AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 For en måned siden på eggløsningsdagen min hadde jeg ubeskyttet sex og han kom inni meg. Jeg fikk mensen til planlagt tid. Jeg blødde kraftig i to dager, noe som er uvanlig for meg. Normalt blør jeg i tre-fire dager og ikke så mye. Uka etter begynte jeg å symptomer på mensen igjen; vondt i korsryggen og menssmerter, kløende brystvorter fikk jeg uka etter det igjen. Menssmertene er verst. Er det normalt å få symptomer på mensen så lenge før faktisk mens? Kan jeg være gravid? Burde jeg kontakte lege? Anonymkode: 7bbf3...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Begynn med en graviditetstest. Anonymkode: b7da7...0df
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Takk for svar! Vil det ha noe å si om jeg tester i morgen eller skal jeg vente på uteblitt mens? Anonymkode: 7bbf3...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Vil det ha noe å si om jeg tester i morgen eller skal jeg vente på uteblitt mens? Anonymkode: 7bbf3...3ef Nei, test i morgen når som helst. Hvis du er gravid er det jo 1 mnd siden du ble gravid. Du kunne testet når du hadde den rare mensen alt. Anonymkode: b7da7...0df
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Ja du er gravid Gratulerer med spiren Anonymkode: 393c3...67a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, test i morgen når som helst. Hvis du er gravid er det jo 1 mnd siden du ble gravid. Du kunne testet når du hadde den rare mensen alt. Anonymkode: b7da7...0df Du har rett. Skal teste i morgen Anonymkode: 7bbf3...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du er gravid Gratulerer med spiren Anonymkode: 393c3...67a Hvis det er tilfellet, ville jeg blitt utrolig glad! Hvis jeg tester negativt, hva burde jeg gjøre da? Er symptomene mine ufarlig? Anonymkode: 7bbf3...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er tilfellet, ville jeg blitt utrolig glad! Hvis jeg tester negativt, hva burde jeg gjøre da? Er symptomene mine ufarlig? Anonymkode: 7bbf3...3ef Du tester ikke negativt med så klare symptomer. Blir du enslig mor? Hvis det så er det masse penger å tjene, og bare å benytte seg av det. Har du derimot mann/ samboer så må du fortest mulig gi han beskjed om at du nå og til barnet er født ( minst) må behandles som prinsesse. Jobber du så må du kreve tilrettelegging straks, og sykemelde deg så fort det er mulig. Det er nå livet ditt begynner 🤡 Anonymkode: 393c3...67a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tester ikke negativt med så klare symptomer. Blir du enslig mor? Hvis det så er det masse penger å tjene, og bare å benytte seg av det. Har du derimot mann/ samboer så må du fortest mulig gi han beskjed om at du nå og til barnet er født ( minst) må behandles som prinsesse. Jobber du så må du kreve tilrettelegging straks, og sykemelde deg så fort det er mulig. Det er nå livet ditt begynner 🤡 Anonymkode: 393c3...67a Nå har jeg testet meg, og resultatet viste minus tegn. Altså jeg er ikke gravid. Jeg har fremdeles de samme smertene og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7bbf3...3ef
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg testet meg, og resultatet viste minus tegn. Altså jeg er ikke gravid. Jeg har fremdeles de samme smertene og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7bbf3...3ef Fra spøk til alvor. Mens syklusen endres innimellom, og da kan man få ulike symptomer. Mest sannsynlig er det ikke noe galt. Kan jo være innbilt svangerskap siden dette er et stort ønske for deg å bli gravid. Se det an noen dager, og hvis symptomene ikke gir seg så kontakter du lege. Anonymkode: 393c3...67a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra spøk til alvor. Mens syklusen endres innimellom, og da kan man få ulike symptomer. Mest sannsynlig er det ikke noe galt. Kan jo være innbilt svangerskap siden dette er et stort ønske for deg å bli gravid. Se det an noen dager, og hvis symptomene ikke gir seg så kontakter du lege. Anonymkode: 393c3...67a Takk for rådene! Å bli gravid er ikke et ønske for meg for tiden da jeg holder på med utdannelse og det ikke vil passe seg med barn. Men i det siste har jeg tenkt masse på graviditet, så innbilt svangerskap høres ikke så dumt ut egentlig. Håper bare symptomene gir seg snart! Anonymkode: 7bbf3...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå