AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Hei. I april/mai begynte jeg å kjenne svake smerter i høyre kne når jeg gikk, men tenkte ikke noe mer over det. Dro til legen i slutten av juni fordi smertene hadde forverret seg, blitt hovent, og jeg kjente kuler og "humper" på og ved siden av kneskålen. Legen sa det var mulig jeg hadde væske oppsamlet i kneet som igjen er blitt betennelse i, men sa bare at kulene og humpene skulle være der. Fikk en voltarenkur som jeg skulle gå på i 2 uker. Den hjalp ingenting, ble bare verre. I løpet av juli ble væsken som er oppsamlet i kneet mye verre, og jeg kjente dunking og stråling opp igjennom låret og nedover leggen. Er ikke vondt når jeg går, men har intense smerter ellers. Dro til legen igjen nå for noen uker siden fordi det enda er like ille. Fikk tatt røntgen og mr-røntgen, men får trolig ikke svar før slutten av uken. Lurer på om noen har opplevd noe lignende, eller vet hva det kan være? Anonymkode: 2eb92...c29
Ragnar89 Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Leddgikt fikk iallefall en som jeg gikk på skole med, og han fikk først vann og smerter i kneet .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå