AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Er blitt mye videre enn før, tar jeg inn en finger så strammer det ikke rundt i det hele tatt, slimhinnene ligger inntil, men det er løst Og ikke fast:( Hva tenker dere om det? Føler meg ubrukelig som dame:( Anonymkode: e14c9...3b6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Ingen med erfaring her og som vil svare? Anonymkode: e14c9...3b6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Deiligste dama jeg har pult hadde vid fitte men på en spesiell måte. Anonymkode: 3b69f...e29 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Merkelig at damer tenker så mye rundt hva andre synes om ditt og datt, og seg selv i relasjon til andre. Leser ofte her at jenter synes de "skylder" noen noe i en relasjon, eller gjør ting utelukkende pga andres krav. Du tar det litt langt når du kobler fitta di til din eksistens som kvinne. Det er ditt fitthøl, bruk det som du vil og ikke bry deg om hva andre synes. Anonymkode: ff722...73c 2
Norre Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Vid mus går helt fint! Ingen grunn til bekymring! 👍🏻🙂
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 Ingenting å tenke på, men et lite tips; Lær deg å knipe - skal love mange menn liker det Anonymkode: e9f3b...c9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 Ikke noe tenke på en gang. Menn er litt enklere enn kvinner på dette her og syns fitte er like deilig uansett hvordan den er. Anonymkode: bc2ea...3e2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er blitt mye videre enn før, tar jeg inn en finger så strammer det ikke rundt i det hele tatt, slimhinnene ligger inntil, men det er løst Og ikke fast:( Hva tenker dere om det? Føler meg ubrukelig som dame:( Anonymkode: e14c9...3b6 Gir meg pokker i om musa er vid eller trang. Er bare glad jeg har fått hånd om den. Anonymkode: 77fe1...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Det at den ikke er for trang er ingen ulempe. 23/18 liker at det er nok plass. Er det for trangt og grunt kan vi mannfolk oppleve å få vondt på samme måte som kvinner. Balanse er nøkkelen. Anonymkode: 8edf4...5d6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #12 Skrevet 24. august 2017 Om jeg ser en vid mus, tenker jeg vel at den har funnet mye god mat. Ser de gjerne på gårder,eller hosfolk somikke vet hvor mye de,skal mate dyra sine.. Anonymkode: 3f388...6e2
Gjest Stille leser Skrevet 24. august 2017 #13 Skrevet 24. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Gir meg pokker i om musa er vid eller trang. Er bare glad jeg har fått hånd om den. Anonymkode: 77fe1...0f7 Du må være det eneste hannkjønn jeg har møtt i så fall som mener det, eller har meget begrenset utvalg. Menn har det de har, damer kan i det minste trene seg stram.
Sphere Skrevet 24. august 2017 #14 Skrevet 24. august 2017 Jeg tenker det blir som med penisstørrelse. De fleste bryr seg ikke, noen gjør det. Du har derimot en stor fordel, fordi musklene dine kan gjøre at vi ikke tenker over det engang. Knipeøvelser kan gjøre underverker. Selv mener jeg at andre faktorer er mye viktigere med tanke på god sex.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #15 Skrevet 24. august 2017 3 minutes ago, Stille leser said: Du må være det eneste hannkjønn jeg har møtt i så fall som mener det, eller har meget begrenset utvalg. Menn har det de har, damer kan i det minste trene seg stram. Er det noe du snakker om med alle mannfolk du møter?? Anonymkode: 1cd40...222 3
Gjest Stille leser Skrevet 24. august 2017 #16 Skrevet 24. august 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du snakker om med alle mannfolk du møter?? Anonymkode: 1cd40...222 Har aldri hørt uttrykket "vid og god" om det er det du spør om. På samme måte som jeg aldri har hørt "liten og god" fra jenter. Damer kan trene seg stram noe menn ikke kan så ser ikke problemet. Edit: Syntes det er rart noe jeg aldri har hørt i det virkelig liv er "100% supert" på kvinneguiden. Ikke vert her så lenge men virker som de få "mannfolka" som skriver her tenner på å stryke anonyme jenter på kinnet. Endret 24. august 2017 av Stille leser
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #17 Skrevet 24. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er blitt mye videre enn før, tar jeg inn en finger så strammer det ikke rundt i det hele tatt, slimhinnene ligger inntil, men det er løst Og ikke fast:( Hva tenker dere om det? Føler meg ubrukelig som dame:( Anonymkode: e14c9...3b6 Det er ikke bra. En gjennomsnittlig penis vil bli slapp under samleiet med en vid en. Dessverre... Anonymkode: 34a4e...19d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #18 Skrevet 24. august 2017 15 minutter siden, Stille leser skrev: Du må være det eneste hannkjønn jeg har møtt i så fall som mener det, eller har meget begrenset utvalg. Menn har det de har, damer kan i det minste trene seg stram. Meh. En er glad for det man får, dette perfeksjonistjaget en finner overalt har spredd seg til kvinnens mus også. Helt forkastelig, en mus er alltid god uansett. Variasjon er bra Anonymkode: 77fe1...0f7 2
Gjest Stille leser Skrevet 24. august 2017 #19 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meh. En er glad for det man får, dette perfeksjonistjaget en finner overalt har spredd seg til kvinnens mus også. Helt forkastelig, en mus er alltid god uansett. Variasjon er bra Anonymkode: 77fe1...0f7 Så om posten hadde vert "har blitt litt feit, føler meg ubrukelig som dame" hadde du svart med "gir meg da pokker om dama er tynn eller tjukk, glad for det jeg får"?. Eller eventuelt vert litt konstruktiv å komet med trenings råd?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #20 Skrevet 24. august 2017 Hvordan er skjedemusklene når du tisser, eller når du kommer, da? Slappe? Anonymkode: 042f6...b43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå