jo også varierende størrelse på areola, navel, baller, nesebor eller hva det skulle være

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...