AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Av og til, ikke ofte, men en sjelden gang, så får jeg orgasmer som gjør at jeg nesten gråter. Det er kun under orgasmen. Hva er det som skjer? Har andre opplevd dette? Jeg har kun fått det med mannen min, ikke i noen forhold jeg har vært i før. Forholdet går bra, vi elsker hverandre høyt.Jeg sliter litt med å stole 100% på at jeg ikke mister han, da livet har vært ganske tøft før jeg traff mannen min. Når jeg opplever disse "gråteorgasmene" føles det nesten som om jeg ikke har kontroll, og det er så emosjonelt sterkt, helt ubeskrivelig. Altså ikke kun fysisk orgasme, men på en måte en emosjonell orgsasme. Hahaha, høres helt sprøtt ut. Har noen liknende erfaringer? Hadde vært interessant å høre noen refleksjoner rundt det. Anonymkode: be8c3...857
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 TS: i natt opplevde jeg en igjen.. Anonymkode: be8c3...857
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Er du glad når du gråter eller er det "lei seg" gråt? Anonymkode: 6609c...2b9
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Kjæresten min og jeg opplever det rett som det er. Det er bare nært og deilig, det er sex som blir til elskov. Vi nyter det begge to.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Takk for svar:) Det er "gladgråt". Skulle ønske jeg opplevde det oftere, samtidig som det blir litt mer spesielt når det ikke alltid er slik. Alterego- så fint, ja den forklaringen slutter jeg meg til. vakkert. Anonymkode: be8c3...857
Blackbird Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Har opplevd det. En sterk følelsesmessig orgasme. Intenst og følelsesladet. Helt nydelig. ❤
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Er nok fordi det er så sterke følelser i sving? Jeg har fått det en gang. Det var når jeg hadde dumpet kjæresten min fordi han brøt et løfte, det var så utrolig vondt å ta avgjørelse om for jeg elsker han jo. Vi ble sammen igjen 4 uker senere og jeg var så emosjonelt med og takknemmelig under hele sexen og orgasmen endte i gledestårer/kjærlighetstårer 💖 Anonymkode: 97ea4...e77
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Hun gjorde det en av de første gangene vi hadde sex, jeg gjorde det senere, jeg begynte også å gråte når hun forlot rommet.. redd for at hun skulle forlate meg ... vi er ikke sammen lenger.. nå gråter jeg ofte av ett dypt savn.. å blir veldig glad når jeg ser henne🙃 Kjærligheten er rar Anonymkode: 24fc1...460
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 Har skjedd meg. Det er nok fordi det blir så utrolig mange sterke følelser på en gang Anonymkode: 2602a...78e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #10 Skrevet 25. august 2017 Det hender, også alene. For meg er det som en emosjonell utløsning i tillegg til den fysiske. Hjernekjemi er merkelige saker. Det oppstår helst i stressede perioder, perioder der jeg 'burde' grått oftere. Når orgasmen er spesielt sterk, er det som om den bryter ned alt av forsvarsverk. Gråten er ikke verken glad eller trist, men den er veldig forløsende og jeg føler meg lettere etterpå. Anonymkode: 1b81f...bf6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #11 Skrevet 25. august 2017 Trodde ikke dette var så "vanlig" men det er tydeligvis det Men jeg gråter fordi jeg er lei meg/har masse innestengt som jeg ikke får ut ellers. Alvorlig sykdom osv. Så det blir litt "ødelagt" av det egentlig.. Tenker at det er bare å nyte det så lenge du er glad Anonymkode: 9f064...253
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #12 Skrevet 25. august 2017 Forløsende er vel mer rette ordet ja. Ganske nytt forhold med moden elskerinne/kk. Første gangen det skjedde ble jeg nesten redd, nå tenner det meg for jeg vet at jeg har gitt henne en deilig opplevelse. Relativt stressende mellomlederjobb i helsevesenet. Jeg er både hennes elsker og hobbypsykolog. ( Hun sier det selv ) Vi har en kjempefin relasjon. Anonymkode: 6f2c0...2f1
_Malene Skrevet 25. august 2017 #13 Skrevet 25. august 2017 Ja, har opplevd det både med eksen og med nåværende. Altså, kun med de jeg virkelig elsker/ har elsket. Det skjer ved intens orgasme og sterk følelsesmessig tilknytning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå