Gå til innhold

80% Muslimer stemmer på Arbeiderpartiet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det, De (muslimene) skal jo ta over Norge, og AP med vinglepetter i spissen er naive og tror alt skal bli så meget bedre når de liksom vinner valget.  

Anonymkode: e0ee0...913

• Liker 8
Skrevet

Jeg har sagt det lenge at AP importerer stemmer, men har bare blitt ledd av. Den som ler sist ler best :)

• Liker 12
Skrevet

Jeg er muslim og skal stemme krf hehe 

Anonymkode: bb9a6...9a5

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dette var jo ingen overraskelse. De jobber knall hardt for å impotere velger, Krekar har jo for eksempel  gått ut med at han oppfordrer islamister til å stemme AP. Og Støre logrer for terror organisationen Hamas. 

Skrevet
5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Dette var jo ingen overraskelse. De jobber knall hardt for å impotere velger, Krekar har jo for eksempel  gått ut med at han oppfordrer islamister til å stemme AP. Og Støre logrer for terror organisationen Hamas. 

Seriøst, det var dagens!!!!

Anonymkode: a57f9...ac8

Skrevet

Ryddet for kommentarer om kropp.

Edie, mod.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, det var dagens!!!!

Anonymkode: a57f9...ac8

Nå vet ikke jeg hvorvidt dette har noe sannhet i seg eller ikke, men om man oppsøker andre nyhetskilder enn vg, dagbladet og CNN er det utrolig hvor mye som faktisk foregår i denne verden.

Anonymkode: 67ff2...3ff

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

80% av Norges muslimer stemmer på Arbeiderpartiet.
http://www.nettavisen.no/mener/flertallet-av-innvandrere-sttter-arbeiderpartiet/3423365449.html

Advarer medlemmer hos kvinneguiden på forhånd med denne videoen fra rasistisk og islamofobisk innvandrer.

Anonymkode: 25173...9b4

Islam har aldri bygd noe av betydning. Kulturer hvor islam regjerer nå, var bygget før Islam. Jeg er nok en av de mer tolerante her inne. Men jeg står ved det faktum. Islam bygger ingenting. Derfor vet jeg at de kjører i høy hastighet mot en gate som er en blindvei.

I mitt yrke prøver jeg å nå ut til noen. Men det er ikke mitt ansvar.

• Liker 4
Skrevet

Jeg trodde innvandrer betyr innvandrer fra vietnam, kina, Poland, Russland osv. Ifølge NRK betyr ordet innvandrer Islam og kun Islam.

Innvandrer = Islam
Multikultur = Islam

Hva skjedde med de andre kulturene i Norge? Hva skjedde med buddhistene og slik? Multikultur omhandler mer enn bare Islam.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/bruker-fredagsbonnen-for-a-snakke-om-stortingsvalget-1.13651392

Anonymkode: a46cb...356

• Liker 1
Skrevet

Jeg er muslim og skal stemme blankt. Går vel under de 20% jeg da:nordvesta:

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

80% av Norges muslimer stemmer på Arbeiderpartiet.
Anonymkode: 25173...9b4

Kanskje de rett og slett har skjønt noe. Noe resten av befolkningen la bak seg etter oljå.

Anonymkode: 63048...0af

Skrevet
43 minutter siden, Spiteful skrev:

Jeg er muslim og skal stemme blankt. Går vel under de 20% jeg da:nordvesta:

Håper dere tar over. Oss nordmenn er jo så dårlige til å lage barn.

Skrevet
14 timer siden, Mahmud Ghazni skrev:

Jeg har sagt det lenge at AP importerer stemmer, men har bare blitt ledd av. Den som ler sist ler best :)

Er vel ikke noe å le av, med mindre du stemmer på AP :)

Gjest Elseby13
Skrevet
9 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Blander du islamister med muslimer nå?

Skrevet

Det er en ond sirkel.

Skulle Ap få makta betyr det at vi etniske nordmenn står i fare for å miste egen kultur og identitet. På et eller annet tidspunkt før dette, vil Ap få fullt flertall i Norge og trolig innføre en raus asylpolitikk og familiegjennforening.

Brochman utvalget: etniske nordmenn blir en minoritet i Norge i fremtiden

Anonymkode: 6a66f...748

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Det er en ond sirkel.

Skulle Ap få makta betyr det at vi etniske nordmenn står i fare for å miste egen kultur og identitet. På et eller annet tidspunkt før dette, vil Ap få fullt flertall i Norge og trolig innføre en raus asylpolitikk og familiegjennforening.

Brochman utvalget: etniske nordmenn blir en minoritet i Norge i fremtiden

Men det finnes jo etnisk norske muslimer også? Hmm.. detta ble visst vanskelig for deg.

Skrevet

Skulle Ap få makta betyr det at vi etniske nordmenn står i fare for å miste egen kultur og identitet.

Dette tror vi på.

Ap har kjørt en "streng men rettferdig" politikk i forhold til innvandring. Linja har vært uendret under de blåblå.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, hocane skrev:

Håper dere tar over. Oss nordmenn er jo så dårlige til å lage barn.

Selvom jeg er muslim er jeg da nordmann... Jeg har jo bodd her hele livet mitt.

Forøvrig liker jeg ikke barn, beklager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...