Gå til innhold

Stygg prump etter taco


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prumpen min lukter alltid så stygt etter å ha spist taco. Spiser ikke rømme og kål så er ikke pga det. Spiser kun skjell, tacokjøttdeig, revet ost, agurk, tomat, hjemmelaget guacamole og hjemmelaget salsa. Likevel lukter prumpen min skikkelig stygt, nesten som kålstuing. Jeg prumper aldri til vanlig, kun når jeg har spist taco. Og nei, jeg vil ikke slutte med taco,spiser det bare en gang i mnd og det er så godt, så den ene gangen skal jeg kose meg. Men jeg tør ikke spise taco med andre i tilfelle jeg ler og ukontrollert slipper en stinkende due. Flere som får stygg prump av taco? 

Anonymkode: 3c587...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Promper du aldri til vanlig? Sikkert fordi det har samlet seg opp tarmgass i en hel måned i så fall :fnise:

Anonymkode: ff8bc...661

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket det samme, men kjøper ferdig salsa og krydder, så har alltid tenkt at det er det.

Det lukter så vondt at jeg skulle ønsker jeg kunne løpe vekk... Langt, langt vekk.... :ninja:

Anonymkode: eb313...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at du reagerer på krydderet, at det blir for sterkt? Du kan jo teste ut andre type tacokrydder, evt. lage selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket det samme, men kjøper ferdig salsa og krydder, så har alltid tenkt at det er det.

Det lukter så vondt at jeg skulle ønsker jeg kunne løpe vekk... Langt, langt vekk.... :ninja:

Anonymkode: eb313...426

Heh, godt vi er flere. Kjøper ferdig krydder jeg og, er kun salsa og guacamole som er hjemmelaget. Kanskje det er krydderet da. Men jeg spiser masse annen sterk mat uten å prumpe så fælt, så rart det og. Masse chili. Til og med kebab som jeg spiser Max 2-3 gnager i året prumper jeg ikke så fælt av. Ikke speilegg med tomatbønder heller. Enda så fælt mange prumper av bønder. 

Anonymkode: 3c587...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk mat setter lukt på bæsjeriene dine. Lag taco uten krydder neste gang, så er nok problemet borte. Om du aldri promper ellers bør du gå til lege. I ditt tilfelle må taco-prompen være en stor lettelse på trykket :P

Anonymkode: ee6ac...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sterk mat setter lukt på bæsjeriene dine. Lag taco uten krydder neste gang, så er nok problemet borte. Om du aldri promper ellers bør du gå til lege. I ditt tilfelle må taco-prompen være en stor lettelse på trykket :P

Anonymkode: ee6ac...00d

Har det rabla for deg? Taco uten krydder er jo bare kjøtt, salat os skjell! Som sjokoladekake uten sjokolade. Men jeg skal lage krydderet sjæl neste gang og se om det hjelper. Tåler fint annen sterk mat, er bare taco jeg prumper så jævlig av. 

Anonymkode: 3c587...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sitter på sofaen, ligger under dyna osv, husk å løft på stumpen før du promper ellers setter lukta seg i stoffet

Anonymkode: 9fdc8...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det rabla for deg? Taco uten krydder er jo bare kjøtt, salat os skjell! Som sjokoladekake uten sjokolade. Men jeg skal lage krydderet sjæl neste gang og se om det hjelper. Tåler fint annen sterk mat, er bare taco jeg prumper så jævlig av. 

Anonymkode: 3c587...2ce

Det har ikke rabla for meg, men om du ønsker å lage og dyrke problem må det bli sånn. Viss det er så vanskelig å forstå at sterk mat setter preg, så lykke til...

Anonymkode: ee6ac...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri den gangen jeg hadde analsex med kjerringa etter en tacoaften. Luktet gjorde det og jeg fikk et maiskorn på kølla...

Anonymkode: 2c258...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemmer aldri den gangen jeg hadde analsex med kjerringa etter en tacoaften. Luktet gjorde det og jeg fikk et maiskorn på kølla...

Anonymkode: 2c258...eb4

Dere mannfolk her på KG klarer da faen meg å vri det over til sexprat, uansett hva en tråd egentlig har handlet om... hvordan får dere det til? Er dere så forbanna ensporet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke rabla for meg, men om du ønsker å lage og dyrke problem må det bli sånn. Viss det er så vanskelig å forstå at sterk mat setter preg, så lykke til...

Anonymkode: ee6ac...00d

Les hva jeg skriver. Jeg tåler ALL annen sterk mat! Til og med kebab som er noe jævla søppel og mange blir dårlig i magen av. Så lurer på hva det er med tacokrydderet. Jeg spiser mye chili og jalapeños, får ikke sånn mage av det. Men får lage tacokrydderet selv neste gang, kanskje det er noe tilsetningsstoffer eller noe. Hadde det vært fordi det er sterkt krydret hadde jeg jo blitt ekkel i magen av annen sterk mat og. 

Anonymkode: 3c587...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du vestkantfrue siden du pumper og ikke promper?

Anonymkode: 6eceb...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å lag eget tacokrydder, Det er både bedre og billigere. Har ikke slike promper når jeg gjør det, men det ferdiglaga er jo hevd og helvete!

Anonymkode: 73c1a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 7.35, AnonymBruker skrev:

Glemmer aldri den gangen jeg hadde analsex med kjerringa etter en tacoaften. Luktet gjorde det og jeg fikk et maiskorn på kølla...

Anonymkode: 2c258...eb4

Sånn går det når dere skal opp i der. Den som er med på leken, må tåle steken ;)

Forresten, så er det ikke rakettforskningen at både promp og avføring kan lukte ekstra mye etter sterk mat. Hos meg gjør det det uansett om krydderet er kjøpt eller hjemmelaget.

Anonymkode: 9f114...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...