AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #21 Skrevet 22. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det du regelrett sier er at du ikke vasker hendene?! 😑 For en gris! Man skal jo vaske hendene med såpe uavhengig om neglene er lange eller ei! 😐 Jeg bruker antibac i tillegg til å vaske hendene med såpe. Jeg trodde folk var oppegående nok til å vite at man jo skal vaske neglene daglig - derfor man har neglebørste! Anonymkode: 59f31...b3c Du er enig i at det er vanskelig å vaske skikkelig under alle neglene enn negler som ikke stikker slik ut? Et kjapp tur på offentlig toalett og en rask håndvask før neste tog. Det har hendt ikke sant? Ergo vanskeligere å holde rent lange negler enn korte. Anonymkode: 3584d...096
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #22 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel. 😌 Mine går som det og jeg liker mine godt. De må selvfølgelig være rene og pene og det enklere å holde dette ved like når de er naturlige fremfor gelé eller akrylnegler. Dessuten er det noen negleformer som er penere enn andre. Menn som jeg kjenner og har snakket med har alltid kommentert hender og negler, for strengt tatt er det faktisk de man ser først. For øvrig hjelper det ikke å ha lange negler hvis man oppfører seg ei hodeløs høne som ikke kan gjøre en dritt pga neglene. Jeg kan fint gjøre en dritt. 😌 Anonymkode: 59f31...b3c Negler er jo slettes ikke det man ser først. Merkelige mannfolk du har truffet. Anonymkode: ad2bf...bfa 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #23 Skrevet 22. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er enig i at det er vanskelig å vaske skikkelig under alle neglene enn negler som ikke stikker slik ut? Et kjapp tur på offentlig toalett og en rask håndvask før neste tog. Det har hendt ikke sant? Ergo vanskeligere å holde rent lange negler enn korte. Anonymkode: 3584d...096 Nei? 👀 Har alltid brukt neglebørste og/eller antibac. Jeg vasker hendene FØR og ETTER jeg har vært på toalettet og for gudvethvor hendene har vært, og jeg bruker papir for å åpne opp døren fordi at ellers er jo hendene like fulle av bakterier igjen. Og jeg vasker hendene før jeg spiser. Jeg blir enda mer hygienisk jo lengre neglene mine blir. Du vet selvfølgelig at man skal vaske hendene (korte eller lange negler) i ca 20 sekunder for å fjerne alle bakterier sant? 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Negler er jo slettes ikke det man ser først. Merkelige mannfolk du har truffet. Anonymkode: ad2bf...bfa Man legger merke til hendene. 😌 Jeg legger selv merke til hendene på andre, fordi det er der alderen gjerne sees først, ved siden av halsen. Og helsen din kan sees på neglene. Derfor også viktig å sjekke dem ofte. Anonymkode: 59f31...b3c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #24 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man legger merke til hendene. 😌 Jeg legger selv merke til hendene på andre, fordi det er der alderen gjerne sees først, ved siden av halsen. Og helsen din kan sees på neglene. Derfor også viktig å sjekke dem ofte. Anonymkode: 59f31...b3c Lol. Dette gjelder vel bare for en spesiell gruppe av befolkningen. Anonymkode: ad2bf...bfa 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #25 Skrevet 22. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol. Dette gjelder vel bare for en spesiell gruppe av befolkningen. Anonymkode: ad2bf...bfa Bare innbill deg det du. 😌 Men en del mennesker ser faktisk ganske nøye på hendene og neglene. Tydeligvis også de i denne tråden som misliker at andre for deres lange negler. 😌 Ellers, hudkreft og problemer med hjertet kan sees på neglene. Anonymkode: 59f31...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #26 Skrevet 22. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare innbill deg det du. 😌 Men en del mennesker ser faktisk ganske nøye på hendene og neglene. Tydeligvis også de i denne tråden som misliker at andre for deres lange negler. 😌 Ellers, hudkreft og problemer med hjertet kan sees på neglene. Anonymkode: 59f31...b3c De færreste er opptatt av å se om andre har hudkreft eller problemer med hjertet ved å se på neglene til folk. Igjen, du tilhører en veldig spesiell gruppe av befolkningen. Anonymkode: ad2bf...bfa 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #27 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei? 👀 Har alltid brukt neglebørste og/eller antibac. Jeg vasker hendene FØR og ETTER jeg har vært på toalettet og for gudvethvor hendene har vært, og jeg bruker papir for å åpne opp døren fordi at ellers er jo hendene like fulle av bakterier igjen. Og jeg vasker hendene før jeg spiser. Jeg blir enda mer hygienisk jo lengre neglene mine blir. Du vet selvfølgelig at man skal vaske hendene (korte eller lange negler) i ca 20 sekunder for å fjerne alle bakterier sant? Man legger merke til hendene. 😌 Jeg legger selv merke til hendene på andre, fordi det er der alderen gjerne sees først, ved siden av halsen. Og helsen din kan sees på neglene. Derfor også viktig å sjekke dem ofte. Anonymkode: 59f31...b3c Det er en grunn for at det ikke er lov til å ha lange negler i helsevesenet. Det er mindre hygienisk enn korte uansett hvordan du vrir og vender på det. Nettopp pga at jeg har sett bakterieprøver tatt under lange negler får jeg nesten frysninger når jeg ser noen med lange negler, som attpåtil putter de i munnen/leke biter på de 😨. Anonymkode: b7120...b6e 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #28 Skrevet 22. august 2017 Jeg har korte negler, som menn har. Sparte og lakket dem, men la han merke til det? Nei Anonymkode: 9a9a0...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #29 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De færreste er opptatt av å se om andre har hudkreft eller problemer med hjertet ved å se på neglene til folk. Igjen, du tilhører en veldig spesiell gruppe av befolkningen. Anonymkode: ad2bf...bfa Alle de som arbeider med negler vet om neglesykdommer så da er det vel en spesiell gruppe av befolkningen da. 😌 Jeg derimot bare leser meg opp på ting slik at jeg vet litt, i motsetning til deg tydeligvis som bare liker å mobbe litt. 😌 Hva om du hadde fått kreft og det viste seg på neglene men du brydde deg ikke og så ble det for sent? 😌 https://www.google.no/amp/www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/woman-cancer-sign-black-line-nail-health-subungal-melanoma-jean-skinner-uckfield-symptoms-a7906161.html%3famp 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn for at det ikke er lov til å ha lange negler i helsevesenet. Det er mindre hygienisk enn korte uansett hvordan du vrir og vender på det. Nettopp pga at jeg har sett bakterieprøver tatt under lange negler får jeg nesten frysninger når jeg ser noen med lange negler, som attpåtil putter de i munnen/leke biter på de 😨. Anonymkode: b7120...b6e Ah, hva er vel livet uten bakterier? 😌 Jeg regner med du vasker hendene før du spiser ute, at du vasker deg etter å ha brukt keyboard, mobilen, at du tørker av bestikket ute, etc 😌 Anonymkode: 59f31...b3c
Arabella Skrevet 22. august 2017 #30 Skrevet 22. august 2017 5 timer siden, Cocosa skrev: Å vokse, som i å spare dem Du har ikke latt neglene vokse, mener du.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #31 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de som arbeider med negler vet om neglesykdommer så da er det vel en spesiell gruppe av befolkningen da. 😌 Jeg derimot bare leser meg opp på ting slik at jeg vet litt, i motsetning til deg tydeligvis som bare liker å mobbe litt. 😌 Hva om du hadde fått kreft og det viste seg på neglene men du brydde deg ikke og så ble det for sent? 😌 https://www.google.no/amp/www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/woman-cancer-sign-black-line-nail-health-subungal-melanoma-jean-skinner-uckfield-symptoms-a7906161.html%3famp Ah, hva er vel livet uten bakterier? 😌 Jeg regner med du vasker hendene før du spiser ute, at du vasker deg etter å ha brukt keyboard, mobilen, at du tørker av bestikket ute, etc 😌 Anonymkode: 59f31...b3c Det er vel ingen som har hevdet at man ikke passer på sine egne negler selv om man ikke er opptatt av andres. Kreft kan også dukke opp i testiklene eller i brystene (og oppstår mye hyppigere enn de andre kreftformene du nevner). Kjenner du på testiklene til alle menn og brystene til alle kvinner du treffer da eller? Og hvis du ikke gjør dette, kjenner du da heller ikke på dine egne bryster? Merkelig logikk du har her. Jeg har egentlig ikke noe behov for å lete etter kreft på andre mennesker på privaten. Anonymkode: ad2bf...bfa 3
Arabella Skrevet 22. august 2017 #32 Skrevet 22. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare innbill deg det du. 😌 Men en del mennesker ser faktisk ganske nøye på hendene og neglene. Tydeligvis også de i denne tråden som misliker at andre for deres lange negler. 😌 Ellers, hudkreft og problemer med hjertet kan sees på neglene. Anonymkode: 59f31...b3c Dette var interessant. Hva skjer med neglene hvis man har hjerteproblemer?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #33 Skrevet 22. august 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn for at det ikke er lov til å ha lange negler i helsevesenet. Det er mindre hygienisk enn korte uansett hvordan du vrir og vender på det. Nettopp pga at jeg har sett bakterieprøver tatt under lange negler får jeg nesten frysninger når jeg ser noen med lange negler, som attpåtil putter de i munnen/leke biter på de 😨. Anonymkode: b7120...b6e Takk for at du gir enkelte her barnelærdom om negler. Men for noen er det vanskelig å ta til seg helt basal logisk kunnskap.. Anonymkode: 3584d...096 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #34 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du på testiklene til alle menn og brystene til alle kvinner du treffer da eller? Merkelig logikk du har her. Jeg har egentlig ikke noe behov for å lete etter kreft på andre mennesker på privaten. Anonymkode: ad2bf...bfa Herregud. 😑 SELVFØLGELIG GJØR JEG IKKE DET. Det går jo an å bruke huet litt selv og tenke. Jeg sa jeg legger merke til, hos andre. 😌 Folk legger jo merke til om man har flott hår eller stygt hår eller lange negler eller for mye sminke eller hornbriller eller whatnot. 😌 5 minutter siden, Arabella skrev: Dette var interessant. Hva skjer med neglene hvis man har hjerteproblemer? http://www.webmd.com/skin-problems-and-treatments/ss/slideshow-nails-and-health http://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/adult-health/multimedia/nails/sls-20076131?s=1 Anonymkode: 59f31...b3c 1
Gjest Cocosa Skrevet 22. august 2017 #35 Skrevet 22. august 2017 26 minutter siden, Arabella skrev: Du har ikke latt neglene vokse, mener du. Les innlegget mitt, så skjønner du hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #36 Skrevet 22. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. 😑 SELVFØLGELIG GJØR JEG IKKE DET. Det går jo an å bruke huet litt selv og tenke. Jeg sa jeg legger merke til, hos andre. 😌 Folk legger jo merke til om man har flott hår eller stygt hår eller lange negler eller for mye sminke eller hornbriller eller whatnot. 😌 http://www.webmd.com/skin-problems-and-treatments/ss/slideshow-nails-and-health http://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/adult-health/multimedia/nails/sls-20076131?s=1 Anonymkode: 59f31...b3c Vel, åpenbart gjør du ikke det, og det var derfor jeg brukte det som eksempel for å fremme et poeng. Du klarer tydeligvis ikke å ta poenget selv om du får det inn med teskje. Hvordan er det du overlever i hverdagen egentlig? Anonymkode: ad2bf...bfa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #37 Skrevet 22. august 2017 Jeg syns det ser teit ut med klør, på damer. Luker best damer uten klør og neglelakk. Mann 26 Anonymkode: f7e1e...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #38 Skrevet 22. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det du overlever i hverdagen egentlig? Anonymkode: ad2bf...bfa Jeg lever helt utmerket jeg. 😌 Merkelig for øvrig at du ikke tenkte at jeg kanskje ikke gadd å bry meg om poenget ditt. 😌 Anonymkode: 59f31...b3c
Gjest BethD Skrevet 23. august 2017 #39 Skrevet 23. august 2017 22 timer siden, Arabella skrev: Dette var interessant. Hva skjer med neglene hvis man har hjerteproblemer? Lurer jeg også på 👀
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #40 Skrevet 23. august 2017 På 22.8.2017 den 16.27, AnonymBruker skrev: Det er en grunn for at det ikke er lov til å ha lange negler i helsevesenet. Det er mindre hygienisk enn korte uansett hvordan du vrir og vender på det. Nettopp pga at jeg har sett bakterieprøver tatt under lange negler får jeg nesten frysninger når jeg ser noen med lange negler, som attpåtil putter de i munnen/leke biter på de 😨. Anonymkode: b7120...b6e https://sykepleien.no/forskning/2012/11/er-retningslinjer-arbeidsantrekk-i-helsetjenesten-forskningsbaserte Ellers har jeg lest at kunstige negler er det desidert verste fordi folk vasker seg MINDRE enn dem som har naturlige. Jeg har sett folk med kunstige negler som er fulle av møkk under. I det siste har jeg ikke sett så mange med naturlige, føler det går inflasjon i det mest uhygieniske. Dessuten, HVA legger folka her inne i lange? Jeg har 4mm lange negler og det er innenfor WHOs retningslinjer. 4 timer siden, BethD skrev: Lurer jeg også på 👀 Jeg tror ikke folk er så oppmerksomme her i Norge på neglehelse som de er i for eksempel USA. Det er bare å Google på engelsk, så får man opp alt av utseender som viser helserelaterte plager. Beau's lines eller Onycholysis for eksempel: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beau's_lines http://m.nailsmag.com/article/91567/the-nail-doctor-onycholysis-or-nail-separation-has-different-varieties Anonymkode: 59f31...b3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå