Gå til innhold

Når åpner baren ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:):):)

Til dere som leier samfunnshus til mottakelsen. Når åpner dere baren ? Vi skal ha middag kl. 17 og koldtbord kl. 20. Til middag får gjestene servert vin og øl. Vi vurderer å sette fram alkohol vin og øl på samme måte til koldtbordet ( på hvert bord ), men er litt usikre. Når bør vi da åpne "resten" av baren ? Har vært i bryllup som ikke har fungert så godt på disse områdene - så jeg føler meg litt rådløs... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Aricept i.i.
Skrevet

Skal dere ha to matserveringer så nærme hverandre? Først middag (mener du ala 3-retters?), og så koldtbord tre timer senere?

Uansett med øl og vin til begge matserveringene ville jeg nok ikke åpnet baren for til kakene (hvis dere skal ha) Evt. etter koldtbordet deres..

Gjest Anonymous
Skrevet

:wink: Vi skal ha de aller nærmeste til middag kl. 17 og de resterende til parallellt koldtbord og kakebord kl. 20. Inni den "siste puljen" finnes folk som har en bit å kjøre. Nordlenninger er glad i mat. De skal i allefall ikke være sultne når de går hjem. :hoho: Vi serverer laks til hovedrett, så det blir nok ikke så "tungt" i magen... Får vi håpe.

Vet om bryllup der det har vært lite mat. Trist opplevelse. Har selv vært i bryllup som har vært avviklet på denne måten - synes det har vært bra. Vi skal også ha nattmat kl. 01:30. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...