Windy Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Jeg tok nettopp av skinnen, og nå har jeg fått en liten hvit flekk på den ene tannen. Dere som har bleket hjemme, har dere opplevd det? Er det helt normalt, er jeg litt naiv som innbiller meg at tennene blekes jevnt?
Nana Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Jeg har ikke opplevd det selv men tannlegen min sa til meg på forhånd (før blekingen) at det mest sannsynlig ville bli flekkete og ujevnt i begynnelsen så ville det jevne seg ut etter noen ganger (forutsetter her at du snakker om sånn hjemmebleking man gjør om natten). Derfor regner jeg med at det ikke er noe å bekymre seg for - men du kan jo ta en telefon for sikkerhets skyld.
Windy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2005 Takk for kjapt svar:) Det var beroligende å høre! Det så enda verre ut gjennom skinna/gommen, så jeg fikk bare litt sjokk... Men det er jo logisk at det kan forekomme!
Gjest Tone Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Har noen forsøkt slik type tannbleking der man kan gjøre det hjemme? Lurer på om noen har prøvd det... Funker det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå