AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Jeg gikk til legen i mars med ryggsmerter, og det viste seg at jeg hadde slimposebetennelse. Det ble bedre og verre og bedre og verre... og det gjør fortsatt vondt. Aldri hatt problemer med det før. Jeg løfter ikke tungt, men tåler liksom ingen ting. Får skikkelig vondt bare av å vaske gulvet. Hvor lenge skal dette vare? Legen sa at det går over av seg selv, men at jeg ikke skulle løfte tungt. Finnes det en annen behandling enn å vente på at det går over? Har det ikke vart litt lenge nå? Føler meg som en gammel dame i kroppen selv om jeg bare er 31 år. Anonymkode: 28bdd...d27
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Du bør nok gå tilbake nå, ja. Det en gjør om dette ikke gir seg av seg selv etter hvile og påføring av betennelsesdempende lokalt på området er å tappe ut noe greier, eller gå til mer omfattende operasjon. Muligens bør du også ha oppfølging av fysio. Om du ønsker ta den lange veien via fastlege eller bare ordne dette privat: opp til deg. fysio skaffer en seg lettest ved å betale selv.. Anonymkode: 5e6c6...109
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå