Gå til innhold

Finner ikke de forbaska nøklene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er (nesten) sikker på at jeg hadde de i hånden på søndag for en uke siden, og tenkte at jeg måtte huske hvor jeg la dem fordi jeg trengte dem på jobb på tirsdag. Nå har jeg endevendt leiligheten og ber publikum om hjelp.. Har du erfaringer, forslag eller tror du er synsk? Jeg er åpen for ALLE forslag. 

Anonymkode: df87e...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill nye så slipper du å lete. Skulle de dukke opp på noe mystisk vis, har du et par ekstra om du skulle miste de nye.

Anonymkode: 10bcd...8b2

Skrevet

Vaskemaskinen/skittentøyet i en lomme?

Anonymkode: 9d419...d8e

Skrevet

Jeg endevendte hele leiligheten en gang jeg hadde mistet mine, og fant dem til slutt i en handlepose fra da jeg hadde handlet dagen jeg mistet dem. Dette var nok fordi jeg hadde lagt posen med varene på benken i gangen først, slengt nøklene oppi på en eller annen måte, og så flyttet posen. Derfor ga ikke finkjemmingen av gangen noen resultat.

Skrevet

Nå har du fått ut frustrasjonen din her så da kommer du til å finne dem i løpet av dagen i dag. Går utifra de nøklene egentlig ikke er så forbaska, men heller nyttige ;) ...iallfall når du har klart å finne dem :) 

Skrevet

Kanskje du har låst dem inne.

Skrevet

Hvilket rom sto du i? Gangen? Jeg ville ha lett fra venstre til høyre i hele rommet, og oppi absolutt alt! Kjenner meg igjen i det noen skrev lengre oppe om å legge noe i en plastpose, og så glemmer jeg det, helt til jeg faktisk ser oppi plastposen... Så det er viktig å lete overalt, og oppi absolutt alt, selv når du tenker at "jeg ville aldri ha lagt nøklene her" så kan du jo ha gjort det fordi du fikk en lys ide om at det var lurt der og da.

Et tips for fremtiden som jeg selv gjorde etter en intens nøkkeljakt: ha et nøkkelskap/spiker, samme hva, til nøkler i gangen. Lett tilgjengelig, og plass til de nøklene du trenger.  

Anonymkode: 62272...8a5

Skrevet
2 timer siden, Millimani skrev:

Nå har du fått ut frustrasjonen din her så da kommer du til å finne dem i løpet av dagen i dag. Går utifra de nøklene egentlig ikke er så forbaska, men heller nyttige ;) ...iallfall når du har klart å finne dem :) 

For et merkelig innlegg. Vi får se om du har rett, men jeg tviler på at de dukker opp på magisk vis  bare fordi jeg bitcher på KG. 

Skrevet

Har du en krystallstein, eller en sølvring med/uten stein (funker også med andre ting) da kan du lage deg en pendulum og spørre. Du holder ene hånden under og den andre i f.eks en perle (noe du har festet i tråden øverst. Spør "gi meg et ja"/"gi meg et nei" først, så du vet hva den mener med sirkel og hva den mener med rett strek frem og tilbake. Så spør du. "Er nøklene i huset?" "Er nøklene i parken?" "ligger de i gangen?" osv. osv.

Anonymkode: 17279...a8b

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et merkelig innlegg. Vi får se om du har rett, men jeg tviler på at de dukker opp på magisk vis  bare fordi jeg bitcher på KG. 

Det skjer meg flere ganger :P ikke bare på KG, men ved å skrive sms eller på fb også :P 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en krystallstein, eller en sølvring med/uten stein (funker også med andre ting) da kan du lage deg en pendulum og spørre. Du holder ene hånden under og den andre i f.eks en perle (noe du har festet i tråden øverst. Spør "gi meg et ja"/"gi meg et nei" først, så du vet hva den mener med sirkel og hva den mener med rett strek frem og tilbake. Så spør du. "Er nøklene i huset?" "Er nøklene i parken?" "ligger de i gangen?" osv. osv.

Anonymkode: 17279...a8b

Noe av det mer koko jeg har lest på en stund.

Anonymkode: 06e9e...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...