Gå til innhold

Ny jobb i dag, kastet opp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kastet opp helt uten videre før lunsj. Var ekstrent kvalm i dag tidlig før jeg dro på jobb også, men greide å holde meg fra å spy. Lurte på om det kanskje kunne være pga nervøsitet at jeg var så kvalm, men har egentlig bare gledet meg til å starte i den jobben, så synes det er rart i så fall.

Ellers har jeg spist lite, sjeldent og dårlig i det siste. Har ikke spiseforstyrrelser eller noe, men det har blitt nedprioritert siste tiden, og har heller ikke hatt veldig matlyst. Plutselig på jobb i dag mens jeg satt og ventet på lunsj, kjente jeg kaldsvetten komme snikende. Var sulten og hadde ikke spist på nærmere fem timer, og da var det bare et rugsprø-knekkebrød jeg spiste. Kan det være grunnen til at jeg spydde, altså lavt blodsukker? Vet dere ikke er leger, men kanskje noen har opplevd det samme?

Anonymkode: b4c36...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten ikke gravid, har nettopp hatt mensen i fem uker og kluss i systemet pga p-piller :)

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Sliter du med angst for nye ting eller nervøsitet? Jeg pleier iallfall å være såpass nervøs før ny skole/ jobb at jeg er kjempe kvalm eller spyr hver gang hvis det er riktig ille 🙈 Kanskje du var veldig nervøs og spent i underbevisstheten. Dessuten kan jeg også kjenne kvalme hvis jeg er ekstremt sulten på det nivået at det er ubehagelig. Sikkert ikke noe å bekymre seg over med mindre det vedvarer. Lykke til i ny jobb uansett :)

Skrevet
10 minutter siden, 97'girl skrev:

Sliter du med angst for nye ting eller nervøsitet? Jeg pleier iallfall å være såpass nervøs før ny skole/ jobb at jeg er kjempe kvalm eller spyr hver gang hvis det er riktig ille 🙈 Kanskje du var veldig nervøs og spent i underbevisstheten. Dessuten kan jeg også kjenne kvalme hvis jeg er ekstremt sulten på det nivået at det er ubehagelig. Sikkert ikke noe å bekymre seg over med mindre det vedvarer. Lykke til i ny jobb uansett :)

Nei sliter vanligvis ikke med det, men har spydd en gang for lenge siden av nervøsitet. Forskjellen var at da kjente jeg meg virkelig, virkelig nervøs, mens nå var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Kan også gå rundt og stresse uten å være klar over det, og merker ikke at jeg må stresse ned før kroppen begynner å si fra. Kan hende det var noe underbevisst denne gangen også, men synes bare det er så utrolig rart :dany:

Gjest Lexie Grey
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei sliter vanligvis ikke med det, men har spydd en gang for lenge siden av nervøsitet. Forskjellen var at da kjente jeg meg virkelig, virkelig nervøs, mens nå var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Kan også gå rundt og stresse uten å være klar over det, og merker ikke at jeg må stresse ned før kroppen begynner å si fra. Kan hende det var noe underbevisst denne gangen også, men synes bare det er så utrolig rart :dany:

Hmm ja, merkelig.. Men jeg tipper det bare var fordi du var nervøs uten å egentlig legge så mye merke til det. For hvis man er veldig spent / nervøs på forhånd for noe og når kroppen begynner å roe seg ned igjen, får man av og til en og annen reaksjon. Ikke vet jeg, men høres ut som det kan være noe sånn :)Som jeg skrev så sliter jeg selv en del med kvalme i forbindelse med nervøsitet og angst.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette

sofie777, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...