AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Hva er det man må ta ut av vesken og legge i disse plastboksene når man skal gjennom sikkerhetskontrollen? Skal man tømme vesken helt? Skal ha med meg mobil, lipsyl, iPad, bøker og bare småting. Er så lenge siden jeg har reist, og er lite interessert i å være en sinke imorgen 😅 Anonymkode: c80ac...f04
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Metallgjenstander tror jeg, som iPad, mobil, øredobber. Ellers ting som inneholder væske. Husk at du bare kan ha 100 Ml i en flaske, ellers blir den tatt. Lykke til, og god tur🙂
ajarRun Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Husk at hvis du må bruke de karusellene er det ikke trygt å gå bort før tingene dine er på båndet. Tilbakestående løsning som gjør det alt for enkelt å stjele.
_popcorn_ Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Nettbrett/pc, lader, og ting som inneholder væske må ut. Det ligger små plastposer i starten, som du kan legge alt med væske i. Jakke, skjerf og luer må av før du går igjennom, mynter og annet metall må ut av lommene, og de fleste belter må av. Noen ganger må sko også av.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Kan jeg anmelde vekterne i sikkerhetskontrollen for seksuell trakassering? En kvinnelig vekter som kroppsvisiterte meg befølte meg i lysken, såpass nært skrittet at hun kom borti penisen min. Når jeg spurte om dette var nødvendig sa hun at det kunne skjule seg våpen mellom beina mine. Hun smilte lurt mens hun sa dette. Mente hun at penisen min er et våpen?? Anonymkode: dda0f...80b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå