AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Jeg er så anspent og stressa for tida at jeg har konstant vondt i kjeven fordi jeg biter sammen tennene hele tiden, og jeg våkner med støle muskler fordi jeg ikke klarer å slappe av. Jeg har prøvd å bare sitte rolig, slappe av, kople ut, men det går ikke det heller. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å slappe av. Anonymkode: 5a128...1a0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Prøv å beveg deg litt? Gjør noe for å få fokus over på noe annet. Pust med magen, senk skuldren, se en god film, gjør noe positivt for deg selv. Anonymkode: 3eafa...963
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv å beveg deg litt? Gjør noe for å få fokus over på noe annet. Pust med magen, senk skuldren, se en god film, gjør noe positivt for deg selv. Anonymkode: 3eafa...963 Har prøvd å både løpe en tur, gå en rolig tur og trene styrke, men det har ikke hjulpet. Har hatt det slik i ca en uke nå.. Anonymkode: 5a128...1a0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Prøv diverse avspenningsvideoer på YouTube. Selv liker jeg sjølyder. Det kan hende du må bli vant til en avspenningsvideo ved å høre på det et par ganger før det får effekt (over flere dager). Anonymkode: 03abd...f1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå