AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Del Skrevet 20. august 2017 hva er greia med det egentlig? Jeg tar bussen til og fra skolen, og til og fra byen, på de tidene alle skal til og fra jobb etc.. bussene går ikke så veldig ofte, hvert 30. min og av og til hvert 10. min (er vel mellom 7 og 8 om morgenen noen få gjør det), men bussene er aldri fulle, ikke i nærheten en gang. så hva er vitsen med å bruke så mye penger på å få større busser? hadde det ikke vært bedre om de går oftere/smartere ruter istedetfor? Anonymkode: 5ce96...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 20. august 2017 #2 Del Skrevet 20. august 2017 De skal gjøre om rutestrukturen også. Superbusslinjene kjører vel gjennom områdene der det bor flest mennesker. De må jo da naturligvis ha plass til en del folk. Hvilken busser det du tar? Noen av bussene er veldig fulle slik at man må stå som sild i tønne. Det gjelder gjerne bussene som ankommer sentrum litt før kl 8, men ikke alle linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #3 Del Skrevet 22. august 2017 Rute 5 fra Dragvoll har pleid å bli stappfull alt ved Moholt studentby på den verste tiden om morgenen, og på den verste tiden om ettermidaggen må det stappes på det andre stoppet på Gløshaugen. De sender selvfølgelig ekstrabusser, men likevel er det folk som må vente over flere busser. Det finnes simpelten ikke nok sjåfører til å kjøre nok busser i rushtiden, derfor vil de ha større busser. Hvis du er ny i byen eller ikke bruker de vanlige studentrutene vet du ingenting ennå. Det jeg har sett ser bra ut, ihvertfall på de rutene jeg har kjennskap til, og med den begrensede infoen jeg får når jeg ikke abonerer på adressa. Generelt er jeg ganske fornøyd med det AtB gjør (hvis man ser bort fra diverse småting), spesielt når jeg sammenligner med tilbudet ute i diverse distrikt. Anonymkode: c22d8...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Del Skrevet 22. august 2017 5ern, 8ern og 4ern er jo bestandig fulle Anonymkode: 84e46...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Del Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5ern, 8ern og 4ern er jo bestandig fulle Anonymkode: 84e46...c68 Signerer den, 4ern er det til tider umulig å komme seg på. Anonymkode: 3b5f4...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Del Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer den, 4ern er det til tider umulig å komme seg på. Anonymkode: 3b5f4...3c9 Sikkert derfor to av superbussrutene skal gå fra Kattem. Anonymkode: f89d7...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Del Skrevet 23. august 2017 Sitat Hvis du er ny i byen eller ikke bruker de vanlige studentrutene vet du ingenting ennå. Jeg har bodd her i 25 år, tar ingen av bussene nevnt i tråden her, men synes de går sjeldent og rotete Har aldri måtte stå på bussen, men må ofte vente 10-15 min på forsinka buss, derfor jeg synes det virker merkelig at de bruker så sinnsykt mye penger på dette. Anonymkode: 5ce96...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå