Gå til innhold

Hva tenker menn om vid mus??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er blitt mye videre enn før, tar jeg inn en finger så strammer det ikke rundt i det hele tatt, slimhinnene ligger inntil, men det er løst Og ikke fast:( Hva tenker dere om det? Føler meg ubrukelig som dame:(

Anonymkode: e14c9...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring her og som vil svare?

Skrevet

Æsj, hvorfor har du nesedeler i fitta?

Skrevet

Deiligste dama jeg har pult hadde vid fitte men på en spesiell måte. 

Anonymkode: 3b69f...e29

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at damer tenker så mye rundt hva andre synes om ditt og datt, og seg selv i relasjon til andre. Leser ofte her at jenter synes de "skylder" noen noe i en relasjon, eller gjør ting utelukkende pga andres krav.

Du tar det litt langt når du kobler fitta di til din eksistens som kvinne. Det er ditt fitthøl, bruk det som du vil og ikke bry deg om hva andre synes.

Anonymkode: ff722...73c

• Liker 2
Skrevet

Vid mus går helt fint! Ingen grunn til bekymring! 👍🏻🙂

Skrevet

Ingenting å tenke på, men et lite tips;  Lær deg å knipe - skal love mange menn liker det ;) 

Anonymkode: e9f3b...c9d

Skrevet

Ikke noe tenke på en gang. Menn er litt enklere enn kvinner på dette her og syns fitte er like deilig uansett hvordan den er. 

Anonymkode: bc2ea...3e2

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er blitt mye videre enn før, tar jeg inn en finger så strammer det ikke rundt i det hele tatt, slimhinnene ligger inntil, men det er løst Og ikke fast:( Hva tenker dere om det? Føler meg ubrukelig som dame:(

Gir meg pokker i om musa er vid eller trang. Er bare glad jeg har fått hånd om den.

Anonymkode: 77fe1...0f7

• Liker 1
Skrevet

Det at den ikke er for trang er ingen ulempe. 23/18 liker at det er nok plass. Er det for trangt og grunt kan vi mannfolk oppleve å få vondt på samme måte som kvinner. Balanse er nøkkelen. 

Anonymkode: 8edf4...5d6

Skrevet

Om jeg ser en vid mus, tenker jeg vel at den har funnet mye god mat. Ser de gjerne på gårder,eller hosfolk somikke vet hvor mye de,skal mate dyra sine.. 

Anonymkode: 3f388...6e2

Gjest Stille leser
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir meg pokker i om musa er vid eller trang. Er bare glad jeg har fått hånd om den.

Du må være det eneste hannkjønn jeg har møtt i så fall som mener det, eller har meget begrenset utvalg. Menn har det de har, damer kan i det minste trene seg stram.

Skrevet

Jeg tenker det blir som med penisstørrelse. De fleste bryr seg ikke, noen gjør det. Du har derimot en stor fordel, fordi musklene dine kan gjøre at vi ikke tenker over det engang. Knipeøvelser kan gjøre underverker. Selv mener jeg at andre faktorer er mye viktigere med tanke på god sex. 

Skrevet
3 minutes ago, Stille leser said:

Du må være det eneste hannkjønn jeg har møtt i så fall som mener det, eller har meget begrenset utvalg. Menn har det de har, damer kan i det minste trene seg stram.

Er det noe du snakker om med alle mannfolk du møter??

Anonymkode: 1cd40...222

• Liker 3
Gjest Stille leser
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du snakker om med alle mannfolk du møter??

Anonymkode: 1cd40...222

Har aldri hørt uttrykket "vid og god" om det er det du spør om. På samme måte som jeg aldri har hørt "liten og god" fra jenter. Damer kan trene seg stram noe menn ikke kan så ser ikke problemet. 

Edit: Syntes det er rart noe jeg aldri har hørt i det virkelig liv er "100% supert" på kvinneguiden. Ikke vert her så lenge men virker som de få "mannfolka" som skriver her tenner på å stryke anonyme jenter på kinnet. 

Endret av Stille leser
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bra. En gjennomsnittlig penis vil bli slapp under samleiet med en vid en. Dessverre...

Anonymkode: 34a4e...19d

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Stille leser skrev:

Meh. En er glad for det man får, dette perfeksjonistjaget en finner overalt har spredd seg til kvinnens mus også. Helt forkastelig, en mus er alltid god uansett. Variasjon er bra

• Liker 2
Gjest Stille leser
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meh. En er glad for det man får, dette perfeksjonistjaget en finner overalt har spredd seg til kvinnens mus også. Helt forkastelig, en mus er alltid god uansett. Variasjon er bra

Så om posten hadde vert "har blitt litt feit, føler meg ubrukelig som dame" hadde du svart med "gir meg da pokker om dama er tynn eller tjukk, glad for det jeg får"?. Eller eventuelt vert litt konstruktiv å komet med trenings råd?

Skrevet

Hvordan er skjedemusklene når du tisser, eller når du kommer, da? Slappe? 

Anonymkode: 042f6...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...