Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg blir ferdig med vgs til sommeren, og tenkte å søke på årsstudium i psykologi i Bergen. Har et ønske om å komme inn på proffesjonsstudie, men det er veldig få plasser. Må visst bare ha A'er fra årsstudiet for å komme inn? Noen som vet hvor vanskelig det er? Må man sitte konstant og pugge livet av seg for å få en A?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på profesjonsstudiet. Leste nokså mye på grunnfaget. Leste som regel fra 9 til 4, inkludert forelesninger. Poenget er å lese hele semesteret, og lære seg å skrive oppgaver.

Det er mange som tar opp grunnfaget for å forbedre karakter. Selv måtte jeg gjøre det med ex.fac (men det er visst ikke opptakskrav lengre).

Lykke til :) Ikke la deg skremme av folk som sier at det er SÅ vanskelig. Det er det ikke, ikke hvis man er motivert.

Skrevet

Det er mye å lese, men ikke spesielt vanskelig. Bare du har disiplin og leser jevnt så går det helt fint. Det er mange som må ta eksamen både 2 og 3 ganger for å få de karakterene som kreves, men det går hvis du vil! Er du interessert og motivert klarer du det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...