Gå til innhold

Råd for vanvittig oppblåst mage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på en date i morgen, og har gledet meg ekstremt mye. Lenge.

Så fikk jeg forstoppelse, og har nå gått på en movicol (avføringsmiddel) 1 døgn. Fått tømt meg (hatt diare i hele dag), men magen en diger. Er så stramt over huden at jeg snart får strekkmerker. Tok bilde og sendte til mamma, og fikk "skal jeg bli mormor??" tilbake. Dette er ille.

Har dere noen kjerringråd?:( Skal prøve peppermynte te. Drikker mye vann. Er ikke noe luft som kommer ut, selv om jeg tror det er myyye gass der inne. Jeg har ca 24 timer på meg til å avgravidisere meg selv. Hjelp.

Anonymkode: 6ef85...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du oppblåst til vanlig eller er dette et unntak. Om førstnevnte så er det nok ikke noe du kan gjøre Om sistnevnte- slutt å spis dritt

Anonymkode: 8e50b...2de

• Liker 1
Skrevet

Spiser ikke dritt, men var stresset. Tror det var derfor jeg fikk forstoppelse i første omgang.

Nei dette er et unntak. Prøver å gjøre gymnastikkøvelser, kanskje det kan få fart på ting :/

Skrevet

Legg deg på alle fire med rumpa i været🙈 Prøv laktulose neste gang, kan jo være movicolen som gir deg luft.

Anonymkode: 0d34f...056

Skrevet

Legg deg flatt på ryggen. Dra det ene benet opp mot magen, hold rundt kneet og press ned, mot gulvet. Pust fem ganger. Bytt fot. Gjenta flere ganger. Eventuelt dra begge knær opp mot magen og press ned.

Bruker sette fart på luften her, så vær alene. ;)

Skrevet

Magen ble flat i morges. Så blåste den seg opp. Jeg har veldig svai i ryggen, derfor ser jeg heilt skjeiv ut nå!

Date om 3 timer. Håper han har gravid fetisj.....

20993365_10155455702420140_1493682240_o.jpg

Gjest førstedamen
Skrevet

Drikk nyco. Er det ikke det alle gjør når de har luft i magen?

Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Drikk nyco. Er det ikke det alle gjør når de har luft i magen?

Vet ikke hva nyco er, men nå er det vel forseint? Greia er, det kommer ikke noe luft, men jeg er heller ikke forstoppet lengre. Men det MÅ jo være luft. Jeg har gitt opp. Får ha løse klær....

Gjest førstedamen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva nyco er, men nå er det vel forseint? Greia er, det kommer ikke noe luft, men jeg er heller ikke forstoppet lengre. Men det MÅ jo være luft. Jeg har gitt opp. Får ha løse klær....

Drikker du nyco blandet i vann, da kommer all lufta ut på en to tre. I form av raping hovedsakelig. 

https://www.google.no/search?q=nyco&client=ms-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwix1avNh-bVAhXsJZoKHdHOA0MQ_AUICSgB&biw=800&bih=1280#imgrc=tklVvrazje3ZqM:

Lykke til på Date uansett, du er nok like fin i løse klær 😉

Skrevet
13 minutter siden, førstedamen skrev:

Drikker du nyco blandet i vann, da kommer all lufta ut på en to tre. I form av raping hovedsakelig. 

https://www.google.no/search?q=nyco&client=ms-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwix1avNh-bVAhXsJZoKHdHOA0MQ_AUICSgB&biw=800&bih=1280#imgrc=tklVvrazje3ZqM:

Lykke til på Date uansett, du er nok like fin i løse klær 😉

Aha, da skal jeg prøve Nyco neste gang :D
Og tusen takk! Er utrolig spent! Har gledet meg i mange uker :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! Du får oppdatere hvordan daten gikk. ;) 

Skrevet
1 minutt siden, BlendaSensitive skrev:

Lykke til! Du får oppdatere hvordan daten gikk. ;) 

Det skal jeg :laugh:

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Legg deg flatt på ryggen. Dra det ene benet opp mot magen, hold rundt kneet og press ned, mot gulvet. Pust fem ganger. Bytt fot. Gjenta flere ganger. Eventuelt dra begge knær opp mot magen og press ned.

Bruker sette fart på luften her, så vær alene. ;)

Denne var forresten helt genial. Fikk ut litt luft, ikke mye. Men mer enn hva jeg har fått ut på mange dager!! Takk!

• Liker 1
Skrevet

Nå kommer han snart å henter meg! Jeg er så nervøs! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...