AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Ja, noen her som har klart det? Må enten klare å akseptere det, eller spare opp masse penger til operasjoner. Ansiktstrekkene er stygge, og det klarer ikke sminke å fikse. Anonymkode: 84cd8...733
Postlene Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Hvem som sier du er stygg da? Ingen er stygg for alle, det er jo en kjent klisje at smaken er som baken. Finnes helt sikkert flere som syntes du er tiltrekkende Det er vel først og fremst du som må like deg selv, selvtillit er tiltrekkende 3
MinnieM Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Det eneste som trengs her er selvtillit. Operasjoner kan nemlig ikke fikse det 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Om man kler seg litt ordentlig og har en frisyre som matcher resten av kroppen så skal det mye til for å bli betraktet som stygg. Ta foreksempel innvandrerdamene som går i sånne sinnsykt stygge grå eller blå frakker/kåper med stygge sko og skaut på hodet. De er sikkert ikke så stygge egentlig, men de ser jo ut som de har krabbet rett opp av søppelkassa når de kler seg slik og har en sånn fremtoning. Anonymkode: 817c9...67c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, Postlene skrev: Hvem som sier du er stygg da? Ingen er stygg for alle, det er jo en kjent klisje at smaken er som baken. Finnes helt sikkert flere som syntes du er tiltrekkende Det er vel først og fremst du som må like deg selv, selvtillit er tiltrekkende Du, det der er bare bullshit. Alle er ikke født med heldige trekk i ansiktet. Jeg ser ut som en mann. Jeg blir kvalm av meg selv. Det er ingen menn som blir tiltrukket av meg eller kikker en ekstra gang på meg. Hvis noen går forbi meg og ler, så er jeg overbevist om at de ler på grunn av utseendet mitt Anonymkode: 84cd8...733 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Si det er ok å være stygg. Gjenta ved behov Anonymkode: 41b7b...580 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det er ok å være stygg. Gjenta ved behov Anonymkode: 41b7b...580 Jeg prøver, men det funker bare helt til jeg ser en veldig pen jente. Da blir jeg deppa og ønsker å se sånn ut jeg også. Anonymkode: 84cd8...733
T-Rex Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det er ok å være stygg. Gjenta ved behov Anonymkode: 41b7b...580 I noen situasjoner kan det være særdeles befriende å være stygg. Du vet ikke hva du snakker om. Seriøst.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver, men det funker bare helt til jeg ser en veldig pen jente. Da blir jeg deppa og ønsker å se sånn ut jeg også. Anonymkode: 84cd8...733 Du forsøker ikke hardt nok om du ikke klarer se en pen jente en gang. Du slipper egne tanker med en gang og lar de kontrollere deg Anonymkode: 41b7b...580
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 Jeg er også mindre pen. Har tettsittende og små øyne med korte vipper, smale lepper, grovt kjeveparti og tynt hår. Det er ikke mye som er fint på meg, men føttene og hendene min er faktisk ganske greie. Nå har jeg blitt 29 år, og har slått meg til ro med mitt eget utseende. Har resignert og bare godtatt at dette er meg. Ting jeg gjør for å føle meg bedre er å være renslig og delikat kledd, lett sminket og ordnet på håret. Er ikke så mye mer å gjøre for meg enn det. Satser også selvsagt på karrieren. Er heldigvis ganske smart. Kan legge til at jeg sjeldent ser folk og tenker de er stygge, men hvis jeg gjør det, er det ofte fordi de ser skitne og uflidde ut. Anonymkode: 2c910...6b4 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 Det beste er nok å rette fokuset mot andre aspekter. Da kommer det på kjøpet rett og slett fordi man blir mindre opptatt av hvordan man ser ut. Selv om det sjeldent hjelper for en person som er av denne oppfatningen om seg selv har jeg veldig sjeldent sett et stygt menneske, og i de tilfellene dette har streifet meg har vedkommende ikke tatt vare på seg selv. Ellers har jeg ikke tenkt dette om en ellers oppegående person. Anonymkode: 03f84...840
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Catzee85 skrev: Kanskje du skulle endret overskriften til " hvordan akseptere at man er stygg og ikke gidder å gjøre noe med det og gitt opp på livet" Ta deg sammen Noen er stygge, og det er helt ok. Ikke alle er smarte, ikke alle er flinke i fotball, ikke alle er pene. Men vi kan ikke sette oss ned å sutre fordiom Anonymkode: 41b7b...580 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen er stygge, og det er helt ok. Ikke alle er smarte, ikke alle er flinke i fotball, ikke alle er pene. Men vi kan ikke sette oss ned å sutre fordiom Anonymkode: 41b7b...580 Poenget mitt er at alle kan bli fine. Alle kan endre på seg på en måte ved å klippe seg...sminke seg....trene....osv Ta en overvektig 120 kg dame. Hun er jo mest sannsynelig stygg. Men går hun ned 60 kg kan hun bli pen Anonymkode: 30329...430
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget mitt er at alle kan bli fine. Alle kan endre på seg på en måte ved å klippe seg...sminke seg....trene....osv Ta en overvektig 120 kg dame. Hun er jo mest sannsynelig stygg. Men går hun ned 60 kg kan hun bli pen Anonymkode: 30329...430 Ingen blir penere med sminke. Anonymkode: b535f...7a8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Troll! skrev: Skjønnhet avgjøres av øye som ser Men ingen liker et asymmetrisk ansikt Anonymkode: 84cd8...733
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 Noen er stygge, noen er pene, noen er noe midt i mellom. Sånn er livet. Bare vær glad du ikke har deformasjoner eller er kronisk syk. Desverre for meg er jeg bare stygg og kronisk syk. Men i motsetning til 99% av de jeg kjenner på min alder har jeg nå vært i et (lykkelig) langvarig forhold, er gift, eier bra bolig, kjører fin bil, har en jobb jeg digger og mange gode venner. Det er mye mer verdt enn å være pen! MYE MER! Anonymkode: 82613...7de 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ingen liker et asymmetrisk ansikt Anonymkode: 84cd8...733 Jeg er veldig asymmetrisk. Alltid hatt draget på menn og er gift med en som er objektivt sett mye penere enn meg. Man kommer langt med sjarm. Anonymkode: e7584...f2d 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå