Gå til innhold

Free speach rally i Boston

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.nrk.no/urix/_-det-som-skjer-her-na-er-helt-forferdelig-1.13649608

"Jeg føler ytringsfriheten er under press i USA i dag, og jeg føler at sensuren blir rettet mot folk som ikke deler deres meninger. De kaller folk for rasister og homofober, men i virkeligheten så handler det bare om forskjellige meninger, sier Dan Williams.

Ifølge Boston Herald skal flere Ku Klux Klan-medlemmer fra Massachusetts være på vei til byen. Samtidig har aktivister fra grupper som Black Lives Matter planlagt en stor motdemonstrasjon.

Arrangør John Medlar understreker at arrangementet er åpent for alle som støtter retten til å ytre seg fritt.

– Vi respekterer naturligvis retten til å uttale seg og samle seg, men vi vil også benytte oss av retten til å velge hvem vi vil forbindes med. Vi vil ikke la vår plattform bli kapret av KKK. Hvis jeg ser noen som tar frem et hakekors eller gjør en Hitler-hilsen, vil jeg umiddelbart fordømme dem, sier han."

Jeg skjønner ikke helt, de ønsker alle velkommen, bortsett fra de som har en annen mening enn dem selv? Og hvem skal BLM ha en motdemonstrasjon mot? Altså, alle som møter opp her møter opp fordi de er for ytringsfriheten. Det står ingenting er om at KKK skal ha en motdemonstrasjon mot Free speach, så skal BLM ha en motdemonstrasjon mot folk fra KKK som er der for å vise at de er for ytringsfrihet?

Det er allerede Trump-supporter (ikke nazist og ikke KKK medlem, men Trump-supporter) som har blitt angrepet av Antifa på denne demonstrasjonen. De demonstrerer jo for det samme!

Anonymkode: fffb0...914

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som om politiet gjorde jobben sin, hindret grupper av demonstrerende fra å gå løs på hverandre. https://www.cbsnews.com/news/boston-free-speech-rally-thousands-take-to-the-streets-in-rival-protests-live-updates/

Sitat

Police in riot gear struggled to push the large crowd of counter-protesters away from the area, pushing them back in the area of Boylston and Tremont Streets. 

On Twitter, the police department asked "individuals" in the area to refrain from throwing urine, bottles and other "harmful projectiles" at officers. They later confirmed that rocks were thrown at officers.

Nå skal de sikkert klage på Trump for at han brukte ordet "anti-police". Ja tenk, slåss med politiet og kaste steiner og flasker med urin på de, da er du vennlig innstilt til politiet....:ironi:

Sitat

President Trump tweeted on Saturday, applauding the police presence and response in Boston. "Looks like many anti-police agitators in Boston. Police are looking tough and smart! Thank you," he wrote.

In a separate tweet, Mr. Trump said, "Great job by all law enforcement officers and Boston Mayor [Marty Walsh]."

He also applauded protesters who were "speaking out against bigotry and hate," saying the country would "soon come together as one!"

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, ops2 skrev:

Det ser ut som om politiet gjorde jobben sin, hindret grupper av demonstrerende fra å gå løs på hverandre. https://www.cbsnews.com/news/boston-free-speech-rally-thousands-take-to-the-streets-in-rival-protests-live-updates/

Nå skal de sikkert klage på Trump for at han brukte ordet "anti-police". Ja tenk, slåss med politiet og kaste steiner og flasker med urin på de, da er du vennlig innstilt til politiet....:ironi:

Det er en bølge som har vart lenge. Redselen for autoriteter. Som politi og militæret. Det henger nok sammen med Tyskland på 30-tallet. Men har lite å gjøre med vårt samfunn. Om det er Oslo eller Dallas. Folk skal ha grunn til å føle seg trygge ved å se autoriteter i nærheten. Alt tar vel tid. For noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...