Gå til innhold

Glemte å skrive navnet mitt på postkassa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettopp flyttet inn i et nytt kollektiv. Før jeg flytta inn bestilte jeg en del greier fra ebay til den nye adressen min. Nå som jeg har flytta inn ser jeg jo at jeg ikke har navn på postkassa (glemt det helt av). Det er flere postkasser med samme adresse, så regner med at hvis varene har kommet, så har ikke postmannen(kvinnen) noen mulighet for å putte det i rett postkasse. Hva skjer da? Blir det sendt i retur, eller til nærmeste postkontor? 

Anonymkode: 84b00...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bestilte du disse sendingene, og hva var forventet leveringstid? Få navn på kassen din med en gang, og ring/send email til posten om de har returnert sendingene dine så fort som mulig (dersom den antatte leveringsdatoen har vært). Noen postbud er greie og oppbevarer posten til nye studenter en stund, da det (dessverre) er veldig normalt at studenter glemmer å lage navnelapp på kassen. 

Anonymkode: 1fa0e...b39

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når bestilte du disse sendingene, og hva var forventet leveringstid? Få navn på kassen din med en gang, og ring/send email til posten om de har returnert sendingene dine så fort som mulig (dersom den antatte leveringsdatoen har vært). Noen postbud er greie og oppbevarer posten til nye studenter en stund, da det (dessverre) er veldig normalt at studenter glemmer å lage navnelapp på kassen. 

Forventet leveringstid er 31 aug, så kan hende jeg er heldig. Har dog erfaring med at varene kommer før forventet leveringstid. 

Skrevet

Sett navn på postkassen med en gang da vel!

Anonymkode: e6e85...4f3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet postbudet hvem som er nye studenter?

Anonymkode: 088b8...942

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett navn på postkassen med en gang da vel!

Anonymkode: e6e85...4f3

Har gjort det nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kom varene dine fram, ts?

Anonymkode: 97bf5...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...