Gjest upsi Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Selv om jeg har fått høre tidligere at jeg ikke akkurat er stille når jeg har sex, så har jeg ikke tenkt så mye over det. For et år siden flyttet vi inn i en blokkleilighet med naboer under og ved siden av oss og lekeplass rett nedenfor soveromsvinduet som står åpent året rundt. I forige uke var jeg syk og var hjemme på jobb. Etter at sambo dro på jobb ble jeg liggende i sengen og lese. Litt ut på morran (ca. kl. 9) ble jeg obs på noen rare lyder.... OI, dem hadde vist sex i leiligheten under oss... DA kom jeg til å tenke på hva dem må gjennomgå fra oss... Blir flau bare ved tanken. Vi har sex hver dag, noen ganger flere ganger om dagen også... Gud så flaut om vi har forstyrret noen, for ikke å snakke om at lekeplassen er rett nedenfor vinduet... Der er det ofte foreldre med små barn... Grøss og gru... Heldigvis ser vi ikke så mye til naboene. Er redd dem hører oss mer.....
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Det er rett og slett dårlig folkeskikk, å dytte sitt seksualliv opp i trynet på andre.
Gjest lurven Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 sex er jo en naturlig ting. ingen grunn til å holde igjen gledeshylene
Gjest upsi igjen Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Det er rett og slett dårlig folkeskikk' date=' å dytte sitt seksualliv opp i trynet på andre.[/quote'] Unnskyld meg...men... jeg vet ikke hvordan det er med deg, men for at jeg skal kunne nyte sexen så må jeg la meg "rive" med. Å bite tennene sammen eller ha sex med en pute i munnen for ikke å lage lyd, ER faktisk ganske hemmende... Sex skal jo nytes.... Det kunne vel heller vært snakk om å "dytte sexlivet mitt i trynet å andre" (som du sier) om vi hadde sex på offentlige steder som feks. lekeplassen, parkeringsplass, bussen, trikken, t-banen, butikk senteret eller trappeoppgangen... Hmmm... trappeoppgangen midt på natta etter en bytur
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Upsi er glemsk... Glemte å si at å ha sex innenfor hjemmets fire vegger ikke er å dytte sexuallivet mitt i trynet på andre... Faktisk kom jeg på nå at om noen klager på lydnivået så klager jeg på barna dems som leker i oppgangen.. Det står det faktisk i husordensreglene at er strengt forbudt, mens sexlyder derimot står det ingenting om
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 Det går iallefall ann å lukke vinduet.....
Gjest happyending Skrevet 14. januar 2005 #8 Skrevet 14. januar 2005 Så lenge ikke folk syns det er støtende og kommer for å klage, så er det vel bare å kjøre på... Det er akkurat samme som de ungene som leker i trappa, irriterende, men det nytter ikke å klage hvis dere ikke sier ifra til foreldrene... =)
Gjest seroxata Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 jeg klarer ikke være stille under sex!! Har skjedd at folk over oss har dunket i golvet og slikt.. Men hallo da, er det så ille å høre andre har sex? Jeg bryr meg lite, faktisk blir jeg nysgjerrig, og legger øret inntil veggen, taket, golvet, det som er
Tusenfryd Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Så lenge folk ikke klager? :o Hvor mange klager egentlig på bråk fra naboen i utgangspunktet og så for sex? Tror det er hakket vanskeligere. Men jeg mener absolutt - lukk vinduet.
Gjest jente19aar_ Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 jeg og typen når vi har sex så knirker det skikkelig i senga. aner ikke om mom&dad hører det, men who gives a fuck ;) sex er til for å nytes ppl!!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 Har hatt en nabo som var rimelig høylydt. Synes vel brøl ala elgokse i brunst kan dempes en smule. ......
*Lene* Skrevet 17. januar 2005 #13 Skrevet 17. januar 2005 Jeg hadde ihvertfall lukket vinduet!! Naboen over oss stønner vanvittig høyt Mannen min og jeg fniser oss ihjel når vi hører det!!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 jeg klarer ikke være stille under sex!! Har skjedd at folk over oss har dunket i golvet og slikt.. Men hallo da, er det så ille å høre andre har sex? Jeg bryr meg lite, faktisk blir jeg nysgjerrig, og legger øret inntil veggen, taket, golvet, det som er Oh I KNOW!! Jeg derimot har opplevd folk som har sex 3 cm ved siden av meg da jeg prøvde å sove, heldigvis for meg så kom den minipikken på 17 sekund så lidelsen ble ikke så langtrukken... Og jenta sin nytelse ble ikke så bra heller tror jeg utifra lydene, eller de lydene som IKKE kom ;D Hhaha wink wink wink ;)
Gjest jente19aar_ Skrevet 17. januar 2005 #15 Skrevet 17. januar 2005 Oh I KNOW!! Jeg derimot har opplevd folk som har sex 3 cm ved siden av meg da jeg prøvde å sove, heldigvis for meg så kom den minipikken på 17 sekund så lidelsen ble ikke så langtrukken... Og jenta sin nytelse ble ikke så bra heller tror jeg utifra lydene, eller de lydene som IKKE kom ;D Hhaha wink wink wink ;) Jeg har gjort det hos venninna mi m typen. Kjiiiiipings!
Gjest seroxata Skrevet 17. januar 2005 #16 Skrevet 17. januar 2005 Oh I KNOW!! Jeg derimot har opplevd folk som har sex 3 cm ved siden av meg da jeg prøvde å sove, heldigvis for meg så kom den minipikken på 17 sekund så lidelsen ble ikke så langtrukken... Og jenta sin nytelse ble ikke så bra heller tror jeg utifra lydene, eller de lydene som IKKE kom ;D Hhaha wink wink wink ;) *host,host* Ja, det er fæle saker det der altså
^me^ Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 *har gjort det i samma rom som mora til sambo* slå den! selv driter vi begge i naboene! sex skal nytes! vi har ikke fått noen klager...enda! naboen oppforbi oss er enke og singel...så om hun får litt ekstra *lyd* om kveldene gjør vel ingenting
Gjest happyending Skrevet 17. januar 2005 #18 Skrevet 17. januar 2005 Hvis bråk hadde plaget meg, så hadde jeg hengt opp en lapp anonymt i oppganga jeg, hvertfall hvis jeg ikke hadde tørt å si ifra personlig.. Og om det var noen jeg kjente, hadde jeg først prøvd meg på en spøk for å gjøre dem oppmerksom på det.. Liksom, " haha, skal si dere koser dere om kveldene, det er nemlig ganske lytt når dere har vinduet åpent på soverommet..."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå