AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 I det siste har jeg blitt godt kjent med en mann. Vi snakker hver dag over meldinger og treffes flere ganger i uken. De gangene vi er sammen kjenner jeg at jeg blir så ekstremt våt nedentil. Kan nesten tro noe lekker... Vi har enda ikke hatt sex, men sover sammen av og til. Jeg mener det, om jeg prøver kan jeg sikkert vri opp trusa Har aldri opplevd dette bare av å være i samme rom som noen. Jeg er jo tent på mannen, men tenker at det må da være grenser på hvor våt man kan bli? Ene gangen måtte jeg skifte truse da den var så våt. Flere som blir veeldig våt bare av å ligge i armene til noen? Anonymkode: cb3f4...3a7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Samme med meg med han jeg dater nå. Det er jo et luksusproblem, selv om det kan være litt flaut. Jeg har i motsetning til deg ligget med han, og skulle gjerne sagt at det hjelper, men det gjør det ikke. Kan ligge i skje å se på film, ikke føle meg spesielt kåt, men så går jeg på do og får nesten ikke tisse og trusa er våt. Hvis han begynner å stryke utenpå trusa er den gjennomvåt. Skal ingenting til med han, kroppen VIL ha sex med han VELDIG. Anonymkode: 4505d...61c
FluffyJuggernaut Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Jeg hadde og har tildeles samme problemet når det kommer til kjæresten min. Før vi begynte å ha sex så måtte jeg ha med truseskift når jeg var på besøk og vi satt i timesvis å holdt rundt hverandre, kysset og klinet. Det var så ille at jeg var nødt å bruke bind, for ellers måtte jeg ha hatt med sinnsykt mange truser med meg. Jeg blir enda veldig våt, men nå som vi har sex så er det ikke ett "problem" lengre. Men før vi hadde sex så hadde vi jo egentlig ett forspill som varte i timer og uten noe action så var jeg våt hele tiden, og det kunne bli frustrende.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 Jeg synes jeg ser at en mann starter en tråd om at han får for mye ståkuk sammen med dama Anonymkode: dbacc...145
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå